Mandy seděla na tribuně u třetího úkolu turnaje Tří kouzelnických škol.
Byla nervózní, bála se, že se Harrymu něco stane. Ale kdykoli může z hůlky vystřelit ty jiskry.Z myšlenek ji vytrhlo poklepání na rameno. Byl to profesor Moody.
,,Williamsová, potřebuji s vámi o něčem mluvit."
Mandy toho učitele nesnášela, snad ještě více než Trelawneyovou. Nenaučil je vůbec nic, kromě nepromíjitelných kleteb. Dokonce je i názorně předvedl. Podle jejího názoru byl na podobné úrovni jako Lockhart.
,,O čem se mnou chcete mluvit, pane?"
,,O vašem domácím úkolu", řekl první věc, která ho napadla.
Mandy tázavě zvedla obočí.
,,Nedostali jsme žádný domácí úkol," namítla.
Moody chtěl ještě něco říct, když Mandy zaregistrovala pohyb od bludiště.
Harry a Cedric se vrátili a Mandy spadl kámen ze srdce.Když se ale podívala pozorněji, zjistila, že Cedric nevykazuje žádné známky života.
Bezděčně k nim seběhla po tribuně dolů.
,,Co je se Cedricem?"
Harry se na ní podíval a v očích se mu zračila bolest.
,,Je mrtvý," odpověděl, ,, Voldemort se vrátil."
Mandy vyvalila oči. To se přeci nemohlo stát. Ale jinak by nešlo vysvětlit Cedricovu smrt.Než Mandy stačila cokoliv říct, oba je vytáhl na nohy profesor Moody. Chtěl po nich, aby mu u něj v kabinetu řekli, co se stalo.
Cestou do jeho kabinetu nikoho nepotkali, všichni byli venku.
Mandy z toho neměla dobrý pocit, ale na druhou stranu, Moody byl bystrozor. Komu jinému by to měli říct.Harry mluvil o tom, že pohár byl přenášedlo. Že to bylo, jako by se propadl do noční můry.
,,A co další, byli na hřbitově další," zeptal se Moody.
Harry se zamračil.
,,Mám dojem, že o hřbitově jsem nemluvil, profesore."Moody najednou úplně změnil své chování. Namířil na Mandy hůlkou a než vůbec stihla zareagovat, ji spoutal.
Potom k ní přešel a sebral jí z kapsy hůlku.
,,Tvůj otec tě očekává," řekl jí.Potom se obrátil směrem k Harrymu a začal mu vysvětlovat, jak to byl on, kdo Voldemortovi pomáhal.
Když to vypadalo, že Harrymu ublíží, vtrhly do kabinetu tři osoby. Profesor Brumbál spoutal Moodyho, profesorka McGonagallová se rozešla k Harrymu a profesor Snape ji odvázal.
,,Jste v pořádku," zeptal se jí. Mandy pouze přikývla a snažila se pochopit, co se to děje.
Snape dal Moodymu veritasérum a profesorka McGonagallová došla pro Winky, domácí skřítku.
Moody byl Barty Skrk mladší, utekl z Azkabanu a pomáhal Voldemortovi. Prý měl zařídit, aby Harry prošel turnajem a dostal se na hřbitov. Tam ho měl Voldemort zabít a Moody dovést jí?! Proč proboha jí?
Pak si je Brumbál zavedl do kabinetu a chtěl po Harrym vědět, co se stalo.
Potom se obrátil na Mandy.,,Co víš o svých rodičích?"
Mandy se zarazila.
,,Nic, myslela jsem, že jsou mrtví."
Brumbál se na ni soucitně podíval.
,,Tvůj otec je lord Voldemort. O tvé matce ví jen on," odpověděl.
Mandy vyvalila oči. To přeci nemohla být pravda, co to je za nesmysl. Na druhou stranu, proč by jí Brumbál lhal?Mandy se otočila na Harryho.
,,Ty jsi to věděl?"
Harry nepatrně přikývl. ,,On o tobě mluvil."Potom je Brumbál propustil. Mandy ještě řekl, že je úplně jedno, kdo je její otec, ale ona si tím nebyla tak jistá.
Harry šel na ošetřovnu a Mandy do společenky. Potřebovala být sama.
Ve společenské místnosti zamířila rovnou do koupelny a následně do postele.
Když se Hermiona s Ginny vrátily, Mandy už dávno spala.
ČTEŠ
Nejsi můj otec
FanfictionNěco o mně. Jmenuji se Amanda Williamsová a dokončuji čtvrtý ročník v Bradavicích. Mám dlouhé blond vlasy a pomněnkové oči. Jsem poměrně malá, třeba oproti Harrymu nebo Ronovi. Ano, jsem v nebelvíru a moji nejlepší kamarádi jsou Hermiona, Ron a H...