Selam TUZAK'çılar...
Yıldız ve yorum isteyen bir yazar bırakıyorum şuraya..
Bölüm teşekkürleri;
Artemis_Deanna , Elif'in isim annesi olduğun için..
birsevimlipenguen, Ayşe'nin isim annesi olduğun için..
0edacc ilk kez karakterlerimi sevdiğin için, valla hala şaşkınım..
tanvakti108 bu güzel kapak için manevi kızım...
Şafak ve Ayşe'den..
Şafak, Ayşe'den yediği tokadı uzun bir süre takdir etti. Kızın eli sağlamdı Allah için. Bir süre bocaladıktan sonra, seçme şansı da kalmadığında Ayşe'ye asıl işini ve operasyonu anlatmak zorunda kaldı. Ayşe konuşmasını dimdik bir oturuş ve buz gibi bir yüzle, bir kez bile araya girmeden, şaşırsa bile tepki vermeden dinledi. Konuşması bitince genç kadının yüzüne baktı Şafak.
Ayşe, gözlerini kısmış yılların profesyonel yalancısına bakıyordu. Ailesini, arkadaşlarını doğuda görev yapan bir askerim, diye kandırmıştı Şafak. Operasyonunun önemini anlamıyor değildi. Anlamadığı Şafak'ın kendisi ile ilgili böyle bir oyuna neden girdiğiydi. Bunları baştan anlatsa Ayşe zaten onu ifşa etmezdi. Ya diğer konu..
Al işte yine sinirleniyordu.
"Dudaklarımı yemen gerekmiyordu." Diye bağırdı kendine engel olamayarak.
Şafak alayla kaşlarını kaldırdı. "Güzelim biz ona tutkulu bir öpücük diyoruz. Adam şüphelenmesin diyeydi o."
Ayşe öpücüğün tutkulu olduğunu, ayaklarını yerden kestiğini kabul etse de bunu belli edecek değildi. Kaldı ki kendi isteği dışında gelişen yakınlaşmalara şiddetle karşıydı.
"Şafak!" dedi alayla.
"Tutkulu öpücük almayan bir kadın olsam belki bu iddianı yerdim. Seninkisi daha çok dudaklarımı dondurma niyetine yemek gibiydi."
"Hah!" dedi Şafak dalga geçercesine. "Şaşkınlıkla anlamamış olabilir misin? İstersen bir kez daha göstereyim."
Ayşe önce kahkaha attı. "Şafak bir daha bana iznim dışında dokunursan..."
"Eveeet?" diye sordu Şafak.
Ayşe önce kaşlarıyla adamın malum yerlerini işaret etti. Şafak, başını eğip ona göre muhteşem olan bölgesine baktıktan sonra Ayşe'ye baktı anlamayan gözlerle.
"Yemin ederim takımı bozarım." Dedi ama tam olarak o an, aklına hayallerinin erkeği Sergio geldi. Ah! Hayallerini süsleyen şahane İtalyan ile böyle mi tanışacaktı? Oysa neler kurmuştu kafasında.
"Sevgilim demen şart mıydı? Kuzenim deseydin mesela." Diye bağırdı bu defa da.
"Aklıma gelen ilk yalanı uydurdum işte. Sana ne zararı var ki?"
"Şafak.. Ben bu adamı tavlamaya karar vermiştim. Daha konuşurken etkilenmiştim adamdan. Şimdi sen bir çuval inciri berbat ettin."
"Yaaa.. Ne buldun acaba o sümüklü İtalyan'da?"
Ayşe her Türk kadının sahip olduğu çemkirme sesiyle önce Şafak'ı taklit etti. "Ne buldun acaba o sümüklü İtalyan'da? Sümüklü sensin be!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUZAK (KAÇINILMAZ AŞKLAR-3) (TAMAMLANDI)
Romanceİki kız kardeş, gizemli bir adam, bir av, kurulan bir tuzak ve değişen hayatlar.. yetişkin!!! ŞUBAT 2021 #tuzak 1.'si AĞUSTOS 2021 #romantikkomedi 1.'si AĞUSTOS 2021/ #karakter 1. KASIM 2021/ #tuzak 1. KASIM 2021/ #sevgi 1. TEMMUZ 2022/ #karakter 1...