Selam canım TUZAK'çılarım..
Bölüm teşekkürleri:
raperin13 , elferkn0123 , velespit679 , kivircikkahlo , dilhas78 , SibelzenKaratepe , Zynpltntp , esmafndaa , cerenoztr , nalan64 , Cilek95 , Erva_betul_34 , newrose286 , EmineHIDIR , user74079031 , busramustafam , gulcansu12 , vuslat57 , theroyam , AyeglAksuentrkler , sahildekisiqara ,KardelenC4 , KARTANEM15 , aramgnah , user53899328 (unuttuğum arkadaşım varsa affola.. )❤❤❤
Veee sevgili yazarımız Artemis_Deanna sen olmasaydın Şafak karakterini yazamazdım sanırım, Mübrem'den beri beklediğin için, çokça seviliyorsun canım❤❤
Canlarım, yazarınız bu aralar kitap kapaklarına takmış durumda, değişen kapaklarımız var biliyorsunuz. Tuzak da değişmeli mi bilemedim, fikirlerinizi bekliyorum. Siz şimdi Tuna'yı merak edersiniz diye hemen bölümü attım...
Yeni bölümü keyifle okuyun..
Benden daha leydi..
Tuna, vurulup kaçırılmasına sebep olarak annesiyle babasını kahreden, şefiyle arasının bozulmasına neden olan, evlerinde mis gibi bir istihbarat şefi varken aşirete sığınmayı tercih eden kadınla çirkef mahalle kadınları gibi kavga yapmak için gitmişti o restorana.
Ah, bir leydiye yakışmaz demeyin sakın!
O, istediğinde dünyanın en sinsi leydisi, istediğinde Gırgıriye'nin Perran KUTMAN'ı olabilme özelliğine sahip, haşin ama centilmen, vahşi ama yumuşak bir Türk erkeğiydi. Ne arasanız vardı onda.
Her ne kadar sabahın köründe kapısına dayandığı bu kadın, şefinin manevi kız kardeşi olsa da elinden geleni ardına koymayacaktı Tuna. Ellerini beline yerleştirmiş, gözlerini kısarken dudaklarını kavgaya hazır bir şekilde eğmiş, savaş pozisyonunu almıştı ve gerekli olması durumunda saç saça kavga için de hazırlıklıydı genç adam.
Niyeti kesinlikle buydu Tuna'nın!
Ta ki, genç kadın ona dönerek ölünesi gözleriyle tuhaf bir sihir yapana dek..
Bir şey yapmıştı bu Leyla ona. Büyücü falan olmalıydı karşısındaki kadın aksi halde böyle tutulmazdı dili ve böylesine acayip çarpmazdı kalbi. Algısı da gitmişti üstelik, dünyanın sesini falan kısmıştı birileri. Kim susturmuştu evreni ve niye yer kayıp gidiyordu ayağının altından? Gözleri de bir tuhaf olmuştu genç adamın, niye sanki sonsuz bir boşlukta ve ışıklar içinde bir Leyla görüyorlardı sadece?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUZAK (KAÇINILMAZ AŞKLAR-3) (TAMAMLANDI)
Romanceİki kız kardeş, gizemli bir adam, bir av, kurulan bir tuzak ve değişen hayatlar.. yetişkin!!! ŞUBAT 2021 #tuzak 1.'si AĞUSTOS 2021 #romantikkomedi 1.'si AĞUSTOS 2021/ #karakter 1. KASIM 2021/ #tuzak 1. KASIM 2021/ #sevgi 1. TEMMUZ 2022/ #karakter 1...