✧*。✧*。✧*。✧*。✧*。✧*。✧*。✧*。
- dziesięć !!! - cały budynek jak i okolice wypełniały krzyki . Znajdowaliśmy się w wielkim domu Parków, dokładnie na ich podwórku z którego widok na gwiazdy jak i na fajerwerki był nieziemski, jego rodzice pojechali na imprezę a my dostaliśmy wolną rękę. Ja, jimin, solar, hyunjin, yoongi, tae, kook, Samuel, dziewczyna kooka, Roda, chłopaki z zespołu oraz kilka dziewczyn i chłopaków z innych zespołów ,także inni znajomi naszych znajomych, było nas coś około pięćdziesięciu, niezła biba. Zostało tylko dziesięć sekund do północy . Nowy rok i nowa ja jak to się mówi . Ostatnie pięć miesięcy szkoły i koniec liceum. Trzeba będzie dobrze napisać mature aby dostać się na jakieś dobre studia na których znów będę pierwszakiem.
- dziewięć !!!- w tym roku wydarzyło się naprawdę dużo . Wróciłam do miłości życia a teraz planujemy się ożenić , nieprawdopodobne a jednak. Od czterech lat jestem zabujana w nim po uszy , niezły paradoks co? Nie mogę uwierzyć że nasza miłość nadal przetrwała mimo tylu przeszkód i błędów.
- osiem !!! - spędziłam naprawdę dobre chwilę w szkole z moimi przyjaciółmi, którym jestem wdzięczna za wszystko. Dzięki nim aż chciało mi się tam przychodzić , do tej pory pamiętam jak poznałam solar , dosiadła się do mnie i do "moich przyjaciółek" a potem się okazało że ten przystojniak jest jej bratem. Pierwsze nocowanie u niej... Nie da się tego zapomnieć, wszystko stało się za szybko, ale kto wie gdyby nie to, to w jakiej relacji byśmy teraz byli. Moja przyjaźń z Jeon'em, Min'em i Kim'em stała się jeszcze mocniejsza, najlepsi przyjaciele jakich posiadał świat.
- siedem !!!- zyskałam nowych członków rodziny. Kiyo jest naprawdę dobrym mężczyzną i dość często przyjeżdżał ostatnimi czasami ze swoją rodziną. Traktuje ciocie jak księżniczkę a jej należy się jak najwięcej.
- sześć !!!- dostałam bardzo dobrą pracę na jakiś czas aby zarobić trochę pieniędzy. A mówią że wymarzona praca nie istnieje. Bardzo lubię malować siebie jak i ludzi więc ta praca była najlepszym co mogło mnie spotkać tym bardziej że częściej mogłam widywać się z chłopakiem. Zarabiam duże pieniądze , robię to co chce i czego chcieć więcej . Niestety już niedługo odbędę swoją ostatnią robotę.
- pięć !!!- poznałam dużo nowych ludzi, zarówno chłopaków jak i dziewczyn. Były to cudowne osoby pełne pozytywnej energii która motywowała do działania.
- cztery !!!- zaczęłam znosić mojego młodszego brata i nawet polubiłam go. Czasem bardzo bym chciała własne dziecko ale jak na razie nie odpowiednia pora i nie czuje się gotowa.
- trzy !!!- moje relacje z rodzicami poprawiły się jeszcze bardziej a wcześniej były już dobre, cieszę się bardzo z tego powodu a poza tym rodzina jimina i solar w końcu zaakceptowała mnie nawet w stu jeden procentach .
- dwa !!!- spędziłam świetne chwilę na imprezach . A to urodziny yoona a to urodziny solar a to jakieś po prostu wypady do baru a to jakieś koncerty, ten rok był szalony i pełen wrażeń.
CZYTASZ
you'll be mine
RomanceGłówną bohaterką jest Suzan lecz wszyscy mówią na nią Zuzia. Pewnego dnia nadszedł czas wyprowadzki z jej rodzinnego miasta jakim jest LA po to aby wszystkie problemy nastolatki w końcu się skończyły. W szkole Zuzia natrafia na bardzo przystojnego...