45. Bölüm ''Jilet''
Cihan Ayvazoğlu
✨
''Siktir lan! Yo, yo! Siktir!'' karşımdaki görüntüyle geri geri gitmeye başladım. Nasıl olabiliyordu böyle bir şey?
''Küfür etme oğlum''
''Kes lan! Oğlun değilim ben senin!'' diye bağırdım hiddetle. Normalde argo, küfür kullanmayı sevmezdim ama hak edenin üzerinde de çok güzel duruyordu be.
''Nasıl getirdin sen beni buraya? Cemre nerede?''
''Artık Cemre yok, ben varım'' kaşlarımı çattım.
''Ne zırvalıyorsun lan sen? Zamanında babamdan kaçırdığın gibi şimdide Cemre'den mi kaçırdın beni? Ama şimdi arada bir fark var, ben büyüdüm Çiçek Hanım! Karşında eski Cihan yok senin'' annem güldü.
''Bende değiştim Cihan. Bu sefer seni benden alabilecek kimse yok. Cemre seni benden alabilir mi sanıyorsun?''
''Cemre'nin beni almasına gerek kalmayacak ben kendim siktir olup gideceğim'' deyip kapıya doğru ilerlediğimde annem elini göğsüme koyup beni geri itti.
''Çek elini lan dokunma bana!''
''Buradan çıkamazsın Cihan. Evin etrafı 62 tane korumayla çevrili ayrıca evin yolları ve ana yolda da 50 adet koruma var'' siktir lan ne diyordu bu karı?
''Ne saçmalıyorsun sen? Mafyacık mı kesildin başıma?''
''Dalga geçme oğlum'' derin bir nefes aldım.
''Bak kadın benim sabrımı sınama, çekil yolumdan''
''Çekilmem''
''Ne istiyorsun lan! Ne?''
''Seni istiyorum oğlum''
''Bana ikide bir oğlum deyip de benim tepemin tasını attırma!'' annem elini siyah paltosunun cebine atıp bir sigara paketi çıkarınca paniklediğimi hissettim. Sakin ol Cihan, o kadın sana bir şey yapamaz, senin üzerinde sigara söndüremez. Sakin ol.
''Yanımda içme şunu!'' Çiçek paketini tekrar paltosunun cebine koydu.
''Tamam''
''Tamam? Tamam! Çekil şimdi önümden'' başını iki yana salladı
''Buradan çıkış yok Cihan, artık benimlesin''
''Kes lan! Seninle falan değilim ben!'' güldü
''İster kabullen ister kabullenme, artık buradasın'' deyip odadan çıktığında derin bir nefes aldım. Ben buraya nasıl gelmiştim? Cemre neredeydi? Delirecektim! Perdeyi çekip camdan dışarı baktığımda her tarafta koruma olduğun gördüm. Cidden manyaktı bu karı! Kapı tekrar açıldığında camdan çekilip gelene baktım, yine annem gelmişti.
''Cemre nerede?''
''Cemre yok''
''Onu biliyorum zaten. Nerede karım? Bir şey yaptıysan ona mahvederim seni!''
''Bir şey yapmadım''
''Sen bana buradan çıkış yok diyorsun ama Cemre bulacak beni'' sinsice güldü.
''Cemre seni bulamaz''
''Bulur''
''Bulamaz''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret (Zoraki Evlilik)
Chick-LitGeçmişte annesinin ona yaşattıklarından dolayı bütün kadın ırkından nefret eden Cihan, babası tarafından para karşılığı satılan Cemre ve zoraki bir evlilik. Cihan, geçmişi atlatıp diğer kadınların annesi gibi olmadığına inanarak bir yuva kurabilir m...