Selam TUZAK'çılar ...
Kaçınılmaz Aşklar-3 için hazır mıyız??
Sayfamda olduğunuz için teşekkür ederim..
GİRİŞ
"Demek o kadar kötü durumdayız. Hiçbir yolu, hiçbir çıkışı yok." dedi Saniye Hanım derin bir ah, çekerek.
"Çare yok diyorsun, öyle mi?"
"Sana söylediğimden başka yok hanım." dedi Recep Bey, gözlerini karısına dikerek. "Eğer hiç hata yapmazsak bu işten kurtuluruz. Eski günlerimize döneriz, ben hayatta kalırım."
Saniye Hanım başını kaldırarak kocasına baktı. Çare diye bulduğu şey... çare diye bulduğu şey imkansızdı. Nasıl yapardı?
"Ben anayım, nasıl kıyarım?" dedi isyan edercesine ama çaresiz kabul edecekti. Ticaret ile uğraşan kocası ödeyemediği borçları için tefeciden yardım almıştı ama şimdi tefeciye olan borcunun faizini bile ödeyemiyordu. Adamlar kaç kez yolunu kesip tehdit etmişlerdi. Ya kocasının hayatının tehlikede olmasını ya da kızlarından birinin feda edilmesini kabul edecekti. "Hangisi?" diye sordu, kendinden çıktığından bile emin olamadığı bir sesle.
Recep Bey kararını çoktan vermişti demek, hiç düşünmeden "Ayşe tabi ki!" dedi. "Zaten ne yaptığı belirsiz. Sanat Tarihi okuyorum diye sürtüp duruyor Ankara'da. Elif asla olmaz. O benim ikinci güvencem." dedi ve bir süre düşündü. "Kesinlikle Ayşe, hem biraz olgunlaşır, durulur."
Saniye Hanım derinden gelen bir ah, çekti yine.
"Ayşe o zaman." dedi.
Umarım hikayeyi merak ediyorsunuzdur..
İlk bölüm yakında sizlerle olacak ve entrikalar dördüncü bölüm itibariyle başlayacak sabırla okuyun tamam mı canlarım?
Sevgiyle kalın..
ÖNEMLİ: TUZAK 'çılar hayalet okuyucu sayısı artınca kitaplarımı kaldırıyorum yayından, ses verin mutlaka ve yıldızımız parlasın...
ÖNEMLİ: GK ve KAS karakterleri bu kitapta sıkça yer alıyor canlarım.
Tüm hakları saklıdır, kopyalanamaz. İsim değişikliği yapılarak yayınlanamaz. Aksi halde yasal işlem başlatılacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUZAK (KAÇINILMAZ AŞKLAR-3) (TAMAMLANDI)
Romanceİki kız kardeş, gizemli bir adam, bir av, kurulan bir tuzak ve değişen hayatlar.. yetişkin!!! ŞUBAT 2021 #tuzak 1.'si AĞUSTOS 2021 #romantikkomedi 1.'si AĞUSTOS 2021/ #karakter 1. KASIM 2021/ #tuzak 1. KASIM 2021/ #sevgi 1. TEMMUZ 2022/ #karakter 1...