43. Bölüm •Parti

8.4K 267 19
                                    

43. Bölüm ''Parti''

''Hadi ben gidiyorum, Allah'a emanet'' deyip önce odadan sonrada evden çıktı Volkan. En yakın arkadaşı karısını ve bebeğini terk edip gittiği günden beri Volkan hem arkadaşının karısına hem de bebeğe sahip çıkmaya çalışıyor, onları rahat yaşatmak istiyordu. Cebinden telefonunu çıkarıp doktoru aradı.

''Alo, merhaba Dilara Hanım''

''Merhaba. Buyurun Volkan Bey?''

''Dilara Hanım bizim durumları biliyorsunuz, bebeğin babası yok. Cemre bu sebepten ötürü kendisini kötü hissediyor. Bizde bu yüzden Cemre'ye sürpriz bir parti yapacağız. Bugün geldiğimiz cinsiyet kontrolünde eğer cinsiyet belli olursa bize söylemeyip Cemre'nin ablasına mesaj atar mısınız?''

''Tabii atarım''

''Teşekkür ederim iyi günler'' 

''İyi günler'' deyip telefonu kapattı Volkan ve Ceren'in yanına gitti. Cemre'ye toplantısı olduğunu söylemişti ama yoktu. Zaten Cihan gittikten sonra bütün işler ona yıkılmıştı. Volkan ve Ceren buluştuktan sonra Cemre'nin evini süslemek için birlikte süs almaya gittiler.

''Ya bugün cinsiyet belli olmazsa? Boşuna almış olacağız bunları'' dedi Ceren. Volkan omzunun üzerinden Ceren'e bir bakış yolladı.

''Bir dahaki cinsiyet kontrolünde yaparız partiyi'' o sırada Volkan'ın telefonu çaldığında Volkan elindeki poşetleri Ceren'e verip aramayı cevapladı.

''Efendim Cemre?''

''Volkan'' Cemre telefonun ucundan derin bir nefes aldı

''Ne oldu? Ağlıyor musun sen?''

''Volkan ben çok kötüyüm''

''Ne- ne oldu? Cemre iyi misin? Bebeğe mi bir şey oldu? Cemre cevap ver!''

''Hayır bebek iyi ama-''

''Tamam kapat ben hemen geliyorum yanına'' deyip telefonu kapattı Volkan ve Ceren'e döndü.

''Ne olmuş kardeşime? Nesi var?''

''Her zamanki gibi Cihan için ağlıyor'' dedi Volkan. Her ne kadar Cemre için üzülse de elinden bir şey gelmiyordu. Gerçekler buydu, gerçekler acıydı. Cihan herkesi ardında bırakarak çekip gitmişti.

''Ben Cemre'nin yanına gidiyorum. Doktor sana cinsiyet hakkında mesaj atarsa Çağrı'yla Cemile ablayı da alır evi süslersin'' deyip evin yedek anahtarını Ceren'e uzattı Volkan. Ceren anahtarı cebine atarak poşetleri aldı ve hızlı adımlarla Volkan'ın yanından ayrıldı.

...

Ceren telefonunun bildirim sesini duyunca heyecanla cebinden telefonunu çıkardı ve gelen bildirime baktı. Cemre'nin doktorundan bir mesaj vardı. Ceren mesajı açıp doktorun yazdıklarını okudu. Doktor mesajda bebeğin cinsiyetini söylemişti. Ceren bebeğin cinsiyetini öğrendikten sonra heyecanla evi süslemeye başladı. Evin duvarlarını pembe ve mavi süslerle kaplarken salonun ortasındaki masaya büyük siyah bir balon yapıştırdı. Balonun içinde bebeğin cinsiyetini söyleyen bir renk vardı. Cemre bu balonu patlatarak öğrenecekti bebeğinin cinsiyetini. Büyük siyah balon masanın üzerinde süzülürken kapının açılma sesiyle Ceren hızlı adımlarla kapıya gitti. Annesi ve kardeşi de arkasındaydı. Volkan'la Cemre içeriye girerken Çağrı yanlışlıkla duvarda asılı olan balonlardan birini patlattı.

''Sürpriz!'' diye bağırdı Ceren coşkuyla

...

Karşımdaki manzarayı şaşkınlıkla izledim. Ablam, Çağrı ve annem evi pembe ve mavi süslerle söylemişti. Tabii ya! Aslında bebeğimin cinsiyeti belli olmuştu ama ben henüz bilmiyordum. Ablam yanıma gelip bana sıkı sıkı sarıldı.

Nefret (Zoraki Evlilik) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin