TUZAK Bölüm 30

5.8K 618 380
                                    

Selam TUZAK'çılar...

Yeni bölümü keyifle okuyun..

Bölüm teşekkürleri;

Zynpltntp , Nurayelik165 , buzatlantis , alazates97 , ddilek01 , aramgnah , reyhansal , Ehyeterr , missskin , EsraGen9 , bedestenzade , belginck , elifnzligns , 1qaz3edc2wsx destekleriniz için...

HATIRLATMA; Adı geçen Barış, bildiğiniz üzere GK'nın ana karakteridir.




Şafak'ın günlük sabır limiti dolmuştu dolmasına ama sinirlenmeye nereden başlaması gerektiğine karar veremiyordu. İlk olarak Ayşe'nin birimde ne işi vardı ve bu durumdan neden onun haberi yoktu? İkincisi çok başarılı bulduğu sahte nikâhının, arkasında sela okuyan geri zekâlı kadar gerçek olduğu kesindi ve bu durum onun için sorun olmasa da Ayşe'nin daha yeni kendine gelen takımına operasyon düzenleyeceği konusunda hiç şüphesi yoktu genç adamın. Önlem olarak bacaklarını kapatarak yan dönmesi de sırf mal varlığını korumak içindi tahmin edersiniz ve son olarak, Barış, Kaan ve Ayhan üçlüsü de ciddi bir şekilde sinirlerinin bozulmasına sebep olmuştu.

Ayşe ağzının bir karış açık olduğu uzun süre zarfında Şafak'la Floransa'da karşılaştıktan sonra yaşadığı her şeyi hızlı çekimde gözlerinin önüne getirerek anı taraması yaptı. Beyninin işlevsel bölümünü bir yerde unutmuş olmalıydı ve ilk işi onu arayıp nerede olduğunu bulmaktı, zira hayatı boyunca bu kadar aptal olduğu bir dönem olmadığı gibi böylesine kolay kandırılmamıştı hiç. Tuna'nın eşsiz yenge aşkının sebebi de çıkmıştı ortaya ve her ne kadar istemese de daylan gibi bir kocaya sahip olmuştu, üstelik hiç fark etmeden. Bir tık kendine gelmesi ve yaşadığı şoku atlatması gerekiyordu Ayşe'nin, bir de sokağın ortasında bağıra bağıra sela okuyan Tuna'dan uzaklaşması.

Şafak, "Odama!" diye haykırınca Ayşe'nin adımları otomatik olarak takip etti onu ve Tuna da hala selasını verirken arkalarından geliyordu. İlk kattaki Kediler Tuna'nın halini görünce yırttıklarını düşünerek kıs kıs gülerken, Hayaletlerin politikası ortada görünmemek üzerine kuruluydu. İdari kattaki Ayhan ne olduğunu anlamazken yanındaki enfes yakışıklı oldukça manidar bir şekilde gülüyordu Şafak'a bakarak.

"Bu anın tadını çıkar Barış ve birimden asla ayrılma. Çaylaklara bir gösteri yapalım diyorum, sadece ikimiz." diyen Şafak, kendisi bile evli olduğunu bilmiyorken Barış'ın bilmesine ekstra ekstra sinirlenmişti.

Şafak yokluğunda ne haltlar döndüğünü öğrenene kadar sabredecek ve sonra ekibinin her birinin ebesiyle tek tek ilgilenecekti. Adımları Öküz Damı'na giden koridoru hızla geçerken Ayşe'nin birim 4'e girdiğini fark edince otomatik olarak o yöne döndü.

"Nereye Ayşe?" diye sorduğunda Tuna yine yüksek sesle sela okumaya başladı. Çıldırmasına ramak kalmıştı genç adamın.

"Tuna, o çeneni kapatmazsan yemin ederim koparacağım dilini." diye uyardıktan sonra Ayşe'ye döndü cevap beklediğini belirtircesine.

TUZAK (KAÇINILMAZ AŞKLAR-3) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin