TUZAK Bölüm 14

6.8K 695 512
                                    

Selam TUZAK'çılar..

Yıldız ve yorum kısmını atlamayalım rica ediyorum..

Keyifle okuyun..





Hangi mum tutkuyla yanan bir alevin karşısında erimeden durabilir?

+18

Şafak karşısında duran beceriksiz müze müdürünün hiçbir şeyden haberi olmadığına neredeyse emindi ama tam olarak şüpheliler listesinden de çıkarmamıştı onu. Gece boyunca gerek müzenin sahibi gerek en önemli müşterileri gerekse sevkiyat yapan ekiplerle ilgili süper bilgiler almıştı adamdan. Öncelikle Sergio, kaçakçı olmak için fazla açıkağızlıydı ve Şafak ne sorduysa istediğinden de ayrıntılı vermişti bilgileri. Gerçi bizim şahane rakımızı da hesaba katmak lazımdı. Alışmayanı feci çarptığını defalarca kez görmüştü. Aklına takılan tüm soruları sorduğuna emindi ama konuştuklarını hızlı çekimde gözden geçirmek istiyordu.

Şafak lavaboya gitme bahanesiyle ayrıldı Sergio'nun yanından. Lavaboya girdiği gibi gecenin kayıtlarını hızlandırılmış bir şekilde dinlemeye başladı. Sergio'dan aldığı bilgiler yeterliydi. Tam çıkmak için kapıya uzanmıştı ki belki Ayşe ile Vincenza kayıtlarından da belki bir şey çıkar umuduyla mutfağın kayıt sistemine girdi. Kadınların saçma güzellik bakımlarını gözlerini devirerek dinledi. Tam bir saçmalık, diyerek kulaklığını çıkarmaya yeltendiğinde Sergio'nın uçağının kalkışa geçemeden çakıldığını duydu. Yılların tecrübesi sayesinde banyoda yerlere yatarak gülmekten kurtuldu. Ayşe'nin bunu duyduğundaki yüz halini görmek için telefonundan kameraya bağlandı. Çok sevgili Sergio'su konusunda ne kadar şanslı olduğunu ilk fırsatta vuracaktı yüzüne.

Kaydı açtığında Ayşe'nin tepkilerine dikti gözlerini. Ayşe ilk etapta şaşırmış sonra ağlamaklı bir hale bürünmüştü. Ardından kurduğu cümleler.. Bir dakika.. Ne! Şafak şu an katil olmuyorsa bunu kesinlikle eğitimine ve öz denetimine borçluydu. Ulan Öküz Damı'nın forvet oyuncusuydu o be! Doksana çakardı doksana! Onun bir namı, karşı koyulmaz bir cazibesi ve söylenenin aksine aslanlar gibi bir organı vardı. Her an atılmaya hazır bir emir eriydi onun aslanı. 

Şafak lavabodan çıktığında Vincenza sızmaya başlayan Sergio'yu kaldırmaya çalışıyordu. Bir an Şafak'a acıyan gözlerle baktıktan sonra sevgilisinden kolundan çekiştirse de Sergio'nun pelteye dönen vücuduna karşı hiç şansı yoktu.

Şafak, aklındaki şeytani plan ile yaklaştı yanlarına. "Sevgilim, sen misafirlerimizin odasını hazırla. Bu halde yola çıkmasınlar." Dedi keyifle.  Gülen yüzüne karşın gözleri ateş saçıyordu.

Ayşe kafasını sallayarak, "Ne saçmalıyorsun Şafak. Evde iki oda var." dese de Şafak'ın omuz silkmesiyle karşılaştığı gibi Vincenza'da bu fikre sıkı sıkıya bağlanmıştı. Sevgilisini taşımak istemediği her halinden belliydi.

Ayşe sinirle Şafak'ın kaldığı odayı hazırladı misafirlerine. Şafak, Sergio'yu yatağa yatırınca Ayşe, Vincenza için bir gecelik bırakarak çıktı. Odadan çıktığında ortalığı toplamaya başlayan Şafak'a, "Odaya geldiğinde bittin." Dedikten sonra hışımla ayrıldı yanından.

Şafak önce ortalığı topladı sonra evdeki kameraları çözdü. Ayşe'ye sistemin varlığından söz edecekti aslında ama  dün acayip triplere girerek söylemesine izin vermemişti, kimsenin onu izlemesini istemiyordu. Şafak işini bitirip sakinleştiğinde  Vincenza bir bardak su almak için mutfağa geldi. Kadının ona hala acıyarak bakması sinirlerine dokunsa da bir ispat çabasına girmedi genç adam.

"Yarın çok erken saatte annemle babamı karşılamaya gideceğiz Sergio ile. Siz kalktığınızda muhtemelen biz gitmiş oluruz. Şimdiden bu güzel gece için teşekkürler." Diyen genç kadını başıyla ve zoraki bir gülümseme ile onayladı. Tekrar tepesine çıkan sinirlerinin yatışması için uzun süre zaman harcadı evin içinde. İç denetimini sağladıktan sonra onunla kavga etmek için bekleyen kadının yanına gitti.

TUZAK (KAÇINILMAZ AŞKLAR-3) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin