18 djetinjastih navika bye bye

9 1 18
                                    

Bokić!

Kao odrasle osobe koje su navršile 18, neke bi djetinjaste navike trebali ostaviti iza sebe. Kako odrastamo, na svijet gledamo drugačije i shvaćamo nevažnost nekih stvari i kako možemo drugačije reagirati. Ne treba nikad odustati od djeteta u sebi, super je biti pomalo djetinjast, ali ovim djetinjastim navikama recite bye bye! Navršila sam 18 prošle godine i evo kako ja stojim sa ovim navikama. A ti?

1. Biti ovisna/ovisan o lajkovima i pratiteljima na društvenim mrežama. - oni ne određuju tvoju vrijednost - Nikad me i nije bilo briga za broj pratitelja i lajkova na društvenim mrežama. 

2. Stalno uspoređivati svoj izgled i svoj uspjeh s onim svojih prijateljica/prijatelja. - Zbog toga sam imala problema sa samopouzdanjem. Danas sve što pomislim kad je u pitanju izgled ili uspjeh prijateljice je "go girl samo naprijed". 

3. Ostati u lošoj vezi jer se bojiš biti sam/a ili misliš da nikada nećeš pronaći nikoga drugog. - Sretna sam što sam naučila reći 'ne' i super je biti solo i imati vremena raditi na sebi i vlastitoj sreći, samopoštovanju i samopouzdanju. Toliko sam dugo sama da se bojim ući u vezu.

4.  Stalno se nekome opravdavati. - Bye bye! Ovo je nešto što me oduvijek prati i da, pokušavam se riješiti ove navike. 

5. Bojati se nazvati doktora ili dostavu. - Dostava nije problem. Mrzim zvati doktore jer to nije doktor nego sestra ili netko treći tko dogovara termine i dosta im je života i malo su neljubazni i ne strpljivi i ne volim razgovarati s takvim ljudima jer taj stres prenose na mene. 

6. Dopuštati bilo kome da te uvjeri da ne možeš nešto jer si premlada. - Neke stvari nisam radila prije kako ne bi bilo da sam balava, bahata ili puna sebe. Bila je odluka da do punoljetnosti budem 'dobra' jer za mene odgovaraju roditelji. Sada me apsolutno nije briga tko će što reći jer stojim iza svojih postupaka i rado ću vas uvjeriti da nisam premlada, a ni prestara. 

7. Misliti da je bolje imati puno prijatelja nego par. - Nikad to nisam ni mislila. 

8. Birati faks ili posao na temelju toga gdje su ti dečko/prijateljica. - Potrefilo se da moja najbolja frendica studira na istom fakultetu... Definitivno to ne bi trebao biti kriterij kod biranja faksa/posla, kilometri ne bi smjeli biti problem. 

9. Svađati se s drugima oko gluposti. - Bye bye! Meni su te svađe super jer su glupe i smiješne, ali da, danas pustim jer se ne vrijedi truditi. 

10. Bojati se izaći iz svoje komfor zone. - Bye! Djelomično izlazim iz zone komfora i mogu reći da mi se zasad sviđa. Mislim da se nikad neću potpuno otvoriti za sve, zašto bih morala?

11. Bojati se izgledati onako kako bi htjela/htio. - Da... ne. Strah. Mrzim činjenicu da ljudi, ajde imaju predrasude, ali osuđuju i dijele etikete na temelju izgleda. Nije me briga što drugi misle, ali ne želim osjećati neugodu. Čim izgledate drugačije, pogledi su uprti u vas, ne volim i ne želim to osjetiti. 

12. Dopuštati drugima da donose odluke za tebe. - Bye bye! Moja odluka, ja snosim posljedice. Pusti me da pogriješim i naučim. 

13. Misliti da si fejl ako nisi u vezi. - Bye! Imam toliko samopoštovanja da znam da nisam fejl. Veze nisu pokazatelji tako nečeg. 

14. Ne brinuti se za svoje mentalno zdravlje. - Bye bye! Preporod je riječ koja najbolje opisuje stanje nakon brige o mentalnom zdravlju. 

15. Osuđivati druge. - Ovo već dugo prakticiram i drago mi je jer svatko zaslužuje priliku, a svaka medalja ima dvije strane. 

16. Pokušavati uništiti život nekom tko ti se zamjerio. - Nikad nisam to željela. Svima želim uspjeh i sreću koliko mi se god zamjerili. Možda ih ne želim vidjeti ili komunicirati s njima, ali to nije vrijedno da utrošim svoje vrijeme za nešto loše, nema smisla. 

17. Bojati se zatražiti pomoć. - Bye! Prvo pokušam sama riješiti situaciju, ali nemam problem sa traženjem pomoći ako vidim da ne ide. 

18. Držati se kao da ti nikada nisi u krivu. - Nije mi uvijek to jednostavno prihvatiti, ali priznajem kada sam u krivu i preuzimam odgovornost. 


Dnevnik pitanjaOnde histórias criam vida. Descubra agora