Bi Nefes🤍

267 20 0
                                    



Merhaba az ve kıymetli Taş Bebek okurları,

Beni M.Ç.K. ve daha da eskisi, Gardiyan'dan tanıyıp, benimle Taş Bebek'e devam eden okurlarıma müteşekkirim. Hikayeyi okuyup, beni tanımadan gelen okurlara ise teşekkür ederim. Sizinle paylaştığım dünyayı, beğenmeniz, okumanız ve bunu oy ve yorumlarınızla göstermeniz benim için değerli.

Taş Bebek benim lisede yazdığım iki yüz küsür sayfa civarı yarım kalmış hikayem. Doğrusu, hikayeydi. M.Ç.K.'yı yayınladığım dönem Taş Bebek'i, ilk yazdığım adıyla Şahmeran'ın Büyüsü'nü fazla amatör ve değersiz bulmuş bu yüzden paylaşmaya utanmıştım. M.Ç.K.'nın beklenen finali beklenmeyenle son bulduktan aylar sonra, M.Ç.K dahil hiçbir hikayemi yarım bırakmak istemediğimi fark ettim. Bu benden öte, zihnimi meşgul eden bir arzu, bastırılmış bir dürtüydü. Çalışırken, dizi izlerken, yemek yer, kitap okurken aklım en umulmadık yerlerde karakterlerime kayıyordu.

Yarım bırakılmış her şey, tamamlanmak ister.
Bunu anladım. Bunu kabullendim.

Şu hayattaki isteklerimden biri, tüm hikayelerimi bitirmek. M.Ç.K.'yı bir türlü yazamayınca bir soluklanma dönemi olarak, Taş Bebek'e başladım. En baştan bölümleri revize ettim, kurguyu sağlamlaştırıp, çeşitlendirdim. Yeni bölümler yazarak ve var olan bölümleri yeniden yazarak devam ediyorum aylardır. Finali görene dek de devam edeceğim umarım.

Elmas Hırsızı ile yirmi üçüncü bölümü geride bırakıp, yirmi dördüncü  bölüme ilerlerken kimi bölümün 6 kimi bölümün 12 oy aldığını fark ettim.  Yanlış anlaşılmasın mesele oy değil çünkü okunma oranım belli.

Biz  bizeyiz Taş Bebek'te. Bir siz, bir ben, bir de Meran ve Ulaç...

Aksiyonu ve entrikayı  dahası Meran'ın var olma çabasını kafamda seyretmeyi sonra da kağıda  dökmeyi seviyorum. Hikayeyi yorumlamaya değer bulmamanız üzse de, içime  ata ata devam ediyorum. Çünkü devam etmek istiyorum.
Yalnız sizden  ricam, o birkaç okurun da bana sırtını dönmemesi. Bir bölüme oy verip,  bir bölümü okuduğu halde yok saymaması. Küçük görmemesi.

Bu yüzden bir  çılgınlık yapmaya karar verdim. Gelecek bölüme sınır koyacağım.



Ağlamaya ve korkmaya hazır olun. Yirmi dördüncü bölüm, (Çok Önemli Kişi) V.I.P'de görüşmek üzere...🕊🤍

Taş BebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin