————————-"Sen iyice delirmişsin. Normal bir insanın fikri olamaz bu."
Kuzey ve her zamanki aşırı tepkileri...
"Ne dediğini kendin bile duymuyorsun bence. Yok, yok sen kesin kafayı yemişsin."
Kuzey'e sinirim bozularak tekrar tekrar planımızı anlatmak zorunda kalmıştım.
"Bir ekibe ihtiyacımız var."
Kuzey hâla anlamamakta ısrar ediyordu.
"Saçmalama."
Bunda bu kadar kabul edilemeyecek ne vardı anlamıyordum. Ülkenin em güçlü insanlarına karşı ölmek üzere olan bir kadın, ve fazla zeki olmayan bir adam olarak mı savaşmamızı bekliyordu?
Tabi ki yardıma ihtiyacımız vardı."En son bir ekip topladığında ne oldu gördük. Sadece sen ve ben geriye kaldık." dedi beni salak yerine koyarak.
Farkındayım Kuzey.
Bu yüzden yardıma ihtiyacımız var diyorum.
"Figen yabancı ülkelerden biri için istihbarat sağlıyor eminim bizim ulaşamayacağımız bir çok bilgiye kolayca ulaşabilir. Ayrıca bana bir teklif sunmuştu yani onu ikna etmemiz zor olmayacak."
Kuzey Figen'i tanımıyordu bu yüzden ona kısaca nasıl tanıştığımızı anlatmıştım. Fazla zeki bir insan olmadığı için her detayın altını çizmek zorunda kalıyordum. Onun aksine Ali beni çok daha sıkıntısız bir şekilde anlayabiliyordu. Kuzeyi gördükçe Ali'yi özlüyordum.
"Nur kim?" diye sordu, sadece biraz önce anlatmış olmama rağmen.
"Senden kaçan kız. Nur senden kurtulduktan sonra çok başka biri oldu. Hayatta kalmayı biliyor artık, hayatta kalmak için her şeyi yapar. Ayrıca Adnan hayatlarını kararttıktan sonra annesini öldürdü. İntikam almak isteyecektir."
Yine insanları manipüle etmenin bir yolunu arıyordum. Canım çıksa da, huyum çıkmıyordu.
"Unuttun mu avukat? Onların hayatını ben mahvettim."
Hatırlattığın için teşekkürler Kuzey.
"Sen ilaçların etkisindeydin Kuzey. Asıl suçlu olan Adnan."
Kuzey'in önce gözleri büyüdü sonra bakışları donuklaştı.
"Yalan söylüyorsun. Sen de bal gibi biliyorsun suçlu olduğumu."
Artık sabrımın son danlalarına gelmiştim.
"Hepimiz suçluyuz Kuzey. Farketmediysen eğer benim fazla zamanım kalmadı. Ben öldüğümde benim yerimi arabilecek birine ihtiyacımız var."
Kuzey'i ikna etmek neden bu kadar zordu?
Hiç bir şey sorgulamadan sadece sözümü dinlese bu kadar zaman kaybetmek zorunda kalmazdık."Senin yerine birini bulmak mı? Ülkede kaç tane başka ruh hastası avukat vardır ki?"
Sahte bir şekilde gülerek karşılık verdim onun bu çocukça tavırlarına.
"Çok komik Kuzey. Eğer espirilerin bittiyse harekete geçmek zorundayız. Fazla zamanımız kalmadı."
Göğsüm korkuyla sıkışıyordu.
Endişeliydim. Panikliyordum. Neler olabileceğini tahmin bile edememek beni dehşete düşürüyordu."Sen ne diyorsan o avukat. Ama eğer bu işi elimize yüzümüze bulaştırırsak bana beni uyarmadın deme."
Sanki senden böyle bir bekletim var Kuzey.
Bütün sorumluluğun benim üzerimde olduğunun farkındaydım."Figen'e mesaj attım bile. Onun vereceği adreste buluşup bu işi bugün bitiriyoruz. Önce Ali'yi geri alıyoruz. Sonra kimyasal her şeyi yok ediyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avukat
ActionHiç bir şeyden korkmayan birini ne kadar tehdit edebilirsiniz ki? "Beyefendi burası dağ başı değil, bir hukuk ülkesi. Anayasası olan bir ülkede kimse kimseyi bu şekilde tehdit edemez." "Ne yazık ki sizin kitaplarınızın adaleti sokakta geçmiyor...