34. Bölüm- Uyanmak İstiyorum Ben

31.2K 1.7K 390
                                    

4 Yıl Önce

"Evet beyler! İddiayı ben kazandım. İlk kim kölem olmak ister?"

Bitlis'teki askeriyenin bahçesinde oturan adamlar, neşeli bir sesle yanlarına gelen kişiyi gördüklerinde birbirlerine baktılar.

"Nasıl yani? O kız sana baktı mı? Yeme bizi Ali!" diye çıkıştı Serkan rahat bir tavırla.

"Vallaha doğruyu söylüyorum komutanım. Çıkma teklifimi kabul etti."

"Ciddi ciddi sevgilisiniz yani?" diye sordu Korkut inanamayarak.

Masada 6 adam oturuyordu. Hepsinde de aynı inanmayan bakışlar vardı.

"Webcam'den konuştunuz mu?"

Tüm başlar soruyu soran kişiye döndü. Elindeki sözlükten başını kaldıran Üsteğmen Burak, Ali'ye bir bakış attı. Kobra Timi bu olay karşısında şaşkına dönmüştü. Soğuk Nevale Burak Aslan kendi isteğiyle bir muhabbete dahil olmuştu. Bu, tipsiz Ali'nin sevgili yapmasından çok daha büyük bir olaydı.

"Konuşmadık... Komutanım!"

Ekip, kendi arasında birbirlerine abi-kardeş derdi. Fakat Ali, Burak'ın nasıl bir tepki vereceğini bilemediğinden komutanım demişti. 3 aydır aynı timdelerdi. Ve farkediyordu ki görev haricinde Burak ile tek kelime konuşmamıştı. Gerçi bunda şaşılacak bir şey yoktu. Burak, Emre'den başkasıyla konuşmazdı.

"Vayy! Burak Bey? Siz konuşabiliyor muydunuz?" dedi Serkan alaycı bir sesle.

Burak'ın dudaklarında soğuk bir gülümseme belirdi.

"Konuşabiliyorum da... Seninle konuşmadığımdan oldukça eminim! Tabii sen her lafa maydanoz..."

İkilinin nâmı tüm askeriyeyi sarmıştı. Birbirlerinden ölesiye nefret ediyorlardı. İşin garip yanıysa... Bunun için ortalıkta hiçbir neden olmamasıydı. Defalarca kez sözlü hatta bazen de fiziksel olarak kavga etmişlerdi. Buna rağmen aynı timde görev alıyorlardı. Binbaşı Ahmet inat etmiş, ikisinin de özel timde kalacağını söylemişti. Ve ikisinden biri asla yenildiğini kabullenip kendisini başka bir ekibe aldırmazdı. Olan diğer Kobra üyelerine oluyordu. En çok da Emre'ye. Sürekli ikiliyi durdurma görevi ona düşüyordu. Diğer üyelerin Burak'tan biraz(!) çekinmeleri bunun en büyük nedeniydi.

Serkan tam bir şey söyleyecekken Burak ayağa kalktı. Birkaç adım yürüdükten sonra durdu ve Ali'ye döndü.

"Neden şu ana kadar hiç webcam'den konuşmadınız?"

"Şey... Alev biraz çekingen biri o yüzden... Komutanım!"

Burak, bıyık altından güldü.

"Emin misin?"

"Efendim?"

"Diyorum ki... İnstagram'a o kadar cüretkar fotoğraflarını koyan kız... Nasıl çekingen olabilir? Resimlerdeki kızın konuştuğun kız olduğuna emin misin? Hatta... Konuştuğunun bir kız olduğuna emin misin Ali?"

Ali, itiraz etmek için ağzını açtı fakat sonra geri kapattı. Komutanı haklıydı. Düşününce... Ne webcam'de konuşmuşlardı ne de telefonda. Kız her seferinde bir bahane uydurmuştu. Aklındaki kuşkuyla karşısındaki adama baktı. Burak, onaylamazca başını salladıktan sonra mırıldandı.

"Bir iddia uğruna başını yakacaksın... Üstündeki üniformanın hakkını ver Asker! O böyle bir muameleyi hak etmiyor... Hah. Alev'miş!"

Burak, arkasında düşünceler içinde adamlar bırakırken Emre gülümsedi. Kardeşi yine yapmıştı yapacağını!

K.İ.T. I (Cevapsız Sorular) -FİNAL OLDU-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin