Hayırlı pazarlaaaaaaar 😁😍😁
Sürpriiiiiiz 💃💃.
Ben geldim kendi kelime rekorumu kırarak 🤣🤣🤣.
⚠ UYARI ⚠
Lütfen bölüme başlamadan önce peçetelerinizi hazırda tutun ve mümkünse bölümü yalnız okuyun 😅. Acının dozunu arttırmak istiyorsanız aşağıdaki şarkılar eşliğinde okuyabilirsiniz. Bölümün ilk 10K'sını Ahmet Kaya şarkılarıyla devamını da diğer şarkılarla yazdım. Moda uygun hüzün...
⚠ DİKKAT ⚠
Bu bölüm yazarın Salih Ege Aslan'ın hikayesine girip çıkamamasıyla sonuçlanmıştır. Hem ruhen, hem bedenen hem de kelime bakımından çıkamadım valla 🙈. Bölüm taslaktayken bile açıp açıp defalarca kez okumama bakılırsa binlerce kez okuyacağım bir bölüm olacak. Neden? Çünkü ben kendine acı çektirmeye bayılan bir mazoşistim 🙄🤧🤣.
Bölüm 27.855 kelime ve baştan uyarayım bunun yarısından fazlası Salih. Kesinlikle bu kadar detaylı yazacağımı tahmin edemiyordum (her zamanki gibi.). Ciddi anlamda çıkamadım hikayeden biliyor musunuz? Bir an 'Yeter artık kızım hadi Burak ve Hilal yaz.' dedim. Burak'ın bakış açısına geçtim sonra bir baktım yine Salih'e dönmüşüm. İstemsizce hep ona döndüm. Öylesine derin bir karakter ki... O babacan gülüşünün arkasında ne acılar gizli ne acılar 😭.
Bölüm bittiğinde eminim ki multimedyadaki şiirin ve şarkının anlamını iliklerinize kadar hissedeceksiniz 🤧.
Bir gün 'Nereden bileceksiniz?' şarkısının Burak için yazılmış olduğunu söylemiştim. Yanılmışım! Burak'a da oldukça fazlaca hitap etse de, şarkı bizzat Salih Ege Aslan için yazılmış. Durup durup sözlerine dikkat kesiliyorum ve nasıl böylesine denk gelebilir tüm kelimeler diye hayrete düşüyorum.
Bu bölüm sürüyle hikayeye uyan şarkı var. Her şarkı ayrı ayrı çağrışım yaptırdı.
Bölümü yazarken sıkça dinlediğim şarkılar;
-Ahmet Kaya 'Nereden Bileceksiniz?'
-Ahmet Kaya 'Penceresiz Kaldım Anne'
-Sezen Aksu 'Seni Kimler Aldı?'
-Sezen Aksu 'Sorma'
-Sezen Aksu 'Yalnızca Sitem' (Doymadım Doyamadım)
-İzel 'Kızımız Olacaktı'
-Burcu Güneş, Selami Şahin 'Ben Bir Tek Kadın Sevdim'
-Eylem Aktaş 'Söyleyemedim'
-Zeynep Dizdar 'Vazgeç Gönül'
-Deniz Seki 'Adaletsiz Seçim'Hikayeyi Melek'in ağzından kısmen biliyoruz. Bir kadın olarak empati yaptığımızda canının ne denli yandığını, neler yaşadığını hatırlayıp üzülüyoruz. Hatta Salih'e kızıyoruz. Ama kızmayın benim Ege'me. O sadece sevdiğini korumaya çalışıyordu.
İşte karşınızda sevdanın kitabını yazmış o adam.
SALİH EGE ASLAN!
🌙
Yatsı namazını kılan Hilal, duasını ettikten sonra soluğu mutfakta almıştı.
Salih Aslan o kadar düzenliydi ki Hilal ihtiyacı olan her şeyi anında bularak çayı demlesi. Çay bardaklarını hazırlayıp, dolapta bulduğu ve çok sevdiği fındıklı gofretleri tabakalara alırken gülümsedi.
Bir ortak nokta daha...
Yarım saat önce parkta yaşananları hatırlayan genç kız, dudaklarındaki tebessümün silindiğini hissetti. Adamın canının yanması canını yakmıştı. O acı dolu sesi ve hüzünlü gözleri gördüğünde, canı acımasın istemişti. Bunun için ne yapabileceğini düşünürken aklına gelen tek şey sarılmak olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K.İ.T. I (Cevapsız Sorular) -FİNAL OLDU-
ActionAskeri | Romantik | Psikoloji * Gizli Bir Teşkilat * Planlı Bir Soygun * Alfa ve Kelebeği MİT'e bağlı KİT'in lideri olan Alfa, kendisine verilen görevin tüm hayatını değiştireceğini hissetmişti. Görev basitti. Ünlü iş adamı Kadir Alacalı'nın evi...