"Bu işte bir terslik var!" diye mırıldandı Onur.
"Aytül! Arabayı kenara çek!"
Aytül, boş bulduğu yere arabayı çekip dörtlüleri yaktı.
"Ne oldu?" diye sordu kulaklığın diğer ucundaki Hilal. Aytül dahil hepsi birer kulaklık takmış gelişmeleri takip ediyordu.
Aytül de merakla Onur'a döndü ve bakmaya başladı. Daha dün tanışmışlardı fakat adamın bir sürü yüzüyle karşılaşmıştı. Öfkeli, ciddi, şakacı, şefkatli hatta aciz.. Şimdi ise endişeli bir Onur vardı karşısında. İşine pür dikkat odaklanmış kaşlarını endişeyle çatmıştı. Ellerinin rahat hareketleri bu işi daha önce defalarca yaptığının kanıtı gibiydi. Dün tanıştığı şebek adam göründüğünden çok daha fazlasıydı. Ve Aytül, zeki bakışlarla bilgisayara bakan adamı merak etmeye başlamıştı.
Aytül bunları düşünedursun Onur, önündeki Laptobu ve tableti arasında mekik dokuyordu. Belirli görüntüleri birkaç defa izleyen adam düşünceli bir şekilde tabletini aldı ve mobeseden takip ettiği Burak'ın arabasının bir görüntüsünü açtı. Sahneyi birkaç defa izledikten sonra geriye yaslandı ve mırıldandı.
"Arabadaki Alfa değil!"
"Nasıl?" diye sordu Yağız.
Aytül de yaklaşıp tabletteki görüntüye baktı ve mırıldandı.
"Yüzü gözükmüyor ama... Emin misin?"
Onur tekrardan tabletini eline aldı. Farklı birkaç görüntüyü tekrardan izledikten sonra "Eminim!" diye mırıldandı.
"Nerede araba değiştirdiğini araştır!" dedi Emre endişeli bir sesle.
"Bakıyorum!"
Laptop'taki mobese görüntülerini atlayarak tekrar tekrar izleyen Onur en sonunda bir yerde duraksadı.
"Buldum! Bütün işaretler bir sokağı gösteriyor. Fakat bir sorunumuz var! Çok işlek bir cadde olmasına karşın mobese yok!"
"Nasıl mobese yok?" diye sordu Tuncay şaşkınca.
"2 gün önce yaşanan maganda olayını hatırlarsınız? O maganda burada terör estirmişti. Kameralara kurşun sıktığından... Şu an sokakta çalışan mobese kamerası bulunmuyor!"
"Ne bekliyorduk sanki. Burak bu!.. Bir kere yaa! Şu adam bir kere de bizi atlatmadan bir iş yapsın!"
Emre'nin öfkeli sesini duyan Onur gözlerini kapattı.
"Aslında..."
"Aslında?" diye sordu Emre.
"Sokakta bir banka bulunuyor... Bolca kameraya sahip olduğuna eminim!"
"Kameralara bakmak için izin gerekiyor!"
"Tüm sorumluluk... Bana ait Yüzbaşım!"
"Ne de meraklısınız sorumluluk almaya!.. Şu an mesleğini tehlikeye atan adamın benim kardeşim olduğunu unutma! O bizi bu işe karıştırmamak için bu ladar çabalarken... Biz peşinden gideceğiz! Belki bu sefer bizsiz iş yapmaması gerektiğini anlar! Banka durumu anlarsa... Ya da yukarıdakiler... Sorumluluk hepimizin! Biz bir ekibiz! Ölüme beraber giderken... Bu da neymiş?"
Onur'un dudaklarında kocaman bir tebessüm belirdi.
"Anlaşıldı komutanım!"
5 dakika sonra Onur konuştu.
"Arabayı buldum! Aytül vereceğim adrese doğru yola çıkar mısın?"
Adresi alan Aytül arabayı sürerken, şaşkınlıkla karışıklık bir hayranlıkla yanındaki adama bakıyordu. 5 dakikada nasıl hem bankayı hackleyip, hem de Burak'ın gittiği yönü bulabilmişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K.İ.T. I (Cevapsız Sorular) -FİNAL OLDU-
ActionAskeri | Romantik | Psikoloji * Gizli Bir Teşkilat * Planlı Bir Soygun * Alfa ve Kelebeği MİT'e bağlı KİT'in lideri olan Alfa, kendisine verilen görevin tüm hayatını değiştireceğini hissetmişti. Görev basitti. Ünlü iş adamı Kadir Alacalı'nın evi...