"HİLAAAL!!!" diye bağıran babasıyla gözlerini açan genç kız, başındaki ağrıyı hissettiğinde yüzünü buruşturdu.
Ayılmaya çalışırken bir anda kollarında hissettiği baskıyla ne olduğunu dahi anlayamadan kendini yerde buldu.
Gözlerini büyük bir şaşkınlıkla açarak karşısındaki babasına baktı. Adamın bakışlarındaki ölümcül öfkeyi gördüğünde usulca yutkundu ve titreyen bacaklarıyla ayağa kalktı.
Az önce babası onu kollarından tutarak yere mi fırlatmıştı?
"Ne oldu babacığım? İyi misin?" diye sordu kız şaşkınca.
Karşısındaki adamın alaylı ve öfkeli kahkahasını duyduğunda afallayarak bir adım geriye gitti.
Bu adam adam... Bu adam babası olamazdı. Babası ona böyle bakmazdı ki. Biricik kızına kıyamazdı babası.
Babasının "BİR DE SORUYOR YÜZSÜZ!" diye tekrardan bağırmasıyla irkildi.
Annesi, babasının kolunu tutarak "Sakin ol Kadir." diye mırıldandı. Onun da pek iyi bir ruh halinde olmaması genç kızın kaşlarını çatmasına neden olmuştu.
Babasının kolunu hızla savurmasıyla birlikte yere düşen annesini görünce şok dolu bir sesle sordu.
"Sen... Ne... Ne yapıyorsun baba?"
Karşısındaki adam ,babası, kollarından tutarak onu sarsmaya başladı.
"SÖYLE LANET OLASI! Paralarım, belgelerim nerede? SÖYLE!!!" diyen adama "Can... Canımı acıtıyorsun" diye fısıldayarak karşılık verdi.
Canını asıl yakan kolunu sıkan el değil, gözlerine öfkeyle bakan ona yabancı gelen adamın gözleriydi.
"Eve attığın adam KİMDİ?"
Kelime seçimini duyan genç kızın gözleri kocaman açıldı.
Atmak?
Dolan gözlerinden yaşların akacağını hisseden Hilal gözlerini kırpıştırdı.
'Bu evde neler oluyordu?'
"Baba sen ne diyorsun? Neler oluyor?" diye sordu geri çekilmeye çalışarak.
Onun bu hareketine kayıtsız kalmayan babası kollarını bıraktı ve daha beterini yaparak sehpanın üzerindeki kitapları tuttuğu gibi Hilal'in üstüne fırlattı.
Karnına aldığı darbeyle nefesi kesilen genç kız, dengesini bulabilmek için geriye doğru sendeledi. Annesinin güçsüz bir şekilde koltuğa oturduğunu gören kız artık ne olduğunu anlamaya çalışmayı bırakmıştı.
"Evime girmesi için güvenliğe izin verdiğin o adam kasamı patlatmış!"
Duyduğu cümleyle başı dönmeye başlayan genç kızın ilk tepkisi "Saçma... Öyle bir şey yapmaz!" oldu.
"YAPMAZ! Sana adam kasamı soymuş diyorum. Yoksa... Ona yardım mı ettin?" diyen babasının ciddiliği karşısında sendeledi.
"Baba, Allah aşkına ne diyorsun? Ben arayayım onu. Bir yanlış anlaşılma olmuştur eminim!" diyen Hilal telefonunu alıp rehberine girdi.
Rehberde yazılı olmayan isimle ilk defa içine bir korku düşen genç kız hâlâ inkar ediyor, onun bunu yaptığını inanmıyordu.
Yapmış olamazdı..
Usulca yutkunan kız ezbere bildiği numarayı çevirdi. Çalma sesini beklerken aradığınız numara kullanılmamaktadır cümlesini duyduğunda gözünden bir damla yaş düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K.İ.T. I (Cevapsız Sorular) -FİNAL OLDU-
ActionAskeri | Romantik | Psikoloji * Gizli Bir Teşkilat * Planlı Bir Soygun * Alfa ve Kelebeği MİT'e bağlı KİT'in lideri olan Alfa, kendisine verilen görevin tüm hayatını değiştireceğini hissetmişti. Görev basitti. Ünlü iş adamı Kadir Alacalı'nın evi...