33. Bölüm •Tokat

10.1K 317 98
                                    

33. Bölüm ''Tokat''

Genç adam hastaneden çıktıktan sonra ablasıyla vedalaşıp köstebeği, Sedat'ın yanına geldi. Bir sigara yakıp zehri uzun uzun içine çekti ardından parmaklarının arasındaki sigarayı dudaklarının arasına hapsedip bakışlarını köstebeğine dikti.

''Kumarhanede mi hala?''

''Evet abi'' Sedat ondan yaşça büyük olmasına rağmen ona abi diyordu.

''Tamam, baskın yapacağız ve bu iş bugün bitecek''

''Emrin olur abi'' Sedat saygıyla başını eğip arabasının bagajından silah çantasını alıp tekrar genç adamın yanına geldi.

''Buradalar abi'' genç adam sigarasından birkaç duman daha çekip sigarayı yere attı ve ayakkabısının ucuyla sigarayı ezdi.

''Ver bakalım şöyle güzel bir parça'' Sedat çantayı karıştırıp en iyi tabancayı genç adama verdi.

''Buyur abi'' genç adam tabancayı eline alıp şöyle bir inceledi. Ardından tabancayı beline sokup tekrar Sedat'a döndü.

''Birde otomatik silah ver, baskında kullanacağız'' Sedat başını sallayıp tekrar çantaya gömüldü ve genç adam için ayırdığı silahı bulup genç adama verdi.

''Buyur abi'' Genç adam silahı hiç incelemeden sol eliyle tuttu ve başıyla arabayı gösterdi.

''Atla bakalım. Baskın basanındır!'' Sedat başını sallayıp çantayı arka koltuğa atıp sürücü koltuğuna yerleşti genç adamda yan koltuğa yerleştiğinde Sedat arabayı kumarhaneye doğru sürmeye başladı. Sonunda kumarhaneye geldiklerinde Sedat arkadaki çantadan kendisi içinde otomatik bir silah aldı ve genç adamla birlikte arabadan inip kumarhaneye doğru yürümeye başladılar.

''Hoş geldiniz Sedat Bey. O silahlarda neyin nesi?''

''Sado istedi'' Sedat kendini Sado'nun adamı gibi gösterdiği için korumalar Sedat ve genç adamı kolaylıkla kumarhaneye alacaklardı. Koruma başını sallayıp kapıyı açarak Sedat'ı ve genç adamı içeriye buyur etti. Sedat'la genç adam içeriye giriyor gibi yapıp ellerindeki silahla korumaların ensesine vurarak onları bayıltıp otomatik silahların tetiğini çekerek içeriye daldılar.

''Kaldır lan elleri!'' diye bağırdı genç adam. İçeride kumar oynayan adamlar hızla yerlerinden kalkıp ellerini korkuyla havaya kaldırdılar.

''Sado altta'' diye fısıldadı Sedat. Genç adam başını sallayınca Sedat öne geçip gizli merdivenlere doğru adımlamaya başladı, genç adamda onu takip ediyordu. İkisi birlikte gizli merdivenleri adımlayıp Sado'nun gizli odasına girdiler.

''Merhaba orospu çocuğu!'' deyip otomatik silahını Sado'ya doğrulttu genç adam.

''Sen? Senin hain olduğunu biliyordum kansız köpek!'' diye bağırdı hiddetle Nihat Sedat'a.

''Kes lan yavşak!'' deyip cebindeki iple Nihat'ın ellerini ve ayaklarını bağlamaya başladı Sedat. Genç adam otomatik silahı omzuna asıp belinden tabancasını çıkarıp Sado'ya doğrulttu.

''Seni öldüreceğim Sado'' Sado korkuyla bir iki adım geriledi.

''Yapma Çağrı. Yapma'' Çağrı korkusuzca baktı Sado'nun gözlerine.

''Kardeşimi vurdun lan sen benim! Yaptıkların yanına kar mı kalacak sandın?'' Sado başını iki yana salladı.

''Ben kardeşini değil Cihan'ı vuracaktım''

Nefret (Zoraki Evlilik) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin