kapitola 47. Vzhůru na ministerstvo

74 5 2
                                    

Všichni čtyři zapadli do nepoužívané učebny a dohadovali se, co bude dál. Došli k závěru, že se Harry vloupá do kabinetu profesorky Umbridgeové a zavolá letaxem Siriusovi, pokud tam nebude, vypraví se na ministerstvo. Všichni.

Harry se ale obrátil na ní. ,,Ty zůstáváš tady, nedopustím, aby se stalo to, co v zimě."

Mandy nad tím protočila oči.
,,Je dost jedno, jestli s ním budu o dva týdny víc nebo míň. Krom toho, pokud bych s ním opravdu musela jít, bude to proti mé vůli a kdyby ho někdo udal, konečně bych se ho zbavila."

Hermiona s ní souhlasila, ještě chvilku vymýšleli plán, když dovnitř vešly Ginny a Lenka.

Plán byl takový, že Ron půjde říct profesorce Umbridgeové, že Protiva dělá kůlničku na dříví z učebny přeměňování. Mandy a Ginny mají strážit chodbu na obou stranách, aby nikdo nechodil, Hermiona má hlídat před kabinetem Umbridgeové a Harry si půjde promluvit se Siriusem.

Všichni se rozmístili na svá místa. Pro Mandy bylo nejprve složité, odehnat všechny studenty, kteří zde chtěli projít, ale potom už to šlo dobře. Z neznámého důvodu se zde po asi patnácti minutách objevila Umbridgeová a poručila Malfoyovi, aby ji vzal a odvedl k ní do kabinetu.

Tam už byli všichni čtyři, dokonce i Neville? Co ten tam proboha dělá?

* * *
Harry a Hermiona odešli s Umbridgeovou do Zapovězeného lesa. Malfoy jí pevně držel ruce za zády, protože věděl, že ovládá bezhůlkovou magii.

Tentokrát se mu snažila vytrhnout, protože Umbridgeová tu nebyla a Mandy si byla jistá, že už se nevrátí. Ne, pokud je Hermiona zavedla, jak se domnívala, k Drápovi.

,,Pusť mě, Malfoyi." zavrčela
,,Nech si zdát, Williamsová." zasmál se a chytil ji ještě pevněji.

A pak se Ronovi povedla totálně dokonalá scénka.
,,Ježiš, já mám hlad." prohlásil a vyndal z kapsy něco, co docela připomínalo Dávivý dortíček. A podle jeho nacpaných kapes to vypadalo, že nemá pouze jeden.

Malfoye to očividně zaujalo, Mandy svázal ruce za zády a přešel k němu. Mandy se mezitím snažila rozvázat ruce, ale Malfoy ji svázal moc pevně. Cítila, jak se jí provazy zařezávají do kůže.

,,Ale ale Weasley, copak to máš?" zeptal se ho a sebral mu to z ruky. Ron stěží potlačil úsměv, ale Malfoy si toho nevšiml.

,,Máš ještě víc takových věcí? zeptal se ho se zájmem. Ron vyndal z kapsy ještě další dva dortíky.
Malfoy podal jeden tomu, kdo držel Rona a Crabbovi, který držel Nevilla.

Byl to pro ni docela uspokojující pohled, když všichni tři jako na povel začali zvracet.

Neville hned přešel k ní a rozvázal jí provazy.

Mandy omráčila zbytek a všichni se vydali za Harrym a Hermionou. Mandy se ještě ujistila, že má hůlku, nechtěla nikomu předhazovat, že může kouzlit bez hůlky, ani si nebyla jistá, že ji ovládá natolik dobře. Krom toho, byla to její tajná zbraň.

Venku na pozemcích potkali Harryho a Hermionu a i přes protesty Harryho a Nevilla všichni vyrazili na ministerstvo. Všichni se tam dostali na testrálech.

* * *
Sirius zde nebyl, byla to past.
Harry vzal do ruky tu věštbu a v tu chvíli se všude kolem nich objevili smrtijedu.
,,Teď se pěkně otočte a dejte to sem"

Nejsi můj otecKde žijí příběhy. Začni objevovat