Şarkıyı, partiye gelişlerinden itibaren dinlemenizi öneririm.12.Bölüm
KeşmekeşÇalan telefon, ikili arasında uzayıp giden sessizliği kısa bir an bozdu. Meran, ekrana bakma gereği duymadan çağrıyı meşgule yönlendirdi. Arayan kişi defile salonundan çıktığından beri diğer üç aramayı yapan kişiyle aynıydı; sevgili menajeri Tamer.
Partiye beraber geçeriz sanıyordum. Ben de takman gereken minik bir yılan var.
Meran hızlıca mesajı yanıtladı.
Partiye gitmiyorum. Kolyeyi iade etmen lazım.
Geç gideriz. En büyük yıldızlar gecenin sonunda parlarmış.
Ayrıca kolye deme, alınır.
Soft altın o.Partiye gelmiyorum, Tamer.
11'de evden alırım seni.
Üstünde harika duracak.Eve de gitmiyorum, Tamer.
Anahatarım var, beklerim.
Tamer!
Kimle gittiğini gördüm, herife tekmeyi bas eve gel. Oyalanma.
Tekmeyi temelli basmak için buluştum herifle zaten, söylemene gerek yok!
Bekleceğim, güzelim.
Öptüm.Meran küfür dağarcığından, Tamer'e yaraşır dizeleri yazmak için düşünürken, "Hay öpmen batsın!" diye tısladı.
"İnsanın öpmek isteyeni çok olunca..."
Meran süratle kafasını telefondan kaldırıp, ona bakmayan zümrüt gözlere odaklandı.
"Ne?" dedi, telefonu da Tamer'i de unutmuştu. "Ne diyorsun sen?"
Ulaç, yoldan gözünü bir an alıp Meran'a çevirdi ve yola bakmaya devam ederken, "İnsanın öpmek isteyeni, sevdiği, hayranı çok olunca diyorum elinin tersiyle itmesi de kolay oluyor tabi. Kendimden biliyorum." Deyip çapkınca güldü.
Ulaç'ın gülümsemesine ters düşen bir huysuzlukla adama baktı. Hala elinde tuttuğu telefonu çantasına koydu Meran.
"Kıvırıyorsun... Nereye gidiyoruz?""Bu defa, bu semtin emniyet karakoluna gidelim diyorum. Seversin sen, ne dersin?"
Meran kollarını bağlayıp arkasını yaslandı.
"Sen espri yapma derim Asilkanoğlu. Komik olmuyor."Ulaç radyoyu açtı, vakit geçirecek tanıdık bir melodi ararken "Kilyos'da sevdiğim salaş bir yer var. Şahmeran'ın şöhretine ters düşebilir ama gözlerden uzak - " dedi, sustu.
Cümlesi yarım kalırken, parmakları bir an durdu ve önce dikiz aynasına daha dikkatli baktı ardından arkasını döndü.
"Çıktığımızdan beri peşimizde."Meran sessizliği tercih ederek, şöyle bir peşlerindeki kırmızı arabaya bakıp koltukta biraz kaykıldı.
"Sağa çekmem için selektör veriyor..." dedi Ulaç bu kez Meran'a söylemekten ziyade kendi kendine konuşmuştu.
"Durma." Dedi Meran adamın yavaşladığını fark ettiğinde.
Ulaç kadına aldırmadan emniyet şeridine doğru kaydı.
"Derdi neymiş öğrenelim."
El frenini çekip, kemerini çıkarırken Meran adamın kolunu yakaladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taş Bebek
RomanceGeldiği yönden gitmek için arkasını döndüğünde korkuyla sıçradı, tiz çığlığı arkasında bekleyen gölge tarafından kesildiğinde ise etrafı aydınlatan kırmızı yerini siyah bir boşluğa bıraktı. İri adamın elinden kurtulmaya çalışırken kalp atışları hızl...