Sanırım ilk defa bir bölüme 'Bölümü geç yayınladığım için özür dilerim.' yazmayacağım.
27027 kelime yayınladım bu yüzden bu kadar gecikti gibi bir durum değil bu...
Şu an bu bölümü yazarak atabildiğime oldukça şaşkınım!
Şu son 1 ayım, bir ömre bedel geçti. Her şey öylesine üst üste geldi ki... Yaşananlar kötü bir kabus gibi.
İsterdim her şeyin kabus ya da kocaman bir şaka olmasını.
Çok çok isterdim hem de.Bu süreçte yazmanın ne kadar mükemmel bir terapi olduğunu ve KİT dünyasının en mükemmel kaçış sığınağım olduğunu bir kez daha anladım.
Ve tabii ki siz değerli okuyucularım!
Duyurularımı takip ederek yanımda olan herkese çok teşekkür ederim.
İyi ki varsınız 💙.🌙
Bölüme başlamadan önce 'Önceki Bölümlerde' misali bir hatırlatma yapmak istiyorum. Okumadan geçmemenizi öneririm. Operasyondaki şahıslarda ve işleyişde konu bütünlüğünü yakalamanız açısından oldukça önemli.
⚠HATIRLATMA!
Ekibimizin peşinde olduğu Tornado (Türkçe ismiyle Kasırga) ilk olarak 43. bölümde karşımıza çıktı.
Ateş'in yanlışlıkla mekanına girmesiyle birlikte onu kurtarmak için Ulaş'larla ortak operasyon düzenlemişti bizimkiler.Tornado; çok ünlü bir Uyuşturucu Baronu. Şu ana kadar hakkında hiçbir bilgiye ulaşılamamış. Kim olduğu, neci olduğu bilinmiyor. Kimliğini öğrenenleri de öldürdüğü söyleniyor. Sattığı uyuşturucu paketlerindeki kasırga simgesinden dolayı kendisine Tornado lakabı takılmış.
Yıllar içinde, narkotikçiler birçok kez Tornado adı altında çeşitli kişileri yakalamış fakat yakaladıkları insanlar hep tedarikçileri çıkmıştır. Yine aynı şekilde birçok kez Tornado'nun uyuşturucu çetelerini yakalamışlar fakat bu durum Tornado'ya etki etmemiş, adam yeni çeteler kurarak faaliyetlerine devam etmiştir.
Tornado'nun mekanını bastıkları gün Alfa, Tornado'yu bulabilmek amacıyla uyuşturucu üreten Haluk'u yakalamış ve sorgu sonucu Haluk'un masum olduğu, kızıyla tehdit edildiği ortaya çıkmıştır.
Haluk'un sorgusuyla Kaan ve Kayra sahnesini, özellikle de o meşhur bomba sahnesini hatırladığınızı düşünüyorum.
O bomba günü yaşananlar Burak'ın Tornado'ya şahsi bir kin gütmesine neden oluyor. Tornado'yu yakalamayı kafasına koyan Alfa, yaşananlardan sonra adamı yakalamak için her şeyi yapacak düzeye geliyor.
Bir başkomiseri takip ettirmek de dahil...Başkomiser hikayesi ise burada ikiye ayrılıyor. İlki 43. bölümde Hayat'ın bahsettiği, onu masa başına geçiren Başkomiseri Hamit. O da Tornado'yla ortak çalışıyor.
Diğeri ise Asım Başkomiser.
Takip ettirdiği kişi!Onu da ilk olarak 43. bölümde çok kısa bir an göstermiştim. Ulaş'ın bağlı olduğu merkez şubedeki Kaçakçılık ve Organize Suçlar şubesinin amiri.
B
urak, Asım Başkomiserin Tornado'nun mekanındaki şüpheli davranışlarından işkillenmiş ve Doğukan'a adamı gizlice izleme görevi vermiştir. Bu izleme sürecinde Asım' ı takip eden bir adamı tespit etmiş ve Ateş ile birlikte evine baskın yapmışlardır. Oradaki çatışmayı da hatırlıyorsunuzdur sanırım.
Geçen bölüm Asım Başkomiseri takip edenin Özgür olduğunu öğrendik. Nedeni de nişanlısı Gökçe'ye yapılanlar. Gökçe konusunda Asım öylesine vurdumduymaz davranıyor ki bu davranışı Tornado'nun adamı olduğunu kanıtlar nitelikte oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K.İ.T. I (Cevapsız Sorular) -FİNAL OLDU-
ActionAskeri | Romantik | Psikoloji * Gizli Bir Teşkilat * Planlı Bir Soygun * Alfa ve Kelebeği MİT'e bağlı KİT'in lideri olan Alfa, kendisine verilen görevin tüm hayatını değiştireceğini hissetmişti. Görev basitti. Ünlü iş adamı Kadir Alacalı'nın evi...