Selam TUZAK'çılar...
Yeni bölümümüzü keyifle okurken yıldızımızı parlatmayı unutmayın ve yorumlarda buluşalım canlarım..
Sevgili belginck nice musmutlu yıllar senin olsun..
Fenerbahçe maçı var canlarım, bölüm o nedenle oldukça kısa.. Sizi kıramadığımdan kısa da olsa yazmak istedim💜
İnsanların güçlü ve zayıf olarak sınıflandırılmasını kabul etmiyordu Ayşe. Ona göre kimi yarasını gösterirken kimi de gizlemeyi tercih ederdi. Ayşe göstermezdi yaralarını, saklardı korkularını ve sırtını dayamazdı kimseye. On dört yaşında ailesinin ne kadar çıkarcı ve yalancı olduğunu öğrendiğinde başlamıştı korkmaya. Hayatta kendinden küçük kardeşinden başka güvenebileceği kimsesi olmadığını anladığında başlamıştı kaygıları ve on beş yaşında ilk işine girdiğinde tecrübe etmişti kadın olmanın zorluğunu. Tırnaklarını küçük yaşta çıkarmaya mecbur kalmıştı Ayşe. İsyankâr ve boyun eğmediği için ailesinin gözbebeği olmayan, çaresiz hissettiğinde danışabileceği kimsesi bulunmayan, zavallı bir ergen olarak erken yaşta katılaşmıştı mizacı.
Çok erkek arkadaşı olmuştu yıllar boyunca ama o, duvarlarını aşamamıştı bir türlü. Onlara ne kalbini açabilmiş ne de yakınlaşabilmişti, ta ki Şafak'a kadar.
Şafak..
Çocukluk aşkı...
Buz mavisi gözleriyle kalbine işkence eden adam...
Ayşe aşk nedir, en azından çevresinden gördüğü kadarıyla biliyordu. Âşık arkadaşlarına başarılı tavsiyeler vermişti defalarca ama kendi başına gelince çuvallamıştı ve kalbindeki bu duyguyla nasıl baş edebileceğini bilemiyordu.
Âşıktı Şafak'a ama onun baskın yanı korkutuyordu genç kadını. Şafak'ın onu birim 4'ten sürüklerken takındığı tavır nedeniyle dehşete düşmüş, çocukluğunun yaraları tekrar hatırlatmıştı kendini. Ayşe, beyinsiz ve başkasının yönlendirmesiyle hareket edecek bir kadın değildi ki. Şafak onun adına her karar verişinde Ayşe'nin kimseye göstermediği sandığında bir korku daha beliriyordu. Küçük yaşta kendi hayatını kurtarmaya çalışan o kız inciniyor, değersiz hissediyordu.
Kararsız biri değildi asla. Şafak'ı hayatında istiyordu ama evlilik, üstelik onların ki gibi gerçekleşen bir evlilik kendini kapana kısılmış gibi hissetmesine neden olmuştu. İnsanlar yıllarca sevgili olup, öyle evleniyorlardı. Birine âşık olunca illa imza atmak mı gerekiyordu, bilemiyordu Ayşe.
Şafak'ın söylediği gibi onu kolayca gözden çıkarmıyordu Ayşe. Floransa konusunda ona çok kızmış, intikam almak istemişti. Ne Saadettin Amca ne de Şükran Teyze yoktu onun planının içinde, hele gerçek bir nikâh aklının ucundan dahi geçmezdi. Evladına hayal kırıklığı ile bakan bir anneye, hasta yatağında torun için yalvaran bir babaya kıyamamıştı. Olayların nasıl olup da bu kadar hızlı bir şekilde bu noktaya geldiğini hiç anlayamıyordu.
Şafak ondan vazgeçmişti sonunda. İlk kez kendisine bakan gözlerde aşkı görememiş, derin bir hüzün karşılamıştı onu.
Boşanmayacaktı Ayşe!
Kaybetmek istemiyordu. Yıllardır ilk kez yalnız olmadığını hissetmişti onun göğsüne yattığında. Onun kollarındayken hissettiği güveni, huzuru Şükrü'nün sidikli kızına bırakacak değildi. Aralarında ne geçerse geçsin Şafak onundu ve onun olacaktı daima.
Dinçer, İstanbul'daki evlerini seviyordu ama Elif'in çiftlikte olması ayrı bir haz duymasına sebep oluyordu. Gönlünün sultanını gerçek evine getirmiş gibi hissediyor, gülümsemesine mani olamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUZAK (KAÇINILMAZ AŞKLAR-3) (TAMAMLANDI)
Romanceİki kız kardeş, gizemli bir adam, bir av, kurulan bir tuzak ve değişen hayatlar.. yetişkin!!! ŞUBAT 2021 #tuzak 1.'si AĞUSTOS 2021 #romantikkomedi 1.'si AĞUSTOS 2021/ #karakter 1. KASIM 2021/ #tuzak 1. KASIM 2021/ #sevgi 1. TEMMUZ 2022/ #karakter 1...