kapitola 49. Konec?

135 6 14
                                    

Mandy si nebyla jistá, jestli slyší dobře. Copak Bellatrix neví, co všechno se stalo.

,,Asi máš špatné informace, moje matka je naživu, je to asi měsíc a půl, co jsem ji viděla." odpověděla a Bellatrix pozvedla obočí.

,,Pán Zla ti to neřekl? Tvá matka zemřela asi před třemi týdny, byla to nehoda." odpověděla, ale Mandy viděla v jejím obličeji něco, co naznačovalo, že pěkně kecá.

,,To není možné. Věděla bych o tom, někdo by mi to řekl. Lžeš!" rozkřikla se a ona se jízlivě usmála.

V tu chvíli pro ni neexistoval boj okolo, jen ta šílená psychopatka, která pěkně kecá, její matka nemůže být mrtvá. Nesmí být mrtvá. Někdo by jí to řekl, lže!

V tu chvíli ji do břicha trefila nějaká kletba a Mandy vykřikla bolestí. Skrze hábit ji začala okamžitě prosakovat krev.

Tonksová a Bellatrix se pustili do boje.
Mandy jí chtěla pomoct, ale ona ji zarazila. ,,Běž za Harrym, ten tě bude potřebovat víc."

Mandy se rozhlédla a našla Harryho, chtěla za ním jít, ale tentokrát to byla Bellatrix, která ji zastavila tím, že kolem ní vytvořila bariérové kouzlo.

Mandy se ho snažila zrušit, ale bylo moc silné. A s jednou rukou, kterou si tiskla na ránu, aby přestala tolik krvácet, to bylo dost složité. Nakonec to vzdala a sledovala souboje ostatních.

Tonksová se brzy skácela na zem a ona s tím nemohla nic dělat.

Po chvilce ji vystřídal Sirius, docela se mu to dařilo, ale podcenil ji.

Mandy sledovala, jak se mu do hrudi vpil zelený paprsek a jak se mu rozšířili oči úžasem.

Bellatrix na nic nečekala, přešla k ní a zrušila bariérové kouzlo. Potom, než stihla zareagovat, ji omráčila.

* * *
Mandy se probudila ve velké místnosti, kde byli ještě Harry, Bellatrix a jak s hrůzou zjistila, její otec, který ji pravděpodobně probudil.

,,Bello, tohle nebylo nutné." zavrčel směrem k ní.

,,Omlouvám se, pane, ale sama by nešla." odpověděla.
,,To nemyslím!" vyštěkl a pohledem sklouzl ke krvavé skvrně na košili, která se hodně rozrostla.

Mandy s námahou vstala ze země.
,,Je matka naživu?" zeptala se ho. Viděla, že se zarazil a podíval se na Bellatrix.

,,Bello, zklamala jsi mě, doufal jsem, že přejdeš nenávist k Helen, když víš, že je to i má dcera. Takhle se to dozvědět neměla."

Bellatrix k ní přešla a opět ji chytila. Mandy už se ani nebránila. Právě se dozvěděla, že její matka byla mrtvá a nikdo se neobtěžoval, jí to říct. Ani Matt ne. Proč? Kdyby jí to Bellatrix neřekla, dozvěděla by se to vůbec?

Potom se zde objevil Brumbál. Mandy moc nevnímala, co říká, v uších jí stále znělo to, co jí řekla Bellatrix. Zemřela asi před třemi týdny, byla to nehoda.

Voldemort a Brumbál spolu začali bojovat, ale Mandy už nezjistila, jak to dopadlo, protože se jí zatmělo před očima.

Pohled Harryho

Brumbál začal s Voldemortem bojovat, Brumbál oživil dvě sochy, jedna byla před ním, druhá před Bellatrix, která podpírala Mandy, která pravděpodobně ztratila vědomí, doufal, že pouze ztratila vědomí.

Brumbál a Voldemort bojovali dlouho a nerozhodně, když náhle zmizel. A Harryho začala hrozně bolet hlava, Voldemort se nacházel v jeho hlavě a promlouval jeho ústy. Harryho to hrozně bolelo a doufal, že ho ta bolest zabije. Alespoň by se opět uviděl se Siriusem.

A bolest povolila, Voldemort odešel z jeho hlavy.

,,Jsi hlupák, Harry Pottere, a proto přijdeš o všechno." řekl a už se ho chystal zabít, když se zde objevili bystrozorivé s Popletalem v čele.

Voldemort zmizel, rázem se objevil u Bellatrix a Mandy a všichni tři zmizeli. A Harryho v tu chvíli napadla pouze jediná myšlenka.

Neville ho zabije.

Ahoj lidi,
Tohle je poslední část příběhu, druhý díl vyjde snad už brzy, ale nejprve bych se chtěla zaměřit na něco jiného. Vymýšlím nový příběh s názvem
Ad maius bonum, už brzy bude na mém profilu, určitě se na něj podívejte. Děkuji vám všem, kteří jste si příběh přečetli, děkuji za úžasných 1,9K shlédnutí a 180 hlasů, moc si toho vážím. Také předpokládám, že máte hodně otázek, tak do toho. Vyhlašuji character ask 2. Odpovědi dostanete do komentářů, bez jakýchkoli omezení, ptejte se na cokoli, budu moc ráda za jakýkoli komentář. Těším se u dalšího příběhu!

Nejsi můj otecKde žijí příběhy. Začni objevovat