Selam benim canım TUZAK'çılarım...
Ben size abartmayı sevdiğimi söylemiş miydim hiç? Çok seviyorum yahu!
GK karakterleri niye burada diye soruyorsanız, yakın arkadaşlar malumunuz. Hem Şafak Bey'imiz de az gezinmemişti oralarda...
Bölüm teşekkürleri;
CerenArslan , Naamusaaaaa89 , esmafndaa , sessizokuyucu_18 , cerenoztr , MiraKlck , EvinKats809876543 , zuzii41 , maviisevda ve Kirpidişi45 ❤❤❤
Yeni bölümü keyifle okuyun..
Şafak uyandığında yatak başlığına kelepçelenen ellerine baktı önce. Başını iki yana sallayıp gülerken ne kadar şanslı olduğunu düşündü, zira dünyanın en zırdeli kadınının kocası olmuştu bir süre önce. Başını kaldırıp saate baktığında erkeklerin yola çıkmış olduklarını tahmin etti. Muhtemelen birazdan onu almak için çiftlikte olacaklardı ve onu yatağa kelepçeleyen karısı odada değildi ne yazık ki. Aslında ellerini hemen çözerdi ama Ayşe'nin onu ne maksatla kelepçelediğini merak ettiğinden kısa bir süre beklemeye karar verdi.
Ayşe odaya yan çiftlikten çaldığı bir tavuk tüyü ve buz kalıpları ile geldiğinde Şafak erkekler gelse bile bu sahneyi görmeden aşağıya inmeyeceğini düşünüyordu. Karısı nasıl bir fantezi peşindeydi acaba? Dudakları keyifle kıvrıldıktan sonra kendisini karısının ellerine emanet edercesine yayıldı yatakta.
Ayşe kocasına tutku ile baktıktan sonra aheste aheste soyundu karşısında. Önce onu biraz tahrik etmeli sonra operasyona geçmeliydi. Şafak sessizce onu izlerken o da hazırlıklarını yaptı ve kocasının gözlerini kapadı bir fularla. O esnada göğsüne değen dudakların beklentisinin ne olduğu belliydi ama Şafak biraz bekleyecekti zafer anı için.
"Güzelim bir tık hızlı olsak diyorum, birazdan kapıya dayanır bizimkiler." diyen Şafak'ın sabırsız ve istekli olması genç kadını nasıl da sevindirmişti.
"Acele etme sevgilim, zaman kaybettiğine değecek." dedi şuh bir sesle.
Ayşe üzerine geyşalara has bir sabahlık geçirdikten sonra yatağa çıkarak kocasının bacaklarının üstüne oturdu. Önce bin bir çileyle ve tavukla ciddi savaş vererek elde ettiği tüyü dolaştırdı genç adamın vücudunda. Gözleri kapalı olsa da kocasının kaşlarını çattığını görebiliyordu genç kadın. Şafak sevmemişti bu tüy işini.
"Tatlım, bil diye söylüyorum. Bu şekilde gıdıklarsan kuş uçmak yerine intihar etmeyi tercih eder."
Ayşe hiç sesini çıkarmadan işlemine devam etti. Şafak'ın tüye alıştığını fark edince komedine uzanarak buz kalıbını aldı eline ve biraz uğraştıktan sonra kalıptan bir buz çıkarıp en ince derinin olduğu yerlerden başlayarak kocasının vücudunda gezdirmeye başladı buzu ve evet! Şafak itiraz etmese de bundan da pek hoşlanmamıştı. Yüzüne zafer gülümsemesi yerleşen genç kadın akşam ki cezanın öcünü aldığının sanılmasını istemiyordu zira bunlar asıl olaya giriş için açılış konuşması gibi bir şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUZAK (KAÇINILMAZ AŞKLAR-3) (TAMAMLANDI)
Romanceİki kız kardeş, gizemli bir adam, bir av, kurulan bir tuzak ve değişen hayatlar.. yetişkin!!! ŞUBAT 2021 #tuzak 1.'si AĞUSTOS 2021 #romantikkomedi 1.'si AĞUSTOS 2021/ #karakter 1. KASIM 2021/ #tuzak 1. KASIM 2021/ #sevgi 1. TEMMUZ 2022/ #karakter 1...