Bokić!
Svoje prvo pojavljivanje na ovoj platformi započela sam izrazom, preciznije pozdravom, koji me prati i obilježava. Željela sam da je tako, no nikad nisam pomislila da moram imati i onaj završni pozdrav prije odlaska. Zapravo, do danas nikad nisam ni razmišljala da će mi trebati.
Ova knjiga moj je prvi veći uspjeh na Wattpadu i neizmjerno mi je drago što sam mogla s vama podijeliti sve što mi je palo na pamet. Danas, 7 godina starija nego kad smo se prvi put upoznali, shvatila sam da je ovoj rupi bez dna istekao rok trajanja i da je došlo vrijeme da se oprostim. Ima desetak neobjavljenih Q&A-a koji će svjetlo dana vidjeti u nekim novim izdanjima koje pripremam.
Nemam spreman govor za kraj, stoga će biti spontan.
Hvala svima koji su ikad zavirili u moje ludilo, ostavili vote ili komentar. Rodila su se neka poznanstva što je bilo iznad svih mojih očekivanja.
Naravno da ne odlazim, samo prolazim kroz metamorfozu. Moj profil mijenja nadimak i prelazi u nešto malo zrelije, ne nužno ozbiljnije. I ova će knjiga jednom postati samo draft, no bez brige, neke ću stvari u budućnosti ažurirati.
Kako bi moj prijatelj rekao, nikad zbogom, samo doviđenja. Ovo nije rastanak, već novi početak. Nisam smislila završni good bye, stoga neka ostane bokić s upitnikom.
Bokić?
YOU ARE READING
Dnevnik pitanja
RandomAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!