Bir sonraki bölümde görüşmek üzere...
7.Bölüm
Bomba"Bir adım daha yaklaşırsan başına geleceklerden sorumlu değilim."
Nihat kadını, yiyecekmiş gibi baştan ayağı süzüp, hırlama ile inleme arası karışık bir nida çıkardı.
Meran ile adamın arasındaki dördüncü kabin açılıp, Meran'ı arkasına saklayan bir beden aniden ortaya çıktı.Nihat şaşkınlıkla bozuldu önce, sonra sinirlendi herife. Hayallerindeki kadına ulaşmaya bu kadar ramak kala nereden çıkmıştı böyle!
"Ne oluyoruz lan, nereden çıktın sen?""Bir adım daha yaklaşırsan başına geleceklerden ben de sorumlu değilim."
Meran'ın sözlerini tekrar eden gizemli adam, yüzünde alaycı bir gülümsemeyle bakıyordu Nihat'a.
Nihat, kendisinden on beş santim daha kısaydı, kalıpsız ve çelimsizdi. Tabi kendi ile kıyasladığında, aralarına girdiğinde arkasında kalan kadınla kıyasladığında..
Her neyse sonuçta Meran'ı Nihat ile kıyaslamak zorunda değildi, şu an yanında o vardı. Kadına bir halt edemezdi..Gürültüleri işittiğinden beri durmuş, karışmamaya özen göstermişti hele de kadının yumuşak saprano sesini ayırt edebildiğinde... Fakat dayanamamıştı işte. Deli cesaretine, iç güdüleri ve tiksinç insanlara duyduğu nefret de eklenince kendini Nihat'a saldırmaya hazır canlı bir bomba gibi hissetmişti.
Nihat en sonunda şaşkınlığından silkinip, ters ters baktı.
"Sen kimsin? Karışma!"
Karşısındaki yeşil gözler parladı bu defa. Adam beğenmek şöyle dursun, biraz ürpermişti.
"Ben ekoyum! Bak dinle.." dedi bir elini kendi kulağına götürüp, sesini dinledi. "Buranın ekosu gerçekten iyi. Tabi, sesin farklı gırtlaktan geldiğini fark etmişsindir ama o tamamen cinsiyetten kaynaklıyor yoksa yankı çok iyi. "Eğilip adamın yüzüne nefesini verdiğinde, "Burasının harika ekosunu çırpınış sesleriyle inletmemi istemezsin değil mi Nihat bey?" Dedi bastırarak bey kelimesini gizlemeye gerek duymadığı bi tiksinmeyle söyleyerek.
Meran, titrek bir nefes aldığında kollarını kavuşturmuş ve nefesini yabancının sırtına doğru vermişti. Çok yakındı ve arkası dönük olduğundan adamı seçemiyordu ama kurtarıcısıyla mesafesini açmak planları arasında yoktu. Onun arkasındayken ve cüssesi kızı kapatırken konumundan gayet memnundu.
Meran'ın ensesine vuran sıcak nefesiyle bir an kısık dalgada elektrik yemişe döndü Ulaç. Kadının nefesi tıpkı, birkaç hafta önceki kadar baştan çıkarıcıydı. Nihat'ın bakışlarını yönünü yakalayıp omuzlarını ve başını dikleştirdi. Nihat şimdi Meran'dan ufak bir parça dahi göremiyordu.
"Seni ilgilendirmez. Bu hanımefendi ile benim aramda." Dedi Nihat.
Dilini damağına yapıştırıp, "Cık, cık.." hayıflandı ve başını iki yana salladı Eko bey.
"Gördüğün gibi hanımefendi ile aranızda tek şey var. O da, benim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taş Bebek
RomanceGeldiği yönden gitmek için arkasını döndüğünde korkuyla sıçradı, tiz çığlığı arkasında bekleyen gölge tarafından kesildiğinde ise etrafı aydınlatan kırmızı yerini siyah bir boşluğa bıraktı. İri adamın elinden kurtulmaya çalışırken kalp atışları hızl...