Akrep ve yelkovan bu sefer benim için birbirini kovalamaya başladı.
Ali'den ayrılmadan önce aldığım telefonu çıkartıp Kuzey'in numarasını tuşladım.
Tek çalışta açmamasına şaşırsam da bir süre sonra aramama cevap verdi.
"Kimsin?"
Sert gelen ses tonunu umursamadan yumuşak çıkmasına özen gösterdiğim sesimle adımı söyledim.
"Ah avukat, çok şükür. Senden haber alamayınca delirdim. Nerdesin konuşalım."
"Evet Kuzey, acilen konuşmamız gerek. Sana vermem gereken çok önemli bilgiler var."
"Pekala saat 21.00 da benim evimde ol."
"Ev olmaz, sana bir adres göndereceğim. Orada buluşalım. Nedenini yüz yüze geldiğimizde anlatırım."
Kuzey kabul ettikten sonra telefonu kapattım. Fakat onunla buluşmadan önce Adnan'ın mekanına uğramam lazımdı.
Sona yaklaşıyorduk.
Adnan'ın her zaman bulunduğu, daha resmi işler yaptıkları şirket çok uzakta değildi. Adnan karanlıkta değil, göz önünde saklanan adamlardandı.
Adnan'nı bulmam kısa sürmüştü. Girişte, görevliler beni tanımış ve onun odasına yönlendirmişlerdi.
Odasına tek başıma girdim. Adnan önünde ki bilgisayar ekranına dalgın bir şekilde bakıyordu.
"Avukat hanım. Ben de ne zaman beni ziyarete geleceksin diye bekliyordum. "
Davet edilmeyi beklemeden önünde ki misafir koltuğuna oturdum.
"Çok bekletmedim umarım."
Adnan bana baştan aşağı bakıp, inceledikten sonra "daha iyi gözüküyorsun." dedi.
Iltifatını cevapsız bırakıp konuya girdim. Kaybedecek vaktim yoktu.
"Kabul ediyorum."
Adnan tek kaşını kaldırdı.
"Ne çabuk?"
"Benden istediğin şeyleri detaylıca bana aktar. Bir an önce bitsin bu iş."
Adnan sinsi bir şekilde gülümseyerek "Çok zengin olacağız Beril. Sen ve ben, Türkiye'nin yeni sahipleri olacağız." dedi. Sinirlerimin bozulduğunu göstermediğimden emin olmalıydım.
Hafızamda ki boşlukları doldurmak adına "her şeyi baştan, eksiksiz bana anlat" diye bir istekte bulundum.
"Beril ilk bizimle çalışmaya başladığında sürekli sebepsiz yere eksilen kadınları fark ettin. Sana yapılan "kaçtılar" ya da "işi bıraktılar" açıklamalarına inanmayıp kızların peşine düştün. Nur adında elimizden gerçekten kurtulmayı başaran kızı serbest bıraktıktan sonra Kuzey'den habersiz onunla buluştun. Kız sana, kadınların üzerinde yapılan deneylerden bahsetti. Nur'dan aldığın bilgilerle nerden kaçtığını öğrendin, ve itiraf ediyorum burda sana hayran kaldım, Ali'yi kullanarak o yere bizden önce ulaştın. Gizli bir bölgede yapılan çalışmalara Ali'nin iznini ve kimliğini kullanarak girdin. Ali'nin o işlerin başında ki isim olduğunu nasıl anladın bilmiyorum ama beni bile kandırıp Ali'nin zayıf olduğunu ve senin deneyleri yürüten ekibin başında olman gerektiğine ikna ettin beni. Ve inan bana ikna etmekte çok başarılıydın. Bana sunduğun dosyalar ve projeler red edilmesi güç şeylerdi. Senin hiç böyle şeylere ilgili olabileceğini düşünmemiştim. Beni şaşırttın."
Işittiğim bu bilgilerin ne kadarına güvenebilirdim bilmiyordum ama midem bulanmaya başlamıştı.
Rahatsız olmuştum. Hafızamı kazanmayı istemekten vaz geçecek gibi oldum. Unutmak başıma gelen nadir iyi şeylerden biri olabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avukat
ActionHiç bir şeyden korkmayan birini ne kadar tehdit edebilirsiniz ki? "Beyefendi burası dağ başı değil, bir hukuk ülkesi. Anayasası olan bir ülkede kimse kimseyi bu şekilde tehdit edemez." "Ne yazık ki sizin kitaplarınızın adaleti sokakta geçmiyor...