Avukat 32.bölüm

2K 165 116
                                    


Ali'den destek alarak ayağa kalktım.

"Fuat'a gidiyoruz." dedim itiraz istemez bir şekilde.

Fuat'ın yanına varana kadar kendimde değildim. Sanki bir başkası vardı bedenimde. Ben her şeyi terk ettiğim gibi kendimi de terk etmiştim. Şimdi boş bir arazide geriye kalan parçaları arıyordum. Ama her seferinde elim boş kalıyordu.

Yolun sonu, benim zannettiğimden daha yakın fakat daha karanlıktı.

"Dilerim acı çekmeden ölmezsin avukat. Dilerim gün yüzü görmezsin!"

Meslek hayatım boyunca işittiğim beddualar şimdi sanki tekrar canlanıyordu gözlerimin önünde.

"Böyle avukat olmaz olsun! En az o katiller kadar suçlusun sen! Suç ortağı! Adi!"

Yıllarca sırtıma yüklenen nefret ve kin, tabi ki bedelini ödetmeden yok olmayacaktı. Tabi ki, yaptıklarım yanıma kar kalmayacaktı.

Şimdi ben babamı kaybederken benden nefret eden onca insan, ne kadar çok acı çektiğimi hissedip rahatlamış mıdır acaba?

Şimdi intikamlar alınmış mıdır? Şimdi mesele hallolmuş mudur, hesap defteri kapatılmış mıdır?

Fuat'ların pusuya düştüğü harabe binaya geldiğimizde etrafta duyduğum keskin kül kokusu beni geçmişe götürdü.
Yanıp bitmiş, kül olmuş bu bina bana tanıdık geliyordu.

Hatırla. Beril. Hatırla.

Unutmaktan vaz geç artık.

Hatırla.

Ali benden önce binaya daldı.

"Fuat? Sıla!"

İçimden aferin geri zekalı keşke biraz daha bağırsaydın diye söylenmek geldi ama zahmet etmedim.

Zaten daha kötü ne olabilirdi ki?

Bina boş duruyordu.

Ali'nin kolunu tuttum hareket etmemesi için.

Sessizlik bütünleşmiş bir şekilde adeta tuzak kurulduğunun yegane habercisiydi.

Hiç bir ses yoktu.

Ben de nefesimi tutup dinlemeye devam ettim.

Ormanın ortasında, yangın çıkmış eski bir bina gibi duruyordu.

Ama hatırladım.

Evet.

Burası Adnan'ın üstlerinden biriydi.
Deney alanları olarak kullanılan bu bina, işleri bittiğinde yakılarak yok edilmek istenmişti.
Etrafta ki ağır kan kokusunu şimdi fark ediyordum.
Ceset kokuyordu burası.

Peki Fuat ve Sıla neredeydi?

Neden çıt bile çıkmıyordu?

"Beril nerde-"

"Sus." dedim Ali'ye, konuşmasına engel olarak.

Avukat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin