Yukarıdaki dans eden emojiye aldanmayın bu pek de hoş bir duyuru olmayacak🙈. Ortam yumuşatmak için koydum dansı asdadadss 😅😂😂
Öhöm öhöm! Öhöm öhöm öhöm... (Boğazını temizleyen yazar emojisi)
📣 Sayın okuyucularıııııııım, sevgili okuyucularım, biricik okuyucularım... Nasılsınız? (Konuya girmeye korkuyor idi😅)
Tamam tamam. Onur'luk yapmanın anlamı yok 😂. Suyunu çıkarmayayım! 🤭😄
Şimdi sevgili KİT üyeleri... Şöyle ki Haziran ayında vizelerim var. Bir DGS mağduru olarak tekrardan 2. sınıfı okuduğum için (biliyorum lanet bir durum 😒🙄) derslere hakimim. (Zaten tek olumlu yanı da bu 🤧).
Neyse işte konuları bildiğimden ders çalışmayı son 2 haftaya bırakmayı düşünüyordum. (Ramazan başlamadan da Ramazan başlayınca diyordum 😅. Neyse oralara girmeyek 😂). Lakin dün hepimizin bildiği ve de delirdiği bir durum oldu... YKS tarihi öne alındı.
Şimdi bu yazar az önce vizeler diyordu. YKS ne alaka diyorsunuz? Biliyorum! 😂😂
Ben ÖSYM seviyorum. Bir yıl ondan uzak kalsam içim acıyor benim asdadadss. Dedim bu ÖSYM'nin sürekli değişen sisteminden dolayı YGS'ye girdim fakat... YKS'den mahrum mu kalacağım? Never!! 😂 😂.
Şaka bir yana bana rahat battı a dostlar. 2. bir üni. okumak için sınava kayıt oldum. Ben nereden bileyim böyle mükemmel(!) bir sene yaşayacağımızı? Gerçi şu tarihin öne alınması zorlasa da... Puan düşüklüğü ve süre uzaması işimde geldi. Barajları geçsem yeter. Zaten açıköğretim'den okuyacağım😅😂. (Tam şu anda sınava girecek öğrenciler ağzıma ediyor idi 😅. Ama gençler Please... Ben 2 kere ÖSYM ile yüz göz oldum. DGS'nin attığı kazık yüzünden 1 yılım uzadı 🤧😭😭. Bu durumda böyle rahat olmam hakkım... Tamam vurmayın asdadadss 😂 😂)
Bir öğrenci sınavlardan bahsediyorsa... Bunun peşine her zaman çalışmak gelir. ' '😒' koymadım farkındaysanız. Çünkü ben çalışmayı seven manyak delinin tekiyim 😜. Bu yüzden battı ya rahat zaten asdadadss 😂 😂. (Ramazan Ramazan sövmeyin lütfen 😅. Hilal'in KPSS çalışma aşkını hatırlayın... Hilal'in benden bir parça olduğunu da unutmayın 🤭. Ama diyorsanız ki... Bize zaten ÖSYM dün vurdu vuracağı kadar, bir de sen böyle diyerek delirtme diye... Buyurun cephaneliğimiz; 💣 🔫🛢️⛽🔥☄️🏹🔗⛓️💊💉🔪 👊 🔧 🔨 ⚒ 🛠 ⛏ 🗡 ⚔. İsteğinizden seçin, gelin yanıma. Yalnız bunu yaparken beni koruyacak KİT üyelerini de unutmayın 😏. Asdadadss 😂 😂)
Sınavı kazanırsam seneye 2 üniversite ile ne yapacağım bilemem gerçi . Ehh ama... Kendi düşen ağlamaz! 🤷🏼♀️😁.
Sonuç olarak (anladığınız gibi) kitaba bir süre bölüm gelemeyecek. Kampa gireceğim!! Önce vizeler için, sonra da üni. için çalışmam gerekiyor. Bu sırada çalışma temposundan yorulup illa ki buraya uğrarım. Fakat ara sıra yazdığım kesitler ile bir bölüm oluşur mu meçhul 🤷🏼♀️.
Kısa da olsa... Yazarsam atarım. Belki de hiç yazamam. Ramazan-ı Şerif tüm dengemi alt üst etti. Korona olaylarının da etkisi var bunda... Beyin durdu🤦🏼♀️. Geçen bölümü yazarken çook zorlandım. İlk başlarda bayağı tıkandım. Prodüksiyonun çokluğu olsun, oruç olsun...
Neyse gençler... Kendinize iyi bakın! Allah'a emanet olun. Yks ve Lgs öğrencilerine (mağdurlarına😅😂) şimdiden başarılar. Stres yapmayın diyeceğim ama bir işe yaramayacak biliyorum.
Siz sadece... Hayatın, kurduğumuz planlardan ibaret olmadığını unutmayın! Başımıza gelecek olan zaten gelecektir. (Bu sene bunu hep birlikte gördük!)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K.İ.T. I (Cevapsız Sorular) -FİNAL OLDU-
ActionAskeri | Romantik | Psikoloji * Gizli Bir Teşkilat * Planlı Bir Soygun * Alfa ve Kelebeği MİT'e bağlı KİT'in lideri olan Alfa, kendisine verilen görevin tüm hayatını değiştireceğini hissetmişti. Görev basitti. Ünlü iş adamı Kadir Alacalı'nın evi...