Selam benim canım TUZAK'çılarım..
Hikayemiz sona yaklaşıyor gibi hissediyorum, nedense aklımda hep final dönüp duruyor son zamanlarda ama İNANILMAZ SON'da birlikte olacağımıza inandığımdan bir tık rahatım ve MÜBREM ÇOCUKLAR'da başlayacak bir süre sonra ki orada kahramanlarımızı yine okumuş olacağız.
Bölüm teşekkürleri;
alavega , Sibelzenkaratepe , , MiracleShinee , zarifecik222 , missskin , Aytur060 , mavihayat122 , mavigrihayal , Dila1032 , elferkn0123 ❤❤❤
Keyifle okuyun..
Şafak, çabuk sinirlenen yapısına rağmen sabırlı bir adamdı. Olayları dinleyip tartmadan kolay kolay harekete geçmezdi asla ama bazen çileden çıkıyordu tıpkı bugün olduğu gibi. Ayşe sabrının sınırlarını birden fazla kez zorladığı halde hep bu özelliği sayesinde kurtulmuşlardı darmadağın olmaktan ve şimdi yine ortalığı dağıtmamak için tüm öfkesine rağmen sabrını korumaya çalışıyordu.
"Hallettim şef, günün akışı an itibariyle telefonunuzda." diyen Sedat'a cevap vermeden bilgisayardaki işini tamamladı.
Şafak telefonunu eline aldığında önce Sedat'ın gönderdiği verileri inceledi uzun uzun. Karşısındaki koltuklara oturarak ondan cevap bekleyen Dinçer ve Kaan'a tek kelime etmeyerek yeni gelen görev dosyalarını aldı eline. Görev dağılımlarını yapmaya başladığında gelen Barış'a başıyla selam vermekle yetinerek işine döndü ve son dosyadaki görevi alacak adamını da belirledikten sonra içeriye giren Can'a döndü.
"Tahmin ettiğiniz gibi şef, Tekirdağ'ın dışında hepsi."
Şafak oturduğu koltuktan doğrularak bilgisayarının kapağını kapadı ve telefonunu masanın üstüne koyarak arama tuşuna bastı.
"Sinan" diyen karşı tarafın telefonunu bilmesine sadece ufak bir tebessüm etti genç adam. Yeraltı ve koru grubu haricine kimse ona Sinan diye hitap etmezdi. Yıllarca ayrı iki kişilik gibi kullanmıştı isimlerini fakat şimdi kıymetli karısı sayesinde iki isim de yaşadıkları hayatlar da karışmıştı birbirilerine.
"Pigme Kral!" dedi adamın takıntılı olduğu boyuna vurgu yaparak. "Burnunu yanlış yerlere sokmuşsun diye duydum." dediğinde Tolga ile konuştuğunu duyan adamlar yayıldıkları koltuklardan doğrularak pür dikkat dinlemeye başladılar konuşmayı.
"Bir ricayı kırmadım, diyelim biz ona." diye yanıtladı Tolga.
"Ricalar önemlidir Tolga. Ben de ne zamandır ekibime gelen bir ricayı erteleyip duruyordum ama şimdi yeniden değerlendirmeye almaya karar verdim." dedi sanki Tolga'ya hak verir gibi ve devam etti.
"Tavşanın kaçma vakti yani, gerçi karşısında bu tazı varken işi çok zor ama olsun. O denesin şansını."
Tolga, ünlü Öküz Damı'nin kimliklerini Atakan sayesinde öğrenmişti. Öküz Damı şimdiye dek ona bulaşmamıştı ama üstlendikleri görevlerdeki başarılarını çok iyi biliyordu Tolga. Beren'in ricası sonrası adamların ona buluşacağı kesindi ama o, yıllardır zeki bir adam olduğu için oturuyordu liderlik koltuğunda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUZAK (KAÇINILMAZ AŞKLAR-3) (TAMAMLANDI)
Romanceİki kız kardeş, gizemli bir adam, bir av, kurulan bir tuzak ve değişen hayatlar.. yetişkin!!! ŞUBAT 2021 #tuzak 1.'si AĞUSTOS 2021 #romantikkomedi 1.'si AĞUSTOS 2021/ #karakter 1. KASIM 2021/ #tuzak 1. KASIM 2021/ #sevgi 1. TEMMUZ 2022/ #karakter 1...