TUZAK Bölüm 9

6.8K 687 373
                                    

Selam TUZAK'çılar..

Yeni bölümle karşınızdayım. Yıldıza basıp çok yorum yapalım olur mu?


Elif, ne demek istediklerini sormak istese de vazgeçmişti. Hazırlanan kabine girerek ilk gelinliği giymeye başladı. Bu arada kadınlar birbiri ile sohbet ediyorlardı.

"Zeynep ve Evan neredeler?" diye sordu Meltem olan.

"Zeynep'in babası torunum diye tutturunca önce onu ziyarete gittiler. Çocuğu bırakıp kaçacaklar." Dedi Yaren kıkırdayarak.

Elif içten içe kıskanmadan yapamadı. Çok kalabalık olsalar da kahvaltı masasında görmüştü dostluklarını ve onlara hayranlıkla bakan kocalarını. Aşk evliliği yaptıkları o kadar belliydi ki. Dinçer'in nasıl tuzağa düştüğünü bilseler kim bilir nasıl ayıplarlardı onu.

Elif kadınlar kavga çıkarmaya mı geldiler, diye düşünürken Ayşe tırnaklarını çıkarmıştı bile. Tek laflarında saldırmaya hazır bekliyordu. Kadınlar odanın çeşitli yerlerinde oturarak Elif'in gelinlikleri denemesini beklediler. Ağızlarını bıçak açmıyordu sadece aralarından biri, sanırım Hilal olan dışarı çıktı.

Elif'in denediği ilk gelinlik prenses modeli dediğimiz gelinliklerdendi. Güzeldi Elif ve güzel bir fiziğe sahipti. Gelinlik üzerinde harika olmuştu ama Selin ve Zeynep, "Çok sıradan." Diyerek çıkarmasını istediler. Elif şaşırsa da sıradaki gelinliği denemeye gitti ama ikinci gelinlik de kabul görmedi kadınlardan. Üçüncü gelinlik ise kumaşı yönünden yerden yere vuruldu. Dördüncü gelinlik denenirken Hilal bir elinde tepsi diğer elinde poşete doldurduğu şaraplarla geldi.

"Dinçer mahzenini koruma açısından gerçekten çok başarısız." dedi gülerek. 

Şarap bardaklara doldurulurken Elif üzerinde balık model bir gelinlikle çıktı. Kadınlar sanki büyük bir bulmaca çözüyormuş gibi incelediler gelinliği. 

"Vasat." dedi Selin olan ve ardından butik çalışanlarından gelinlikleri alarak dışarı çıkmalarını istedi.  Odada hiç çalışan kalmayınca Zeynep elindeki paketi sehpanın üstüne koyarak sanki kırılacak bir eşyaymışçasına özenle açtı.

"Tatlım ben ve Selin moda tasarımcılarıyız. Sana hediye olarak bir gelinlik tasarladık. Önce bunu dene, beğenmezsen diğerlerine bakarsın." dediğinde Elif ve Ayşe şaşkınlıkla baktılar birbirilerine. İnsan niye tanımadığı birine gelinlik tasarlardı ki?

Zeynep gelinliği açarken, kumaşın ve dantelin ne kadar kaliteli olduğunu Elif bile anlamıştı. Önden ve arkadan derin V olan gelinliğin etek kısmı hafif kabarıktı ve kuyruğu ideal uzunluktaydı. Elif hayranlıkla baktı gelinliğe.

"İnşallah bedenime olur." dedi heyecanla.

"Orasını dert etme hazırlıklı geldik. Olmazsa hallederiz ama eminim olacak." dedi Selin.

Elif gelinliği giyip kızların yanına çıktığında hepsi derinden iç geçirdi.

"Muhteşemsin." dedi Öznur olan. Elif katılmadan edemedi. Gelinlik üzerinde muhteşem olmuştu. Sadece derin göğüs dekoltesi aklını karıştırmıştı. Hayatında hiç dekolte bir kıyafeti olmamıştı ve şimdi biraz tuhaf hissediyordu kendini.

"Biraz açık sanki." dedi göğüs arasına bakarken.

"Sevmediysen halledebiliriz. Gelinliğe karar verdin mi onu söyle." dedi Zeynep bariz bir heyecanla.

Elif yine şaşırmıştı. Tanımadığı kadınlar onun için heyecanlanıyordu. "Aslında bayıldım ama daha önce hiç dekolte giymediğimden emin olamadım." dedi.

TUZAK (KAÇINILMAZ AŞKLAR-3) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin