Nisa karşısındaki adamlara baktı ve şok içinde bağırdı.
"OHA!!! Üç Silahşörler? Sizin burada ne işiniz var?"
Hilal, şaşkınca bir Nisa'ya bir de adamlara bakıyordu.
"Ayrıca... Benim adım Nisa. Nİ-SA! Senin için bile anlamak kolay Ulaş efendi. Yıllar geçti senin şu kıt beynin hala değişmemiş!"
Ulaş alayla gülümsedi ve sordu.
"Tc'ni alabilir miyim?"
"Ne saçmalıyorsun Allah aşkına?"
"Tc'ni diyorum! Ver de GBT'nden resmi ismine bakayım! Eğer orada Nisa yazıyorsa söz ismimi Hayrettin diye değiştireceğim!"
Nisa şaşkınca adama baktı.
"Sen ciddi misin? Nasıl bu kadar eminsin ismimi değiştirmediğimden?"
"O ismi sana babannen koymadı mı? İstediğin kadar nefret et! Asla değiştiremezsin! Haksız mıyım?"
Nisa, sessiz kaldı. Haklıydı! Hem de sonuna kadar... 18 yaşına geldiğinde değiştirmeme sebebi babannesini kırmak istememesiydi. Ve bu saatten sonra da asla değiştirmezdi! Babannesinden ona kalan tek şey ismiydi çünkü.
"Ee Hayrunnisa görüşmeyeli nasılsın?"
Nisa isminin tam halini ,bastırarak, söyleyen Ulaş'a öfkeyle baktı ve derin bir nefes aldı.
Ulaş ise kendisine öfkeli gözlerle bakan kızı görünce bıyık altından gülümsedi. Yaklaşık 10 yıldır görmediği kız gram değişmemişti. Aynı kızıla çalan uzun kahverengi saçlar, aynı inatla bakan kahverengi gözler...
O kahverengi gözler öfkelendiğinde derin kuyulara dönüşüyordu. Ve Ulaş'ın lisedeki en büyük hobisi bu kızı öfkelendirmekti. Şu anda hissettiği keyif, bunun geçen yıllara rağmen değişmediğini gösteriyordu... Ulaş gülen gözlerle önündeki içecekten bir yudum aldı. Uzun zamandır renksiz olan hayatı bir anda renklenmişti. Bundan sonra çok eğlenecekti. Çoooook!
"Biri bana burada ne olduğunu anlatabilir mi acaba?" diye sordu Hilal.
"Klasik huysuz ve kedicik atışması vol bilmem kaç!" diye cevapladı Emre onu.
"Huysuz mu?" diye sordu Hilal ve şok içinde Nisa'ya döndü. .
Nisa gözlerini belerterek Hilal'e baktı. 'Sakın! Sakın bir şey çaktırma!' diye yalvarıyordu içinden.
Hilal, ona uyarıyla bakan arkadaşına gülümsedi. Gün intikam zamanıydı!
"Huysuz ha? Nisa s.."
"Evet ben!.. Lise arkadaşı! Evet, evet! Onlar benim lise arkadaşlarım!"
Hilal, kahkaha atmamak için dudaklarını ısırdı. 'Vay vay vay! Nisa'nın sürekli zıkkım kafalı huysuz diyerek sayıp sövdüğü, sonundaysa dayanamayıp ama pislik çok yakışıklıydı diyerek platonikliğini belli ettiği kişi Ulaş mıydı yani? Habere bak be! Bir an önce Aslı'ya söylemeliyim.' diye düşündü.
"Lise arkadaşların? Bu üçüyle aynı liseye mi gittin sen şimdi?" diye soran Hilal, olayı yeni idrak etmeye başlamıştı.
Nisa, Hilal'in bir şey söylemeyeceğini anlayınca çaktırmadan derin bir nefes verdi.
"Hee! Maalesef!"
"Maalesef? Neremizi beğenemedin hanımefendi?"
Burak'ın kaşlarını kaldırarak sorduğu soru üzerine Nisa parmağıyla tek tek üçünü gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K.İ.T. I (Cevapsız Sorular) -FİNAL OLDU-
ActionAskeri | Romantik | Psikoloji * Gizli Bir Teşkilat * Planlı Bir Soygun * Alfa ve Kelebeği MİT'e bağlı KİT'in lideri olan Alfa, kendisine verilen görevin tüm hayatını değiştireceğini hissetmişti. Görev basitti. Ünlü iş adamı Kadir Alacalı'nın evi...