Bölüm beklediğinizi biliyorum 🙈🙈🙈
Ama maalesef daha bölümün çok başlarındayım. 2 haftadır ultra ultra yoğun bir tempodayım. Çalıştığım anaokulunda yalnızca yarıyılın ilk haftası tatildi. İkinci hafta (geçen hafta) tatilde yoğun teknolojiye maruz kalan çocukların değişen davranışlarıyla uğraştık diyebilirim. 1 haftada tempodan düşmüşüm, eve gelir gelmez yemek yiyip yatıp uyudum. Sonrasında kalksam da bölümde tıkandım ve o beden/beyin yorgunluğu da yazmama engel oldu.Tam dedim bu hafta güzelce yazacağım... Tabii ki de olmadı 🙄🤧. 2 yeni çocuk geldi. Hafta boyu sık sık yaşanan ağlama krizleriyle uğraştım. Eve geldiğimde haliyle yine aynı yorgunluk hali...
Söylemiş miydim bilmiyorum ama 3 yaşa bakıyorum ben. 10 tane 3 yaşında minik birazcık(!) yoruyor 😂. Uyku vaktinde odadaki küçük yataklardan birine uzanmasam günü bitiremiyorum valla asdadadss.
📣 Tüm bunlardan dolayı bölümün yalnızca başlangıcını yazabildim 🤧. Yazdığımda hiç beklemeden atacağım 💙. Ama zaman veremiyorum maalesef. (Hafta sonu bölüme yoğunlaşacaktım ama şimdi haber aldım ki Robotik Kodlama Online Eğitimi'm bu hafta sonu yapılacakmış. Sabah 10'da başlayıp akşam 17'ye kadar kısa aralarla seminere/eğitime katılacağım 🤧. Ne kadar verimli yazabilirim bilmiyorum 🤷🏼♀️😔)
📣 Tüm bu olumsuzluktan sonra size güzel bir haberim vaaaar 😁😍. İnstagram'ı olanlar bilirler. Yedi Saniye Virüsü kitabının yazarı DacyGazelle KİT (Cevapsız Sorular) ve KİT II (İhtilal) için çoook güzel kapaklar yaptı. İşte tek sıkıntı 2 tane olması gereken kapakların 3 tane olmasıydı 😅🤣. Biz Dacy'mle karar vermedik. Bunun üzerine instagram'da anket yaptım ama hepsine de ayrı ayrı bayıldığımdan bir Özel Bölüm kitabı yazmaya karar verdim 🙈😂.
Evet evet yanlış okumadınız. Kapak için kitap yazmaya karar verdim asdadadss 🤣 🤣 🤣. Kimse deliliğimi sorgulamasın lütfen 😜😎 😏 .
Özel Bölüm kitabının adı KİT (Saklı Kalanlar) olacak ve bu kitapta geçmeyen sahnelerden oluşacak. Cevapsız Sorular 200K olduğunda yayınlayacağım. İlk bölüm kitabın amacı ve nasıl olacağıyla alakalı bilgilendirme yapacağım. Bence çoook eğleneceğiz 😁.
Bir diğer duyuruma gelirsek, fark ettiyseniz KİT 200K olmak üzere 😍.
📣 200K olduğunda Instagram hesabımda canlı yayın açacağım inşaallah 🤲. Geçenki gibi kütüphanemi göreceksiniz fakat bu seferki yalnız açtığım bir yayın olacak. Böylelikle sorularınıza gayet rahat cevap verip, konuşmalarınıza katılabileceğim. Yayın zamanını İnsta'mdan ve panomdan duyuracağım. Yayın öncesi sorularınızı da alırım. Yayında da çok spoi vermemeye çalışırım asdadadss 🤣 🤣.
Söyleyeceklerim bu kadar 😉. Bölüm gecikmesi için gerçekten çok üzgünüm ama şu satırları yazarken bile servisteyim hâlâ eve giremedim (saat 18) 🤧.
Neyse sizi daha fazla tutmayayım. Hadi buyrun alıntımıza 😍.
Biraz baba-kız okuyalım 😜.
Bu bölümün ilk kısmında full Salih Ege-Hilal sahneleri vaaaar 😍😁.
🦋 ALINTI 🦋
"Hayırdır Karadeniz'de gemilerin mi battı?"
Kulağının dibindeki ses ile yerinden sıçrayan genç kız, elini hızla atan kalbinin üzerine götürdü ve isyanla konuştu.
"Ödüm koptu Salih bab..."
Cümlesini yarıda kesen Hilal, çekinerek yanındaki adama bir bakış attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K.İ.T. I (Cevapsız Sorular) -FİNAL OLDU-
ActionAskeri | Romantik | Psikoloji * Gizli Bir Teşkilat * Planlı Bir Soygun * Alfa ve Kelebeği MİT'e bağlı KİT'in lideri olan Alfa, kendisine verilen görevin tüm hayatını değiştireceğini hissetmişti. Görev basitti. Ünlü iş adamı Kadir Alacalı'nın evi...