56

889 34 34
                                    

-tak dziękuję że przyszliście

Cały czas mi łzy leciały . Mówiłam tak cicho bo było ciężko mi coś powiedzieć . Oddychałam bardzo szybko . Cały czas pociągałam nosem.

Yoongi- nie musisz mała , jesteśmy przy tobie

-tylko nie mała

Zaśmiałam się przez łzy. Nienawidzę jak ktoś tak do mnie mówi no ale jednak przypomniało mi jimina. Kochał mnie denerwować i tak do mnie mówić . Czuję się jakby zmarł... A tylko wyjechał aby spełniać marzenia .

Tae- a co najlepsze zostaje na noc!!! O ile państwo nie ma problemu

Wtedy odwrócił się do moich rodziców z tym swoim czarującym kwadratowym uśmiechem . Kocham ten uśmiech. Jest taki inny ale taki piękny i uroczy. Każdy z nich ma takie śliczne uśmiechy . Tez bym taki chciała . Naprawdę, ich uśmiechy są tak czarujące że można się zakochać w nich wszystkich na raz . A to właśnie uśmiech mnie najbardziej przyciąga do chłopaków . Zwracam na to uwagę . Nie wiem czemu. Po prostu kocham uśmiechy .

Kasia- nie ma sprawy haha przyda jej się wsparcie u znajomych

Tae- super to zostaje !!!

Wszyscy usiedli na moje łóżko . Myślałam że się zaraz zarwie ale kurwa jakimś cudem ono żyje . Tae cały czas mnie tulił albo rozbawiał albo pokazywał mi coś przez co się uśmiechałam .co jakiś czas mój wzrok lądował na smutnym yoongim...co mu się stało... Muszę z nim pogadać.

Tae- to ktoś jeszcze zostaje ?? Razem ze mną i dziewczynami ??

Mówił to taki uśmiechnięty

Roda- ja mogę!

Hyunjin- również !

Nastała cisza .

- czyli zostaje solar ,joy ,irene ,mia ,tae , Roda i hyunjin tak?

Znów nastała cisza .

-dobra ,to pójdziemy do sklepu po jedze...

Przerwał mi głos . Głos który dobrze znam od jakiegoś czasu . A mianowicie chodzi o Yoongaaasa.

Yoongi- również mogę zostać ...

- to super !

Ostatnio bardzo go polubiłam . Jest strasznie fajny .na początku za nim nie przepadałam ale teraz uważam go za przyjaciela. Mam nadzieję że on mnie też. Ale jest jakiś przybity . Ale nie dziwię się . Przecież stracił przyjaciela . Wstałam nagle i do niego podeszłam . Przytuliłam go. Nie lubi tego robić ale mam nadzieję że mnie nie odepchnie . On mnie mocniej przytulił przez co usiadłam mu na kolanach bo bym się wywaliła . Zrobił to tak nagle . Na mojej twarzy pojawił się rumieniec.

Tae- oho! Przed chwilą z jiminem chodziłaś a już do innego idziesz ?

- to nie tak !!!

Zeszłam z yoona . Nie chciała aby to tak wyglądało . Nie kocham go . Jest moim przyjacielem . Nie chcę nikogo innego niż jimina . Ale już pewnie mogę sobie o tym pomarzyć . Przecież on będzie z jakoś piękna dziewczyna z zespołu . Ja jestem ciekawa czy on w ogóle bedzie do mnie pisał albo odpisywał . No cóż ahhh... Będzie ciężko .

Tae- przecież żartuje skarbie

Wyciągnął do mnie rękę . Złapałam za nią i zaczął mnie przyciągać . Usłyszeliśmy krzyk .

Mia- mam tego dość !!!! taehyung nie dotykaj jej tak !!! I nie zachowuj się jak byś mnie nie znał !!!! A ty !!! Niby moja przyjaciółka ale się do niego przystawiasz!! Jesteś zwykłą szmatą !!

you'll be mineOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz