Druhého dne už Mandy odcházela z ošetřovny na vyučování. Byl to náročný týden a ona byla permanentně unavená a bylo pro ni dost složité se soustředit. Ale kromě ignorování zmijozelských a naprosté kontroly nad svými pocity se jí vše docela dařilo.
Asi by vás zajímalo, co Malfoy, že? Mandy to nikomu neřekla, chtěla si to nechat pro sebe. Pokaždé, když byla s Malfoyem v jedné místnosti, cítila, jak ji propaluje pohledem a popravdě řečeno, bylo jí to dost nepříjemné a znepokojovalo ji to.
Ale dal víceméně pokoj.
Nastal pátek, což byl pro Mandy dost významný den (jestlipak si to ještě pamatujete). Konečně skončila poslední hodina a Mandy se musela neprodleně dostavit do ředitelny. Byla ale dost nervózní, už od pondělí věděla, jakou má tato schopnost silnou nevýhodu a bála se, že to bude moc těžké. Zatím zjistila, že být metamorfomágem jí vynáší více starostí a problémů, než užitku.
Také se docela bála, kdo ji bude učit, nevěděla o nikom z řádu, kdo by byl metamorfomág. (Ostatně, o řádu nevěděla skoro nic.) Co když to bude tak zlé, jako když jí Snape učil nitrobranu? To měla opravdu štěstí, protože byl v tomhle dost nemožný a téměř jí ani neřekl, co má dělat. O nitrobraně před tím už četla, ale tohle všechno bylo hodně nové.
No, nedalo se nic dělat. Doobědvala, rozloučila se s kamarády a vydala se vstříc svému osudu.
A co ji cestou nepotkalo. Můžete hádat, jestli to byl Malfoy nebo Protiva.
,,Kampak máš namířeno, Williamsová," uslyšela za sebou ten nenáviděný hlas. Ale tentokrát měla štěstí, že má namířeno do ředitelny.
,,Do ředitelny. Brumbál se chce zeptat na pár věcí ohledně toho, co se stalo v pondělí," řekla a otočila se na Malfoye. Ten se rozhlédl poplašeně po chodbě a když zjistil, že tu nikdo není, znovu se obrátil na Mandy.
,,Pamatuj na naši dohodu, Williamsová. Pokud ty řekneš, že jsem to byl já, kvůli komu jsi skončila na ošetřovně, každý na hradě se dozví, že jsi dcera Pána Zla."
Než mu Mandy stačila odpovědět, vyskočil z poza jednoho brnění Protiva. Mandy i Malfoy zbledli alespoň o tři odstíny.
,,Ale, ale, copak to slyším. Ty, že jsi dcera Pána Zla? Tomu se Protivovi ani nechce věřit. Ale ostatní studenty by to určitě zajímalo," řekl škodolibým hlasem. Potom zmizel neznámo kam.
Mandy se otočila na Malfoye. ,,Pokud to Protiva někomu řekne, prozradím Brumbálovi, co se v pondělí skutečně stalo. Já teď nemůžu, opravdu mě ředitel čeká. A ty koukej napravit, cos zpackal, nebo tě vyrazí!"
Potom se otočila a znovu zamířila do ředitelny. A Malfoyovi nezbývalo nic jiného, než ji doopravdy poslechnout. Konec konců, pokud by ho opravdu vyloučili, o čemž nepochyboval, Pán Zla by určitě chtěl vědět důvod a pokud by se to doopravdy dozvěděl, zabil by ho.
Mandy po vyzvání vstoupila do ředitelny. Místnost se od pondělí ani trochu nezměnila, jen lidé uvnitř trochu ano. Byl tu pouze Brumbál, Snape naštěstí ne.
,,Slečno Williamsová, posaďte se, nejprve vás budu muset informovat o organizačních detailech."
Mandy ho poslechla a posadila se do křesla naproti němu.
,,Určitě už jste přišla na většinu nevýhod být metamorfomágem. Také už víte, že znám někoho, kdo má stejné schopnosti jako vy. Každý pátek v tuto hodinu prosím přijďte, je nesmírně důležité, abyste se naučila skrývat své pocity. Někdo by to mohl použít proti vám."
ČTEŠ
Nejsi můj otec
FanfictionNěco o mně. Jmenuji se Amanda Williamsová a dokončuji čtvrtý ročník v Bradavicích. Mám dlouhé blond vlasy a pomněnkové oči. Jsem poměrně malá, třeba oproti Harrymu nebo Ronovi. Ano, jsem v nebelvíru a moji nejlepší kamarádi jsou Hermiona, Ron a H...