39. Bölüm •Lale

8.5K 257 11
                                    

39. Bölüm ''Lale''

Çiçek Çakır paltosunun cebinden sigara paketini çıkarıp içinden bir sigara alıp dudaklarına yerleştirdi ve siyah zipposuyla sigaranın ucunu yakıp zehri yavaş yavaş içine çekti. Derin derin düşünmeye başladı. Oğlunu yanında istiyordu ama gelini buna engel oluyordu. Gelininden kurtulması gerekiyordu. Oğlunu gelininden kurtarması gerekiyordu. Oğluyla gelinin arasını açıp oğlunu tekrar yanına alması lazımdı.

''Fırat!'' Fırat patronun sesini bahçeden duyup koşar adımlarla eve girdi.

''Buyurun Çiçek Hanım?''

''Cemre'yi araştırdınız mı?'' deyip zehri bir kez daha içine çekti Çiçek Çakır. Gelinini kıskanıyordu. Bir zamanlar tek kadın olarak Ayvazoğlu soyadına o sahipken artık sadece Cemre Ayvazoğlu soyadına sahipti.

''Araştırdık Çiçek Hanım''

''Kimi, neyi varmış? Anlat''

''Efendim bir ablası birde abisi varmış. Babası cezaevine girmiş''

''Neden?''

''Tasarlayarak adam öldürme, efendim'' Çiçek Çakır kafasında kurduğu planın Cemre'nin ablasının yapmayacağını biliyordu. Başka bir kadın lazımdı ona

''Arkadaşı falan yok mu?''

''Evlenmeden önce çalıştığı bir kafe varmış efendim. Orada iki kız arkadaşı varmış''

''Kimmiş onlar?''

''Sinem ve Lale'' Fırat cebinden telefonunu çıkarıp önce Sinem'in sonrada Lale'nin fotoğrafını Çiçek'e gösterdi.

''Bu ikisinin adreslerini istiyorum'' Fırat başını sallayıp geldiği gibi giderek gözlerden kayboldu. Çiçek sigarasını bitirdikten sonra sigarasını kül tablasında söndürdü ve bir sigara daha yaktı. Her sigara içişinde burnuna küçük oğlunun yanık etinin kokusu geliyordu. Çiçek ardı ardına beş sigara içtikten sonra Fırat tekrardan eve girdi.

''Bulduk efendim ama Sinem Kalaycı burada değilmiş. İş için başka şehre gitmiş''

''Diğer kadın?''

''O burada efendim''

''Güzel. O kadını istiyorum Fırat'' Fırat başını sallayıp tekrar evden çıktı. Çiçek tekrar paltosundan sigara paketinden bir sigara çıkarıp yaktı. Gri dumanlar etrafı sararken Çiçek dumanların arasından Osman'ı görüyordu sanki. Çiçek Osman'ı çok seviyordu. Fakat Cihan doğduğunda Osman ondan uzaklaşmış tek odağı minik oğlu olmuştu. Bu yüzden nefret etmişti Çiçek oğlundan. Daha Cihan bebekken eziyetlere başlamış, bir kere bile sütünü vermemişti oğluna. Bu yüzden Osman Cihan'ı sürekli mamayla beslemişti. Cihan büyüdüğündeyse Çiçek onu dövüp işkenceye etmeye başlamıştı ve en sonunda Osman Cihan'ı da alarak Çiçek'in hayatından çıkmıştı. Çiçek Osman'ı çok özlemişti...

Bir süre sonra Fırat tekrardan eve gelmişti. Yanında bu sefer Lale'de vardı. Çiçek oturduğu koltuktan kalkıp siyah paltosunu düzeltti ve ince topuklu ayakkabılarını yere vura vura Lale'ye doğru adımladı.

''Merhaba Lale'' Lale korkuyla baktı karşısındaki kadının gözlerine. Ağlamamak için kendini zor tutuyordu.

''Kimsiniz siz? Ne istiyorsunuz benden?'' Çiçek karşısındaki kadının saçlarından bir tutam alıp kulağının ardına itti.

''Senden ufak bir isteğim olacak Lale. Eğer isteğimi yaparsan canını bağışlayacağım'' Lale'nin gözleri korkuyla açıldı.

''Ne? Ne diyorsunuz siz? Ne olur bırakın beni'' Çiçek cıkladı

Nefret (Zoraki Evlilik) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin