Gözlerim yavaşça aralanırken bacağımda bir el hissettim. Bir dakika. Bacağım niye Karan'ın üstündeydi ve bu çocuğun tişörtü nerdeydi? Duyduğum telefon titreşimiyle kafamı yastıktan kaldırdım ve tek titreyen telefonun benimki olmadığını anladım. Karan'ın telefonuna dokunmadan kendiminkini açtım ve hoparlöre alıp yanıma koydum. Hala kendime gelememiştim.
Çıkardığım küçük mırıltıdan sonra Gaye'nin sesi kulaklarıma geldi.
"Nerdesin? Seni bekledik"
Gözlerimi kapatıp "Saat kaç?" diye sordum.
"Öğlen 1 olmak üzere" dediğinde kaşlarımı çatıp "Niye uyandırdın beni? Daha 8 saat bile olmamış" dedim.
Gaye cevap veremeden Karan "Kesin şu sesinizi. Şurada uyuyoruz" dedi. Tamam Gaye beni kesecekti.
"Siktir. Birlikte miydiniz lan siz? Nerdesiniz ya? Mehir bişe yapmadı o sana dimi?"
Karan gözleri kapalı sırıtarak bacağımdan beni daha çok kendine çekti ve "Ben hiçbir şey yapmadım. Arkadaşın bana tecavüz etmeye kalktı da son anda kurtuldum" dedi. Bacağımı ondan kurtarmaya çalıştım ama daha sıkı tuttu.
Gaye derin bir nefes alarak "Oh be rahatladım" dediğinde gülerek "Gerizekalı. Ne sanmıştın?" dedim.
"Ne biliyim. İkinize de güvenmiyorum" dediğinde Karan ofladı ve "Kapat şunu" dedi.
Onu umursamadan "Siz naptınız? Herkes eve dağıldı mı?" diye sordum.
Bu sırada Karan'da gözlerini açtı. Eda'yı merak ettiğinden yani, başka neden olsun?
"Yok be. Serdarlardayız. Ahu, ben birde o kız bir odada, Serdar'da bir odada kaldı. Şimdi hepsi uyuyor, seni tuvaletten arıyorum"
Karan tekrar gözlerini kapattığında Gaye'ye "İyi. Bende yarım saate kalmaz gelirim" dedim.
"Tamam" deyip kapattı.
Hazır uyanmışken telefonu elime alıp Gece'yi aradım.
"Efendim?" dedi Samet'in sesi.
Neyseki hoparlör açık değildi de Karan duymamıştı.
"Ya ben bu kızı her aradığımda senin sesini duymak zorunda mıyım?" diye tısladım.
"Napıyım lan? Kız uyuyor ben açtım" dediğinde gözlerimi devirip "Sen hala orda mısın?" diye sordum.
"Yok burada değilim ama telefonlarına ben bakıyorum"
"Çok komik. Hadi evine" deyip telefonu suratına kapattım. Gece'yle daha sonra konuşabilirdim. Aslında biraz güvenimi kazanmıştı. Sonuçta abisi yerine bizi tercih ediyordu.
Karan'ın telefonunun hala titrediğini görünce üzerinden uzandım ve telefonu alıp kimin aradığına baktım.
Göt Lalesi Arıyor.
Göt lalesi kim lan? Kimi göt lalesi diye kaydedebilirdi ki?
Sırıtarak onu dürttüm."Göt lalesi kim?" diye sorduğumda aldığım cevap beni kahkahalara boğdu.
"Babam"
Sesli bir "Of" çektiğinde hala uyumak istediğini anlayıp sustum.
Telefonu suratına doğru sallayıp "Göt lalesi arıyor" dedim.
"Siktir et"
Arama durunca ekrana baktım ve babasından 13 cevapsız arama olduğunu gördüm.
"Ama 13 kez aramış" diye mırıldandım. Sanırım önemliydi.
"Nedenini biliyorum. Sen aç"Telefon tekrar titrediğinde aramayı cevaplayıp kulağıma götürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret Dolusu Sevgiler
Teen Fiction*Şiddet içerir. Aşk nedir bilmeyen, hislerinin ne olduğunu anlayamayan iki insan... Sadist abisinden gördüğü ağır şiddete rağmen hayata tutunmaya çalışan Mehir ve nefret ettiği Mehir'in aslında ne kadar masum olduğunu anlayan Karan'ın hikayesi. Zat...