TUZAK Bölüm 29

5.4K 631 451
                                    

Selam TUZAK'çılar...

Haftanın üçüncü bölümü de sizlerle, can sıkıntısından bölüm yazınca sizi bekletmenin anlamsız olacağını düşünüyorum ve yazdığım gibi atıyorum işte. Yine MÜBREM karakterileri konuk oluyor..

Bölüm teşekkürleri;

Bu bölüm bazı gereksizler nedeniyle canı sıkılan canım arkadaşım birsevimlipenguen ,

Sevdiğim yazarlarımız petekayla1 , deniz_aydin09032001 ,

Okurlarımız Burcu2811 , EmineKlkap , anfas2191 , kitabekurdu , turevintegral_ , pukalemun , metrukklp , ecevikbaykal , fundaaygn , AyseNeva164 , ElidNur841 ,buzatlantis ve nnnakr için...

Keyifle okuyun canlarım...


Elif'in hastane günleri gitgide daha iyi olmaya başlamıştı. Murat eskisi kadar düşmanca bakmıyordu kendisine ve Murat'ın arkadaşları ise selam vermeden geçmiyordu yanından, özelikle Nevin molalarında kahvesini alıp Elif'in masasına oturuyordu ısrarla.

Özür dilemişti Nevin, hem kendi hem de arkadaşları adına. Öğrendiğine göre Murat, Tekirdağ'dan döndüğünde yıkılmış bir haldeydi ve başından geçenleri anlattığında Elif'i hiç dinlemeden yargılamışlardı ve bir süre nefret etmişlerdi ondan. Okula ve hastaneye dedikoduyu yayan Ekrem bile çok pişmandı bu yaptığından. Sadece arkadaşımıza yapılanlara öfkelendik ve o esnada mantığımızın sesini duyamadık diye açıklamıştı Nevin. Elif ise sessiz kalmıştı, özellikle bir erkeğin bir kadın hakkında gerçeği bilmeden dedikodu yapmasından ne kadar iğrendiğini söyleme gereği duymazken, dedikoduyu yayan kişinin Murat olmadığına da sevinmişti. Aralarında ne gererse geçsin Murat çok efendi ve düzgün karakterli bir insandı ve Elif ona daima saygı duymuştu.

Elif için başkalarının ne düşündüğü önemli değildi o nedenle Nevin'e olayın iç yüzünü anlatma gereği duymamıştı ama Murat ile konuşmayı istiyordu. Bir tek ona karşı vicdan azabı vardı Elif'in. Her gün yanına gelen Nevin ve diğerlerinin önemi yoktu onun açısından, hiçbiriyle kanka olmak gibi bir gayesi olmadığından düşüncelerinin de önemi yoktu ama yanına gelip masasına oturmalarına ses çıkarmıyordu.

Elif sabahtan beri bir an bile oturamadığı yoğun bir günün ardından kahvesini alıp kafedeki cam kenarına oturdu yine. Zincirleme kaza olmuştu bugün ve ardı ardına ameliyatlara girmek zorunda kalmışlardı asistan olarak. Hastaneden çıkış saatleri belli olmadığından Dinçer'e mesaj atarak durumu bildirmeye karar verdi. Arayıp ulaşamazsa endişelensin istemiyordu.

"Hayatım hastane bugün çok yoğun ve çıkış saatimiz belli değil şimdilik. Beni merak etme, gamzelerinden öpüyorum çokça." yazıp gönderdiğinde Dinçer anında dönmüştü mesajına.

TUZAK (KAÇINILMAZ AŞKLAR-3) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin