"Yani şimdi... Emre'nin annesi Sevda teyze ve annen eski arkadaş mı? Olaya bak be!" diye mırıldandı Nisa.
"Valla ben de duyunca çok şaşırdım!" dedi Aslı.
Hilal içinden 'Asıl şaşırmayı Emre'nin sana Buse ismini veren çocukluk arkadaşın olduğunu öğrenince yaşayacaksın Paparazim!' diye geçirdi. Emre'nin 'Zamanı gelince, Buse'nin benden öğrenmesini istiyorum. O yüzden... Benim kim olduğumu söylemezseniz sevinirim!' demesi üzerine Aslı'ya bu gerçeği söylememişlerdi.
"Daha da şaşıracağınız bir şey söyleyeceğim şimdi!" diyen Aslı heyecanla dudaklarını ısırdı.
"Eee n'oldu Kıvırcık? Sabah sabah neden çağırdın bizi buraya?"
Nisa'nın kendisine Kıvırcık diye seslenmesiyle aklına yersiz bir şekilde Emre'nin mavi gözleri gelen Aslı kaşlarını çattı.
"Rica ediyorum bana öyle seslenme Nisa yaa!"
"Neden?"
"Seslenme işte!"
"Hangi yakışıklı geldi aklına? Ahanda gözlerini kaçırdın. Kesin bir erkek geldi aklına!"
"Hayrunnisa!!"
Duyduğu hitapla Ulaş'ın aklına gelmesiyle kızın bir anlığına kalbi tekledi. Hilal'den tüm hikayeyi dinleyen Nisa, kendisine iş görüşmesini ayarlayan kişinin Ulaş olduğunu öğrenmesiyle şok geçirmiş, çalışacağı okulun Ulaş'ın karakolunun hemen yanında olduğunu öğrendiğindeyse Hakkın Rahmetine kavuşmuştu.
"Aslı Buse!!. Bana öyle seslenirsen ben de boş durmam! Haberin olsun!"
Hilal bıkkın bir şekilde nefesini dışarıya bıraktı.
"Yerle gök bile birleşir, sizin atışmalarınız bitmez! Sadece 1o günde 100 kere dalaşmışsınızdır!"
"Aaa! Günde sadece 10 kere mi? Tempomuzu düşürmüşüz gördün mü Jerry?
"Gördüm Tom. Gördüm!" diyen Aslı oldukça üzgün görünüyordu.
Hilal eliyle alnına vurduktan sonra güldü. Bu ikisiyle başı dertteydi.
"Eee Paparazim söyle bakalım! Neden çağırdın bizi?"
"Sen daha çok alnına vuracaksın bundan sonra.."
"Bu ne demek?"
"Umarım gecenin bir yarısı bıçakla başımıza dikilip öldürmezsin demek!"
"Aslı? Ne saçmalıyorsun bebeğim?"
Aslı, hevesle karşısındaki ikiliye baktı.
"Şimdi... Verdiğim haberden sonra lütfen çığırmayın!"
"Tamam tamam. Söyle artık. Meraktan çatlatmasana!" diyen kişi Nisa'ydı.
"Sevda teyzeyle, annem konuşmuşlar. Kafeyi sabahları annem açacakmış. Bunun içinde erkenden yola düşüp trafik çekmesin diye... Aslında tek neden bu değil de..."
"Jerry? Tatlım önce haberi ver de açıklamayı sonra yap! Siz makalelerinizde önce 'ŞOK ŞOK ŞOK!' diyerek manşet atıp sonra açıklama yapıyorsunuz ya... Heh işte öyle!"
"ŞOK ŞOK ŞOK! Annem evden taşınıyor. Onun yerine de Nisa geliyor. Ev arkadaşı oluyoruuuuuz!"
Haberi alan Nisa ve Hilal tepkisizce Aslı'ya bakmaya başladı.
"Kızlar? Heyy" diyen Aslı ellerini, kızların gözleri önünde salladı.
Hilal ve Nisa önce birbirlerine, sonra da Aslı'ya baktılar. Tekrardan birbirlerine döndüklerinde "Benim duyduğumu sen de duydun mu?" diye sordu Hilal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K.İ.T. I (Cevapsız Sorular) -FİNAL OLDU-
ActionAskeri | Romantik | Psikoloji * Gizli Bir Teşkilat * Planlı Bir Soygun * Alfa ve Kelebeği MİT'e bağlı KİT'in lideri olan Alfa, kendisine verilen görevin tüm hayatını değiştireceğini hissetmişti. Görev basitti. Ünlü iş adamı Kadir Alacalı'nın evi...