Mandy se už dlouho rozhodovala, jaké povolaní si vybrat. Už hodně dlouho ji to štvalo, věděla, jaké povolání se jí líbilo. Ale mělo to jen jeden háček s názvem bylinkářství.
Její otec si určitě bude myslet, že bude chtít na bystrozora a ona mu to nebude vyvracet.
Byla právě další schůzka BA, když přiběhl vyděšený Dobby a říkal něco o tom, že sem někdo jde. Všichni se potom nahrnuli ke dveřím, jen Mandy tu zůstala.
Pochopitelně se všichni nemohli vyhrnout ven najednou, ale docela rychle lidí ubývalo, až tu zůstala jen ona. Praktické cvičení, když je sama zakázané není, neudělala nic proti pravidlům.
Ale když se rozhlédla po místnosti, zjistila, že zde zapomněli pergamen se jmény. To byl taky pěkně pitomý nápad. Slyšela kroky, a tak ještě naposled vyslala incendio na pergamen, ať nikdo nenajde ostatní. Potom už musela čelit vítězoslavnému pohledu Umbridgeové.
Jediné, co se Umbridgeové podařilo z pergamenu zachránit, byl nadpis Brumbálova armáda.
Umbridgeová ji odzbrojila, Mandy se tomu ani nebránila, nechtěla se dostat do ještě většího maléru, než už byla. Pokynula nějakému hromotlukovi ze zmijozelu, aby ji chytil a vedl za ní. Vážně, to čekání, než k ní dojde, bylo nesnesitelné, proto se mu vydala naproti.
,,Tak ty máš ještě tu drzost!" vypískla Umbridgeová. Mandy si ji nenávistně změřila pohledem a zabodla ho do jejích očí. ,,Nic jsem neudělala." odsekla a nechala neznámého studenta, aby ji odváděl po chodbách k ředitelně.
Po cestě ještě potkali Malfoye s Harrym. Naštěstí ne nikoho jiného.
* * *
Zmijozelský student, jehož jméno, jak později zjistila, bylo Theodor Nott, ji až hodil do ředitelny a odešel. Na chvilku ji přepadla děsivá myšlenka, že by ji mohli vyloučit, ale ti by musel udělat Brumbál a to by snad neudělal. Představa, že už by si s kamarády nikdy neužila tolik legrace, jako o víkendu, ji děsila.Flashback
Mandy, Neville, Harry, Ron a Hermiona vyrazili ven, dokud byl ještě sníh.
Z ničeho nic ji trefila do obličeje sněhová koule. Nic neviděla, ale slyšela Harryho hlasitý smích.
Setřela si z obličeje sníh, nabrala sněhovou kouli a také ji hodila po Harrym. Bohužel nebyla moc dobrá v házení, tak se netrefila, ale byla dobrá v kouzlení. Předstírala, že nabírá sníh a s pomocí bezhůlkové magie zvedla hromádku sněhu za ním a vysypala mu ji za krk.
Harry začal poskakovat a vyhazovat sníh, jak se dalo, ale stejně si pak musel sundat plášť a vyklepat ho.
A Mandy s Hermionou se smály na celé kolo.
Neville Mandy chytil zezadu a svalil se i s ní do sněhu, zatímco Harry přiběhl k ní a Hermiona se pustila do války s Ronem.
Neville ji ještě pořád držel a Harry jí také začal sypat sníh za krk. Snažila se vyprostit z Nevillova sevření, aby se mohla alespoň trochu bránit, ale držel ji moc pevně.
,,To je pomsta i s úroky, Mandy." řekl a dále jí sypal sníh za krk.
Mandy zvedla do vzduchu další hromádku sněhu a poslala ji proti Nevillovi. Rozsypala se mu na hlavu, něco mu spadlo za krk.
Harry se smál jak pominutý a Mandy se zvedla a začala si oklepávat sníh, který měla všude.
,,No počkej!" uslyšela za sebou a v další vteřině už byla opět na zemi a tentokrát to byl Neville, kdo jí sypal sníh za krk.
Její záchrana a zároveň konec srandy byl blížící se Snape.
End flashback
,,Tady to vidíte, Brumbálova armáda!" rozkřikla se Umbridgeová.
Mandy si z jejího výkladu zapamatovala jen to, že to byla Marrieta, která je udala. Zrádkyně. Naštěstí ji Hermiona proklela, to bylo jedině dobře.
Harry mohl po chvíli jít, protože ho z ničeho obvinit nemohli, neměli důkaz a Marrieta naštěstí jeho účast popřela. Vyvázl tedy i bez školního trestu.
S ní to ale tak jednoduché nebylo. Poté však vzal Brumbál vinu na sebe.
Mandy chtěla protestovat, ale on ji jediným pohledem umlčel.
,,Odveďte Brumbála do Azkabanu, bude čekat na soud za pobuřování a spiknutí." A potom Popletal vynesl ortel a srdce jí vynechalo úder.
,,A co se týče slečny Williamsové, bude vyloučena a zítra opustí školní pozemky."
ČTEŠ
Nejsi můj otec
Fiksi PenggemarNěco o mně. Jmenuji se Amanda Williamsová a dokončuji čtvrtý ročník v Bradavicích. Mám dlouhé blond vlasy a pomněnkové oči. Jsem poměrně malá, třeba oproti Harrymu nebo Ronovi. Ano, jsem v nebelvíru a moji nejlepší kamarádi jsou Hermiona, Ron a H...