28.Bölüm | 66 Numaralı Kamara

302 30 7
                                    


28

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


28.Bölüm
66 Numaralı Kamara

Meran bir kez bile arkasını dönmeden, önce havuzdan sonra güverteden çıkmıştı. Eğer dönüp de ardına bakarsa, dönüp de arkasında bıraktığı parıl parıl parlayan gözlere, tüm sıcaklığıyla sığınacak bir kaya gibi sapasağlam dikilen bedene, şefkatle ona açılan kollara bakarsa gidemeyeceğinden korkmuştu.
Aşağı kata inen merdivenlerin sonunda elindeki topuklu ayakkabılarını ayağına geçirdi.

Vücudundan süzülen sular V.I.P. bölümünün kısa koridorlarına damlıyor, Hansel ve Gretal masalındaki küçük Gretal gibi geriye kendine özgü ekmek kırıntılarını bırakıyordu.
Gece boyu dikkat dağıtma sebebinin önüne geldiğinde, omuzlarına yapışan saçlarını arkaya savurarak, kafasını kaldırdı ve kapıdaki metal iki rakama baktı.

Şeytanın sayısı...
Şeytanın evi,
Şeytanın ini.

Üzerindeki tek kuru şey, barda bıraktığı çantasıydı. Elinde sallandırdığı çantasının içinden oda kartını çıkarıp, kapının altından, ışığının yanmadığını kontrol ettikten sonra şeytanın inine süzüldü.

Kapıyı ayağıyla kapatıp, çantasından aldığı deri eldivenlerini çabucak ellerine geçirdi. Kısa eldivenler bileğine dek uzanıyordu. Çantasını boynuna asıp, telefonunun fenerini açarak, her kamarada aynı yere sabitlenmiş kasaya yürüdü. Duvara montelenmiş beyaz kıyafet dolabının iki kanadını aralayıp, askıdaki giysileri sağa ve sola perde gibi kaydırdığında çelik kasa önüne serilmişti.

Telefonunu tuşları aydınlatabilmesi için kasanın dibine bıraktı. Çantasının içinden fondötenini aldı, yuvarlak kapağını kaldırıp aynanın altında kalan silindir biçimindeki pedi fondötene iyice yedirip kasanın tuşlarına sürdü. Belirgin parmak izleri elde edinceye kadar sürmeye devam etti.
İzlere ulaştığında, fondöteni çantasına attı. Akan rimelinin kaşındırdığı gözünü eldivenin tersiyle silerek kasanın önünde çömeldi.
Doğru kombinasyonu bulana dek, parmak izlerinin bulunduğu dört tuştaki, dört rakamın tüm kombinasyonlarını denemesi gerekiyordu. İlk kombini tuşladı.

HATALI PAROLA

"Bir ihtimal elendi." dedi kafasından hızlıca hesaplayıp, dizlerinin üstünde halıya oturdu. "Kaldı yirmi üç."

🐍

Halit İnan, gayri-meşru kızının nişanlısıyla havuzda yaptığı yılışık, seviyesiz sevgi gösterisini gözleri kanayarak izledikten yaklaşık yirmi dakika sonra 66 numaralı kamarasına girdiğinde Nehir'in, üstünde yüzdükleri karanlık denizi andıran lacivert gözleriyle üçüncü kez karşılaştı. Üçü de sürprizdi fakat sürprizlerin içinde en az sürpriz olanı şüphesiz sonuncusuydu.

Taş BebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin