Hacker: Abi 2 saattir ne bekliyorsun? İşi pişirmelerini mi?Alfa: Evet!
Hacker: Sen... Ciddi misin?
Alfa: Adamın herhangi bir aksiliğe karşı alarmı falan olma ihtimali %90. Uyumadan giremem.
Hacker: Zeki adamın hali bir başka oluyor. Bir de neden bu adamı ekip lideri yaptılar diye sürekli şikayet ediyorsun Panter. Adam zeki!
Barut: Kapa çeneni Onur! Gözüme gözükme lan sen! Seni bir elime geçirirsem...
Panter: Gidin az ötede havlayın lan! Başım şişti. Burak oraya tek gittin. Bir sağlam dönme... Anneme şikayet etcem seni! Görürsün o zaman kafana göre hareket etmeyi!
Şahin: Ooow. Panterden herkese falsolu vuruş. Yalnız ilk son cümlelerde karizma yerlerde. Anneye şikayet?.. En son biz bunu anaokulunda yapıyorduk sanki.
Yağız'ın sesi sonlara doğru azaldı.
Alfa: Oğlum hadi kızı görmeme sebeplerini anlıyorum da... Aileni niye görmüyorsun lan!
Şahin: Yüzüm yok! Hem... Annemi görmeye gidersem... Onun da benden haberi olur. Yerimi öğrendiği an... Önce hesap sormaya gelir. Sonra... Kendileri Hilal Hanım'la aynı karaktere sahip! Sonrasını tahmin etmek zor değil! Ben senin kadar iradeli değilim. Söz konusu o olduğundaysa... Dünyanın en güçsüz insanı kesilirim.
Yağız'ın konuşmasından sonra kimseden çıt çıkmadı. Yarım saatin sonunda Burak konuştu.
Alfa: İçeri giriyorum.
Panter: Dikkatli ol!
Arabanın bagajından çıkan Alfa 2 katlı lüks villaya yaklaştı. Onur, onun üzerindeki cihaza bağlandı ve konuşmaya başladı.
Hacker: Sisteme girdim abi! İstediğin an elektriği keseceğim. Yeni moda evlere ayrı bayılıyorum! Sıfır uğraş... Bir tıkla hooop. Her şey oluyor.
Alfa hafifçe tebessüm etti. Onur haklıydı. Lüks adına çıkarılan her teknoloji kendi işlerini kolaylaştırıyordu. Evin balkonuna yaklaşanınca mikrofonuna fısıldadı.
Alfa: Şimdi!
Siyah kepini düzelten adam, baştan aşağı siyahlara bürünmüştü. Aklına gelenle istemsizce gülümsedi.
"Hilal görse kesin..." diye fısıldadığı cümleyi bir anda yarıda kesti.
Hacker: Abi bir şey mi oldu? Neden durdun?
Burak, balkonun tam ortasında, açık hedef halinde, olduğunu farkederek hızlıca kenara yaklaştı.
Panter: Burak az önce ne oldu? İyi misin?
Alfa: Bir şey olduğu yok! Bundan sonra konuşmayacağım haberiniz olsun. Ve rica ediyorum(!) siz de konuşmayın.
Balkon kapısından evin içine giren Burak, Onur'un tarif ettiği odaya yöneldi.
Yatakta yatan bedenleri gördüğünde... Gözlerini devirip başını salladı. Eğlence uğruna yakalanmıştı gerizekalı.
Karanlık odaya sessiz adımlarla girerek yatağa yaklaştı. Kadının olduğu tarafa bir an bile bakmayan adam, silahını Bedir'in başına yasladı.
Bedir bir anda hareketlenirken "Hiç tavsiye etmem tatlım(!)" dedi Burak buz gibi bir sesle.
Kadın da uyanmış ve "Se... Sen kimsin?" diye sormuştu korkuyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K.İ.T. I (Cevapsız Sorular) -FİNAL OLDU-
ActionAskeri | Romantik | Psikoloji * Gizli Bir Teşkilat * Planlı Bir Soygun * Alfa ve Kelebeği MİT'e bağlı KİT'in lideri olan Alfa, kendisine verilen görevin tüm hayatını değiştireceğini hissetmişti. Görev basitti. Ünlü iş adamı Kadir Alacalı'nın evi...