White Girl Tag

25 1 24
                                    

Bokić!

Javlja Vam se jedna "bijela" curka koja je spremna odgovoriti na 20 pitanja i procijeniti koliko ulazi u stereotip američkog pojma bjelkinje. Ovo nije nikakav rasizam, takvi smo kakvi smo, rasu ne mogu promijeniti. Bjelkinja sam, pretamna za Korejku, presvijetla za Španjolku, nedovoljno žuta za nijanse pudera, ali dovoljno svijetle kože da se iz aviona vidi da sam u horoskopu vodenjak. Idemo odgovoriti na pitanja na koja, naravno, svi mogu odgovarati jer, ako do sada niste shvatili, ovo je velika šala i pomalo ismijavanje pojma "white girl".

1. Omiljeno Starbucks piće?                Bila sam u Starbucksu jednom i pila nešto hladno s vanilijom, a poznavajući sebe, omiljeno piće bilo bi mi White Chocolate Creme Frappuccino, ili ako ima nešto s vanilijom, lješnjakom i/ili malinom.

2. Koliko ti treba vremena da se ujutro spremiš?               Ovisi za što se spremam, u prosjeku 20 minuta.

3. Koliko selfija dnevno napraviš?             U prosjeku napravim 0 selfija. Zadnji sam napravila prije mjesec dana. Mislim da je od ovog pitanja nadalje jasno da nisam stereotipni američki pojam bijele cure. 

4. Koliko imaš pratitelja na Instagramu i koliko objavljenih fotki?               Pratitelja imam nešto više od 100, objavljenih fotki nemam, a profil je privatan. Imam i javni profil za moj Wattpad pseudonim pa me slobodno zapratite tamo (ne radim content tamo, ali ono, ako se ikad odlučim, nek postoji).

5. Kažeš li ikad "LOL" ili "OMG" glasno?               Da. "lol" više govorim u sarkastičnom smislu, dok "omg" više ide uz neki šok ili iznenađenje.

6. Nosiš li isti komad odjeće više puta?                  Da. Imam neko pravilo da majicu mogu imati dva puta prije pranja, naravno ako nije prljava ili znojna, a hlače tri puta. Nemam toliko veliku kolekciju odjeće ni toliko perilica da imam luksuz jednog nošenja.

7. Jesi li rasist?                Nisam. Meni to ni kao djetetu nije bilo jasno, osuđivati i degradirati nekoga temeljem fizičkih komponenti koje nit biramo nit možemo mijenjati, to graniči s razumom. 

8. Koliko twitova imaš?        Imam točno 0 twitova. Ne koristim Twitter, imam profil koji sam napravila u osnovnoj iz nepoznatog razloga. 

9. Instagram, Twitter ili Tumblr?                Instagram. Twitter ne koristim, a Tumblr niti nemam.

10. Što radiš većinu vremena?                  Razmišljam. Ako baš krenem popisivati i računati koliko vremena na dan provodim za određenom aktivnošću, razmišljanje je apsolutni pobjednik. I kad razmišljam kako riješiti neki zadatak i kad razmišljam o razmišljanju, dakle sve zbrojeno, razmišljam nekih 90% vremena tokom dana. Mozak mi je stvarno rijetko kad prazan, a onda kad je, to je veliko olakšanje.

11. Tko su tvoji omiljeni YouTuberi?                Da sam dobila to pitanje prije 10 godina, sve bih znala nabrojiti. Sada ih iskreno nemam. Pratim par kanala, ali nije sad da sam veliki fan ili nešto. Ajde da nabrojim pa da me osuđujete na temelju toga: Dylan Is In Trouble, Peridiam, Chinema Therapy, Simon Sinek i Kajus.

12. Koliko često lakiraš nokte?              To ovisi o dobu godine. Dakle, zbog činjenice da se bavim folklorom odlučila sam ne lakirati ih prije nastupa. Dakle cijeli travanj, svibanj, lipanj, rujan, listopad i studeni nemam lak i održavam kratke uredne nokte. Ostale mjesece ili imam gel, trajni lak ili ih sama lakiram. 

13. Jesi li šopingholičarka?             Nisam. Imam prokletstvo da, kada nešto tražim u shopping centru to obavezno ne nađem i onda sam živčana, a kada besciljno lutam trgovinama kupim pola asortimana. Muka mi je kupovati, isprobavati i boriti se s ogledalom i mojim odrazom jer sam tada često deprimirana.

14. Koliko si puta gledala Mean Girls?            Ni jednom. Jedna od mnogih serija koje sam preskočila i nisam požalila.

15. Posjeduješ li puno odjeće?                Kombinacija 6. i 13. pitanja. Mislim da imam dosta odjeće iako stalno vrtim nekih 10 kombinacija. Nemam previše, ali opet ne mogu reći da imam malo.

16. Fotkaš li hranu prije nego kreneš jesti?              Ne izlazim tako često u restorane, ali kad odem i jelo je stvarno lijepo prezentirano, naravno da ću fotkati. 

17. Šminkaš li se svaki dan?                 Ne! Kako sam sretna što to mogu reći. U 2. srednje svaki sam dan imala tonu šminke i ne bih izašla ma iz sobe bez šminke. Nakon puno promišljanja o mentalnom zdravlju, fizičkom zdravlju, isprobavanju tone krema, napokon se osjećam ugodno u svojoj koži i bez šminke. Danas imam full make-up (bez pudera, to jako rijetko koristim) jer sam cijeli dan među ljudima i I feel like it, dok sam ostatak tjedna bila bez trunke šminke i na faksu i sve po svuda. 

18. Koje su tvoje prosječne ocjene u školi?                  U osnovnoj i srednjoj bile su to petice. Naravno da je bilo odstupanja, ali sve sam prošla s ocjenom odličan(5).

19. Kako najčešće urediš kosu?                 Nisam netko tko je sposoban raditi wow frizure na sebi, tako da ju ili raspustim ili svežem u poluvisoki rep. U zadnje vrijeme znam imati pletenicu preko noći pa je ujutro loknasta, ali to se brzo spusti jer imam tešku kosu koja se odbija kovrčati.

20. Izgledaš li uvijek naočito?               Gotovo nikad. Ja sam onaj tip cure koju vrijedi upoznati, ali treba doći do te faze jer izgled i ne pomaže previše.

Dnevnik pitanjaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora