-43- Savaş (18+)

719 15 33
                                    

Uyarı: Fazlasıyla +18 kısımlar vardır. Rahatsız olacaklar okumasın.

Bedenimi saran kollar sıcacıktı. Sarılışı dışımı, gülüşü içimi ısıtıyordu. Dudakları tüm bedenimi yakıyordu. Bakışları beynimi uyuşturuyordu. Çok güçlü bir uyuşturucuyu bedenime almışım gibi hissediyordum. Bedenimle birleşen Karan'dı ama sanki ruhlarımız da birleşmişti.

Sıcacık nefesi, mis gibi kokusu beni benden alıyor, başka bir aleme götürüyordu. Alkol almamıştım ama sanırım aşk sarhoşu olmuştum. Öyle yoğun duygular yaşıyordum ki, rüyada gibiydim. Sanki bulutların üzerindeydim ve Karan kollarını bedenimden ayırırsa aşağı düşecektim. Ama ona güveniyordum, bu yüzden korkmuyordum. Beni bırakmazdı, düşmeme izin vermezdi.

Dudaklarımız birleştiğinde gözlerimi kapattım. Utanç hissi geçmiş, rahatlamıştım. Karan nazik sesiyle beni rahatlatmayı başarmıştı. Belimdeki elleri hareket ediyor, parmaklarıyla sırtıma şekiller çiziyordu. Elimi yanağına koyduğumda dudaklarımızı ayırdı ve dönüp elimi öptü.

Göz göze geldiğimizde gülümsedim ve burnuna bir öpücük kondurdum. Onu ne kadar çok sevdiğimi düşünüp duruyordum.

Gülümseyerek "Çok şanslıyım" dediğinde güldüm.

"Asıl ben çok şanslıyım"

İkimizde böyle bir şeye sahip olduğumuz için çok şanslıydık. Karşılıklı aşktan daha güzel ne vardı ki?

Bir anda üstüme çıktığında gülmeye başladım. O ise boynuma yönelmişti. Öpücüklerinin arasından "Hadi yine yapalım" dediğinde direkt "Hadi" dedim. Bu onu da beni de güldürmüştü. Gece yapmıştık ama nerdeyse 10 saat geçmişti. Hem zor olan ilk seferi atlatmıştık. Bunda daha rahat olabilirdim.

"Küvet olmayan banyoya gidelim mi?" diye sorduğunda "Suyun altında mı yapacağız?" diye sordum. Ah yanılmışım, hala utanıyordum.

Karan gülümseyerek beni kucakladığında ona sarıldım. Yanağına öpücükler kondururken gözlerimi kapatmıştım. Çıplak olduğumu düşünmemeliydim. Zaten görmediği yerim kalmamıştı. Bunun için kendimi kötü hissetmiyordum ama utanmadan da edemiyordum.

Beni banyoda indirip duşa kabini açtığında onu izledim. Ayakta olacaktık sanırım. Sakin Mehir! Suyu açıp tekrar bana yaklaştığında nefes alışverişimi kontrol etmeye çalıştım. Ama zordu. Belimin iki yanından tutup beni kendine çektiğinde dudaklarımız birleşti. Boy farkımız 10 santimdi o yüzden başımı çok az kaldırmam gerekmişti.

Ellerimi bronz teninde gezdirip omuzlarına kadar çıkardım. Onun eli ise aşağı tarafa inmişti ve bu sürekli kasılmama neden oluyordu. Bu nasıl bir duyguydu aklım almıyordu. Hiçbir zaman böyle kasıldığımı hatırlamıyordum. Delirecektim. Bu çok farklı bir şeydi.

Sanırım su ısınmıştı. Dudaklarımızı ayrımadan duşa girdiğimizde sıcak su vücuduma çarptı ve Karan duşa kabin kapısını ayağıyla kapattı. Bu evdeki en güzel duş burasıydı. İki yanda duş başlığı vardı ve yanlardan da su geliyordu. Karan ıslanmış saçlarımı elleriyle geriye doğru tararken dudağını ısırdım. Boğuk bir ses çıkarırken güldü. Sırtım soğuk duvarla buluşurken eli tekrar aşağıdaki yerini buldu.

"Karan" diye söylendim.

"Hımm"

Bu çok farklıydı. Nasıl bir noktayla oynuyordu da böyle delirecek gibi oluyordum anlamıyordum.

Nefret Dolusu SevgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin