Bokić!
Evo mene i prije nego sam namjeravala... Vrijeme je varaždinskog Špancirfesta! Obožavam Špancirfest i jedva sam ga čekala, ALI nažalost mene uhvatila viroza tako da umjesto zabave moram biti doma u deki na +25. Nadam se da ste bili ili ćete ići na Špancirfest, a ukoliko nećete, pripremila sam jesi li ikad ili nisam pitanja. Stranica odakle sam uzimala pitanja ima ih 50, ali nisam stavila sva jer na neka ne želim odgovoriti ili mislim da nisu baš zanimljiva. Možemo krenuti!
1. Jesi li ili nisi ikad prehodala više od 1 milje? Jesam. Ako se ne varam, 1 milja je zapravo 1,61 kilometar, a više sam puta prehodala puno puno više.
2. Jesi li ili nisi ikad bila zaljubljena u rođaka najbolje prijateljice/ najboljeg prijatelja? Nisam.
3. Jesi li ili nisi ikad lagala kako ne bi morala ići u školu? Nisam.
4. Jesi li ili nisi ikad njuškala po nečijem telefonu bez dopuštenja? Nisam.
5. Jesi li ili nisi ikad nastupila na pozornici? Jesam. Između 15 i 35 puta godišnje, od svoje 3. godine.
6. Jesi li ili nisi ikad lagala prijateljima kako se ne bi morali družiti? Jesam. Užasno se osjećam zbog toga i iako pokušavam smisliti uvjerljivo opravdanje, ne mogu to opravdati.
7. Jesi li ili nisi ikad ne spavao 48 sati? Jesam.
8. Jesi li ili nisi ikad posjetio neku drugu državu? Jesam. Najviše sam bila u Sloveniji, zatim Austriji, BiH, Slovačkoj i Mađarskoj.
9. Jesi li ili nisi ikad pretvarala da ti zvoni mobitel kako bi izbjegla razgovor s nekim? Nisam.
10. Jesi li ili nisi ikad pokušala rezati svoju kosu? Nisam.
11. Jesi li ili nisi ikad nekome rekla da ga voliš iako to zapravo nisi mislila? Nisam. Često govorim ljudima da ih volim, ali svaki put to stvarno i mislim. Pod ljudima mislim obitelji i prijateljima koji su mi jako bliski.
12. Jesi li ili nisi ikad osramotila kada si pokušavala ispasti cool pred nekim tko ti znači? Jesam. Više puta...koji baksuz.
13. Jesi li se ili nisi ikad vozila vlakom? Jesam. Prvi put prije 10 godina, na Riječki karneval.
14. Jesi li ili nisi ikad varala na važnom testu u školi? Nisam.
15. Jesi li ili nisi ikad bosonoga hodala dalje od svog dvorišta? Jesam. Kao mala stalno. Danas je cool imati glomazne patike na +30 (ne hejtam, dapače volim biti u patikama u svim uvjetima), a kada sam bila mala bilo je cool (barem odakle sam ja) ljeti igrati se školice, skrivača, bojica itd. bosonogi na ulici.
16. Jesi li ili nisi ikad preuzela krivicu za nešto što nikad nisi učinila? Jesam.
17. Jesi li se ili nisi ikad zaljubila u osobu koja nije ni znala da postojiš? Jesam. XD
18. Jesi li ili nisi ikad slomila kost? Nisam. Ni ne planiram.
19. Jesi li ili nisi ikad sudjelovala na talent showu? Nisam.
20. Jesi li ili nisi ikad pojela cijelo pakiranje sladoleda odjednom sasvim sama? Jesam.
YOU ARE READING
Dnevnik pitanja
RandomAko ti je dosado, imaš viška vremena i voliš visjeti nad knjigama, ovo je random za tebe! Po malo od svega, za svakoga po nešto. Q&A, This or That, Tags... Nadam se da ćeš uživati!