Selam TUZAK'çılar...
Benim canım Tuzak'çılarım buraya yirmi dört saat bile dolmadan yeni bölüm atan ve üstelik bunu keyifsiz haline rağmen yapan yazarınız için kocaman bir kalp istiyorum. (Biliyorum beni seviyorsunuz ❤)
Bölüm teşekkürleri: (Ne zamandır yapmayı unutuyordum)
Leylimley1 , avm2301 , nedaland , nazlifyf , oasis66 , BernaSever2 , dnizArslan9 ,kitapokur55221 , Galatada_zaman , lilalelam ve ragdollpati destekleriniz için...
Yeni bölümü keyifle okuyun..
Çekirge ve hazin sonu...
Şafak dün gece bir kez daha emin olmuştu ki Ayşe hayatındaki en değerli varlıktı. Onu kollarına aldığı an eksik yarısı tamamlanıyordu resmen ve uyguladığı stratejiden de memnundu Şafak. Kendini ağırdan alarak Ayşe'nin şaşırmasına neden olmuş, onu zayıf anında yakalamıştı. İşin özü genç kadına karşı suçlu olduğunun farkındaydı ama o da haklıydı kendince. Ayşe onu bir kez bile dinlememiş, telefonlarına cevap vermeyerek numarasını engellemişti. Ayşe'nin eşsiz takımına yaptığı saldırıyı bile hoş görmüştü Şafak. Sinirli demişti kendine ama tekrar bir araya geldiklerinde bu konu ile ilgili minik bir konuşma yapmaları gerekecekti. Ortak kullandıkları malzemelerine iyi davranmak gerektiği konusunda aydınlatacaktı Ayşe'yi. İki hafta boyunca aslanı korkan bir kedi misali köşesine saklanmış, küskün küskün bakmıştı Şafak'a. Ayşe bir araya geldiklerinde kesinlikle onun da kalbini kazanmak zorunda kalacaktı.
Şafak, Floransa'da geçirdikleri zamanda çok hızlı alışmıştı Ayşe ile yaşamaya ve o olmadığında her yer bomboş geliyordu gözüne. Sabah nasıl da zor ayrılmıştı yanından, bir an onu izlemekten hiç vazgeçemeyeceğini düşünmüştü ama sonra aklına kadınının peşine düşen sonsuzluk sapığı geldiğinden istemeyerek de olsa yatakla huzurla uyuyan güzel kadının alnına bir öpücük bırakarak çıkmıştı evden.
Tuna, Şafak'ın en yetenekli ve kurnaz adamlarından biri olmasına karşın sapığı bulamamıştı ilginç bir şekilde. İddiasına göre hediyeler günün farklı saatlerinde sokak çocukları tarafından getiriliyordu ve çocukların tek derdi karınlarını doyurmak olduğu için alacakları parayı düşünmekten hediyeyi kendisine veren adama dikkat etmiyorlar, hepsi farklı bir eşkâl tarif ediyordu. Elindeki tarife göre yedi ayrı adam vardı Ayşe'ye hayran. Keli, göbeklisi, seksisi, belki biraz yakışıklısı ama asla kendisi kadar değil, uzun boylusu ve Ayşe'nin yarı boyuna sahip yedi farklı adam vardı Tuna'nın notlarında. Çocukların bir adamı seksi olarak tanımlamayacaklarından emin olan Şafak, Tuna'nın bu notları alırken aklının nerede olduğunu düşündü uzun uzun. Son günlerde oldukça tuhaftı Tuna, Şafak onun madde kullanmaya başladığını falan bile düşünmeye başlamıştı ve sabah Yasin'i arayarak Tuna ile ilgili endişesini dile getirmiş, adamının izlenmesini ve saç örneklerinden testler yapılmasını istemişti.
Şafak sabah hava dahi kararmadan birim ve müzenin olduğu sokağın tamamına kameralar kurdurarak olayı ele almaya karar verdi. İşin iyi yanı hediyeleri getiren çocukların hepsi Beşiktaş'ta yaşadıklarına göre sapık buralarda bir yerlerdeydi ve Şafak en yakın zamanda yapışacaktı adamın yakasına. Fantezilerinde adamla birimin spor salonunda uzun uzun konuşuyordu Şafak ve adam binadan ayrılırken hafıza kaybı yaşadığından Ayşe'yi hiç hatırlamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUZAK (KAÇINILMAZ AŞKLAR-3) (TAMAMLANDI)
Romanceİki kız kardeş, gizemli bir adam, bir av, kurulan bir tuzak ve değişen hayatlar.. yetişkin!!! ŞUBAT 2021 #tuzak 1.'si AĞUSTOS 2021 #romantikkomedi 1.'si AĞUSTOS 2021/ #karakter 1. KASIM 2021/ #tuzak 1. KASIM 2021/ #sevgi 1. TEMMUZ 2022/ #karakter 1...