TUZAK Bölüm 43

4.9K 609 345
                                    

Selam benim canım TUZAK'çılarım...

Yeni bölümü keyifle okuyun..

Yeni Tuzak'çılarım, gece7gece , user28642217 , elifPoyraz9 , 42derya313 , seeda88 , eliadora , 1kitap_1 , ankakusu36 , Sbeltta , Mervezmen053 , Pnar_Krbk , LtfiyeSerin22sevda , Haticeimen , kostrakutra , neferisik , nefisesgmz , eskicisumeyye , SchwarzRose134 ,remo1968 , ertyuocvb , user57728961 şuraya bir anı bırakalım 😊😊 iyi ki ❤❤❤



Şafak ve Barış, mezar tekrar kapatıldıktan sonra geldikleri lüks aracın arka koltuklarına üstlerindeki toprağı bile silkmeden yerleştiler. İki adam da düşüncelerini toparlayabilmek ve mantıklı bir çıkarımda bulunabilmek için İstanbul'a dönene kadar uyuma kararı aldılar zira kafalarında o kadar çok soru işareti vardı ki konuyu nereden ele alacakları konusunda tek bir fikirleri yoktu. Önce Barış'ın kapandı gözleri ve ardından bir süre onunla ilgili olumluya dönen düşüncelerini tartan Şafak'ın.

İstanbul'a vardıklarında saat sabahın dokuzuydu ama eşlerinden bir arama gelmemişti henüz. Şafak, Ayşe'nin erken kalkmaktan nefret ettiğini söylediğinde Barış da Beren'in hamilelik nedeniyle normalden fazla uyuduğunu söylemişti. İki adam evin kapısının önüne geldiklerinde Şafak sessizce açtı kapıyı ve onlara doğru doğrultulmuş iki tabanca ile karşılaştılar.

Kaan elindeki silahları indirirken, "Kapıyı çalmak aklınıza gelmiyor mu?" diye sitem ederken yanından geçen Şafak oldukça soğuk bir biçimde niye geldiğini sordu.

"Kardeşimle konuşmaya geldim Şafak, olamaz mı?" derken ses tonu oldukça sertti Kaan'ın. Şafak'ın onu birden hayatından çıkarmasına kızıyordu.

"İyi, sen kardeşinle konuş ben duş alacağım." dedi Şafak, Barış'ı kastederek.

"Şafak!" dedi Kaan hızlı adımlarla önüne geçerek.

"Burada ne işin var Kaan?"

"Dayanamıyorum oğlum anlasana. Gencecik ölümleri kaldırmıyor artık yüreğim. Ben Tuna için üzülmedim mi sanıyorsun? Keyiften mi gelmedim birime sanki, gelip onu görememek ağır geliyor ama haklısın. İntikamı alınmalı ve birlikte bulacağız o itleri."

Şafak, buz mavisi gözlerini arkadaşının gözlerinde dolaştırdı uzun bir süre ve sonra kafasını sallayarak onayladı onu. Kaan'a bir ajan olarak değil dost olarak ihtiyacı vardı daha çok. Varlığıyla kendini daha güçlü hissedecekti.

"Biz duş alırken sen de kahvaltı hazırla öyleyse. Çok yorulduk bütün gece." dedi Şafak aralarındaki buzları eritecek bir gülümsemeyle.

TUZAK (KAÇINILMAZ AŞKLAR-3) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin