kapitola 48. Seznámení s Bellatrix

89 6 7
                                    

Mandy poznala hlas Luciuse Malfoye, občas se s ním potkala, ale jen málokdy na sebe vůbec promluvili.

,,Sem s tím, Pottere!" zavrčel netrpělivě. Mandy ale nenapadal ani jeden důvod, proč by to dělal. Rozhodla se ale mlčet, možná mají nějaké pokyny ohledně ní, tak proč na sebe upozorňovat.

,,Kde je Sirius?" zeptal se místo odpovědi Harry.
Několik smrtijedů se rozesmálo. Nejhlasitěji se smála nějaká žena, krákavým, nepříjemným hlasem. Mandy si byla téměř jistá, že ví, kdo to je. Nikdo jiný tak protivný určitě nebyl.

,,Je načase, abyste se naučil, že sny jsou něco jiného, než život, Pottere. A teď mi dejte tu věštbu a nikomu nebudeme muset ublížit." ozval se znovu Malfoy, ale Harry pořád mluvil o Siriusovi, jakoby doufal, že je sem všechny nezavedl zbytečně.

Potom do jejich rozhovoru zasáhla Bellatrix. Hrozně se mu posmívala, že věřil, že tu Sirius je a Mandy měla sto chutí ji proklít. Potom si sundala masku a Neville ji postrčil směrem k ostatním, ale pokud se snažil, aby si jí smrtijedi nevšimli, tak to dost pokazil.

,,Vida, vida, Pán Zla předpokládal, že se tu objevíš, hned co získáme tu věštbu, půjdeš s námi." promluvila opět Bellatrix, která ji poznala podle toho, že vypadala jako matka.

,,Tak to chci vidět." zamumlala, ale Bellatrix to slyšela.

,,Pán Zla nám sice silně nedoporučoval, abychom ti ublížili, ale i tak tu je ta možnost. Pokud třeba nepůjdeš, nebo když někoho vyprovokuješ. Údajně jsi v tom dobrá."

,,Ani nevíš jak." odpověděla opět šeptem, ale do jejich rozhovoru zasáhl opět Malfoy.

,,Bello, zmlkni, máme důležitější věci na práci."

Potom začal mlít nějaké nesmysly, kterým Mandy sotva rozumněla, po nějaké době dostala vzkaz od Hermiony, aby rozbíjeli regály, až Harry řekne.

,,Pán zla ale ví, že vám nechybí jistá-"
,,Teď!" zakřičel Harry a všichni vypálili po regálech nějaké kouzlo. Většinou redukto.

Poté se všichni rozběhli pryč. V podstatě nevěděli, kam běží, Mandy byla spíše vepředu. Smrtijedi po nich ze začátku pálili kouzla, ale potom se jich zbavili.

Všichni se zastavili až v té kruhové místnosti, ale s hrůzou zjistili, že tu jsou jen tři - Harry, Hermiona a ona.

,,Kde jsou ostatní?" zeptal se Harry udýchaně.
,,Asi běželi nesprávným směrem." zamumlala Hermiona, která také popadala dech.

Náhle všichni uslyšeli nějaké kroky, a tak rychle zapadli do jedněch dveří, které po sobě zamkly.

* * *
Všichni, kdo nebyli zranění, se nacházeli v té místnosti s obloukem. Byla docela ironie, že to byli jen Harry a Mandy, po chvíli se k nim připojil Neville.

Mandy přišlo zvláštní, že zde nebyla Bellatrix. Nelíbilo se jí to, ta je asi těžko vyřízená.

Mandy se soustředila na Malfoye, který po Harrym chtěl tu věštbu. A to byla chyba. Nevšimla si, že Bellatrix není vyřízená, ale stojí přímo za ní. A než si toho všimla, už měla svázané ruce za zády a Bellatrix jí přiložila hůlku ke krku. Její hůlku jí vzala z rukou a dala si ji do kapsy.
,,Tohle nebudeš potřebovat, krvezrádkyně."

Potom se otočila na Harryho. ,,Tak, Pottere, teď nám dej tu věštbu, nebo sleduj, jak je tvá kamarádka mučena."

Mandy zavrtěla hlavou, aby to nedělal a pořádně Bellatrix dupla na nohu.
Ta sice sykla bolestí, ale nepustila ji, jak doufala.
,,Tak tohle si vyřídíme později." zasyčela jí do ucha.

,,Harry, nedělej to." zavolala na něj, protože věděla, co se chystá udělat.

,,Zmlkni!" okřikla ji Bellatrix a klepla ji hůlkou do míst, kde by měli být hlasivky.
Mandy na to nedbala, už už otevírala pusu, že něco řekne, když ji Bellatrix umlčela. A pak kdo provokuje.

Harry se už už natahoval, že Luciusovi, ale potom se zarazil. ,,Když vám ji dám, pustíte ji?" zeptal se, tentokrát Bellatrix.

,,Ne, ale ani jí neublížíme." odpověděla.

Mandy se snažila Bellatrix vytrhnout, ale byla moc silná, asi už v tom měla praxi.

,,Pokud neudělá nějakou hloupost." dodala, když už se jí téměř vytrhla.

Z ničeho nic se zde začali objevovat členové Fénixova řádu. Sirius zamířil k Harrymu, Tonksová k Mandy.

,,Opatrně, nechceš jí přeci ublížit, že ne?" zeptala se a stále tiskla hůlku k jejímu krku.

Viděla, jak se Tonksová zarazila, ale Mandy zjistila, že je tu ještě jedno východisko. Svázané ruce dala na stranu, jak nejvíc to šlo a Tonksové došlo, o co se snaží. Jedním kouzlem přesekla její provazy a Mandy se vytrhla Bellatrix.

,,Mrcho malá. Jsi stejná, jako byla tvá matka, než zemřela."

Nejsi můj otecKde žijí příběhy. Začni objevovat