27.Bölüm | Altın Çift

305 33 17
                                    



Altın Çift'i bir önceki bölüme yorum yaparak beni mutlu eden, Rihanna84 e ithaf ediyorum. Teşekkürler.

Sınır: +10 oy ve 2 yorum


27.Bölüm
Altın Çift

Onu daha önce de Galata'da dans ederken görmüştü ve kesin bir dille şunu söyleyebilirdi ki Şahmeran dans etmeyi bilmiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onu daha önce de Galata'da dans ederken görmüştü ve kesin bir dille şunu söyleyebilirdi ki Şahmeran dans etmeyi bilmiyordu. Şahmeran baştan çıkarmayı, dikkatleri üstünde toplamayı ve insanları deli etmeyi biliyordu!

Havuzda takılan sarhoşlara bakmaya tenezzül etmeden, kemere girdi. Kendine yer vermeyenleri nazikçe havuza iterken de özür dilemeye tenezzül etmedi.
Parti başlayalı bir buçuk saati geçmişken gençler zum olmanın sınırlarında dolaşıyordu zaten. Onları itmek, sınırları geçmeleri için teşvikten sayılırdı...

Kemerin ortasına geldiğinde, sırtı yan duran adamı omzundan çevirerek, Meran ile bitişik duran bedenlerini ayırdı. Bakışları partnere bakmadan direkt Meran'ı buldu.

"Ulaç?" dedi adam, her ikisinden de önce konuşarak.

Ulaç yeşil gözlerini ite kaydırdı.
"Hacı?" dedi koyu sarı, kalın kaşlarını çatarken.

Hacı, elini kadının belinden çekip Ulaç'la tokalaştı.
"Naber dostum ya, ne kadar oldu görüşmeyeli? Cemiyet hayatından elini ayağını çektin sanıyorduk..."

"H,hı öyle oldu.." diye geveledi Ulaç gözleri Meran'daydı.

"Tanıştırayım Şahmeran, " Ulaç sert bakışlarını yeniden adama çevirince sıkıntıyla güldü Hacı. "diyeceğim ama içimden bir ses tanıştığınızı söylüyor."

"Hı, hı." dedi Ulaç, renksizce gülümserken "Ben de tanıştırayım," 
Hacı'ya tehditkar bir adımla yaklaştı. Şimdi adama çok yakından ve tepeden bakıyordu.
"Meran müstakbel Asilkanoğlu. Kendisi nişanlım olur."

Hacı ellerini yukarı kaldırıp, alt dudağını büzerken iki adım geri seyreldi.

"Vay, kardeşim! Şaşırttın beni."
Ulaç'ın koluna hafif, şakacı bir yumruk atarken Meran'a göz ucuyla baktı.
"Piyangoyu kaptım, emekliye ayrılıyorum diyorsun... Tebrikler. Aslında kulağıma çalınmıştı ama striptiz kulübünde geçen dedikodularına daha çok inandım ne yalan söyleyeyim..."

"Teşekkürler." dedi Ulaç saklamadığı samimiyetsizliğiyle. "Senin aksine ben, senin inandıklarına şaşırmadım Hacı. Fikri ile zikri meselesi..."

"Evet, evet... Ama şunu bil, dans etmek nişanlının fikriydi." dedi Ulaç'a hala bozmadığı gevşek gülümsemesi yüzündeyken bakışları önce kadının sonra adamın eline kaydı.
"Şuna bak, yılın altın yıldızlı çifti altın yüzüklerini bile takmıyor."

Taş BebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin