38. Bölüm •Ziyaret

10.5K 266 66
                                    

38. Bölüm ''Ziyaret''

Hayatımda hiç bu kadar huzurla uyandığımı hatırlamıyorum. Karşımdaki manzarayı gülümseyerek izliyordum. Cihan, çarşafı boynuna kadar çekmiş uyuyordu. Elimi yanağına koyup yanağını okşamaya başladım. O sırada mavi gözlerini açıp gözlerini gözlerimle buluşturdu.

''Günaydın'' deyip yanağındaki elimi alıp avuç içime bir öpücük kondurdu.

''Günaydın'' çarşafı üzerinden atıp üzerime doğru eğildi ve dudağıma bir öpücük kondurdu.

''Seni özledim'' diye fısıldadı dudaklarıma doğru.

''Hiç ayrı kalmadık ki''

''Olsun ben özledim'' dün muhteşem olan gecenin ardından birkaç kez daha birlikte olmuştuk ve en sonunda yorgun düşüp ikimizde uyuya kalmıştık.

''Eve mi gitsek artık?'' yataktan aniden kalktığında hemen gözlerimi kapattım. İkimizde çıplaktık ve onu çıplak görmek yanaklarımın alev alev yanmasını sağlıyordu.

''Neden? Sıkıldın mı burada?''

''Hayır. Aslına bakarsan ömrümün sonuna kadar seninle burada kalabilirim'' hayalde gibiydim. Dünyanın en mutlu insanı ben olabilirdim.

''O zaman biraz daha vakit geçirelim burada'' deyip yatakta yanıma geldi ve baş parmaklarıyla göz kapaklarımı açtı. Çıplak göğsüne gözlerim değince derin bir nefes aldım. Cihan büyük ellerini belime koyup beni kucağına aldığında sertliği bacak arama değdi. İçimin titrediğini hissettim.

''T-tamam'' Cihan memnuniyetle gülümseyip elini enseme attı ve beni kendine çekerek dudaklarıma ateşli bir öpücük kondurdu. Öpüşmemiz derinleşirken kucağında hareket etmeye başladım.

''Ah Cemre, beni delirtiyorsun!'' Cihan aniden beni kucağından kaldırdı ve sırtımı yatakla buluşturup üzerime çıktı. Öpücüklerini boynuma sıralarken bir elimi saçlarına atıp asi tutamları çekiştirmeye başladım. Cihan boynumdan çekilip üstümden biraz kayarak önce iki göğsümün arasını koklayarak öptü ardından karnımı öpmeye başladı.

''Sana doyamıyorum Cemre'' bir eliyle bacaklarımı araladı ve sertliğini bacak arama dayayıp dudaklarımı öpmeye devam etti. Bende ona doyamıyordum. Göğüslerime eğilip sol göğsümü emmeye başladı. İnledim. Elini sağ göğsüme atıp sıktı. Kafasını göğsüme daha çok bastırdım. Cihan tekrar üstümden kayarak bacak arama bir öpücük kondurdu. Kafasını kaldırıp gözlerimin içine baktı. Mavi gözleri o kadar çok yoğunlaşmıştı ki...

Cihan aniden içime girdiğinde kolumu ısırdım. Cihan elini koluma atıp dudaklarımın arasından kolumu çekti ve ısırmam için kendi dudaklarını bahşetti bana. Alt dudağımı dudaklarının arasına alıp sertçe emdi ve dişledi. Git gelleri hızlandığında kabin tekrar sallanmaya başladı.

''Cihan'' adını haykırıp inlediğimde Cihan içimde daha da hızlandı. İkimizde çıldırmış gibiydik. Ruhlarımızda tıpkı tenlerimiz gibi birleşmişti ve biz tamamlanmıştık. Bir süre sonra içimde sıcak bir sıvı hissettiğimde Cihan içimden çıkıp alnıma bir öpücük kondurdu.

''Seni çok seviyorum güzel kadınım'' her birlikte olmamızın sonunda sürekli böyle deyip duruyordu ve bu benim çok hoşuma gidiyordu.

''Bende seni çok seviyorum'' uzanıp dudaklarıma bir öpücük kondurdu ve yataktan kalkıp dün gece yere fırlattığım kıyafetlerini bir bir üstüne giydi. Yatakta ben çıplak kaldığımda utandığımı hissettim.

Nefret (Zoraki Evlilik) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin