Bokić!
Evo me, napokon! Prije svega, hvala Vam na 700 pregleda ovog randoma! Pregledavam sve komentare i drago mi je da ih ima u tolikom broju. A sada, o ovoj temi željela sam pisati od kakao sam započela ovaj random, ali tek je sada vrijeme. Prije dvije godine stalno sam pregledavala sve na temu prvog dana srednje. Nadam se da će ovo pomoći novim srednjoškolcima ili barem podsjetiti i nasmijati one koji su sve to već prošli. Ako imate još pitanja na ovu temu, rado ću odgovoriti na njih. Možemo krenuti!
1. Kako da se oslobodim treme? Što ako se neću uklopiti u društvo? Mislim da koliko god savjete dobijete u vezi treme, neće uopće pomoći. Normalno je imati tremu; nova okolina, novi ljudi, novi izazovi. Moj savjet je da se opustite jer, niste jedini kojima će biti prvi put u srednjoj. Svima s kojima krećete u razred to će biti novo. Trebate biti svoji i pristupačni. U novoj školi sigurno ćete naći društvo u koje ćete se uklopiti, možda ne odmah, ali s vremenom, samo nemojte odustati.
(Pomaže ako netko iz osnovne ide s Vama u školu ili razred, ali i ne mora biti tako. U školu u koju idem ide i nekoliko prijatelja iz osnovne, što mi je pomoglo oko prijevoza na način da sam uvijek imala društvo, ali ništa više. Na prvi dan prišla mi je cura koja mi je sad najbolja školska prijateljica, a sve je bilo spontano. Također, prve godine nisam bila u društvu u kojem sam sad. Treba vremena da se naviknete na novu okolinu, ali nakon nekog vremena, cijeli razred postaje složan i kao da se svi poznaju 100 godina.)
2. S kim se sve upoznajemo prvi dan? Ovo ovisi. Kod mene, kao i u većini škola, prvi dan je upoznavanje sa razrednikom. Sve ostale profesore upoznajete kada im prvi puta dođete na sat.
3. Gdje se sjedi u učionicama? Paa... Ovisi. U mojoj školi na svakom predmetu možete sjediti u bilo kojoj klupi s bilo kime. Prvih tjedan dana svi obično traže najbolju poziciju i najboljeg "susjeda". Znači, na matematici možete sjediti u zadnjoj klupi s "Hanom", a na biologiji u prvoj s "Ivanom". Neki profesori traže da se tokom godine ne premještate kako bi povezali ime s mjestom gdje osoba sjedi, a kod nekih profesora možete se stalno premještati. Svima nam je zabavno kad nam zamijene imena s osobom iz skroz drugog razreda samo zato što sjedimo na istome mjestu.
4. Kako ostaviti dobar dojam na profesore i učenike? Na profesore: budite pristojni, aktivni, kontinuirani, zainteresirani (ili se barem pravite) i realni. U mojoj školi, profesori cijene ako je razred kompaktan. Kada nešto zeznemo, priznamo grešku i odmah ju ispravimo. Izvukli smo se iz gadnih stvari jer nismo puštali. Trebate pokazati i potvrditi da jeste odrasliji od osnovnoškolaca i da se sa vama može ozbiljno razgovarati. Na učenike: prije svega, morate biti svoji jer se lažnjaci brzo razotkriju, opušteni, morate imati smisla za humor (pa i na svoj račun), morate biti spremni stati uz razred/društvo, pomagati i to je sve.
5. Što da obučem prvi dan i kako da se našminkam? Obucite nešto u čemu se osjećate dobro, a opet da se vidi da imate stil i da držite do sebe. Šminka ne mora biti ništa previše, nešto u vašem stilu.
*dodatni savjet Dobro je sprijateljiti se sa nekim starijim učenikom. To Vam može olakšati snalaženje u školi kao i u društvu. Na taj način možete više saznati o profesorima i nekim trikovima za preživljavanje srednje, kao i gubljenje vremena pod odmorima.
Evo jedne stvari koja se desila mog prvog dana u srednjoj! Kada smo stajali ispred učionice i čekali razrednicu da ju otključa, gotovo svi smo stajali sam za sebe. Jedna cura je probila led i krenula s upoznavanjem nakon čega je zavladala grobna tišina. Rekla je: "Ako ćemo do 4. razreda biti tako tihi, to ne bude dobro..." Prvih mjesec dana stvarno smo bili jako tihi, čak malo pretihi, ali nakon toga, kada smo se bolje upoznali... Galamimo svaki dan XD I to je zapravo super! Svi se družimo iako na početku nije bilo tako. Trebale su nam dvije godine da se svi napokon družimo zajedno i neopisivo mi je drago što smo tako složan razred. U osnovnoj moj razred je bio dobar, ali ne toliko složan. Super je što, iako smo baš svi različiti, svako u svojem svijetu, u učionici nas 24 savršeno surađuje!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dnevnik pitanja
DiversosAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!